FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Ik weet dat Hanescu nog geen partij gewonnen heeft dit jaar, maar Roddick walst wel echt over hem heen en Hanescu houdt wel van gravel volgens mij :wink:
Ad Wim Wrote:Ik weet dat Hanescu nog geen partij gewonnen heeft dit jaar, maar Roddick walst wel echt over hem heen en Hanescu houdt wel van gravel volgens mij :wink:

Roddick nu ook :Big Grin
Safin kreeg setpoint op eigen service, maar nu breakpoint Icon_evil
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet dat Hanescu nog geen partij gewonnen heeft dit jaar, maar Roddick walst wel echt over hem heen en Hanescu houdt wel van gravel volgens mij :wink:

Roddick nu ook :Big Grin
Van dit snelle gravel houdt ie wel :razz:
Safin red zich met een 2e service. nu weer SP.
ERg zwaar bevochten, maar toch de set naar mijn held. Met een ace =D>
safin pakt hem..goed bezig..wel 70 minuten gespeeld
Ad Wim Wrote:ERg zwaar bevochten, maar toch de set naar mijn held. Met een ace =D>

jou held totdat je zijn tegenstander in je team hebt.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:ERg zwaar bevochten, maar toch de set naar mijn held. Met een ace =D>

jou held totdat je zijn tegenstander in je team hebt.
Nee hoor, Safin is altijd mijn held. Anders had ik geen plaatje van hem genomen. En ik heb hem tot nu toe altijd behalve in Valencia in mijn team gehad. En toen vond ik het niet eens erg dat hij de halve finale haalde. Hij moet gewoon weer terug komen aan de top.
was je laatst niet voor gaudio toen ie tegen safin moest?
buurs Wrote:
centre court Wrote:
kooltje Wrote:hijheeft eenhoger precentage in an gaba. 4-4 na 50 minuten. het wordt een marathonpartij. roddick verrassend gemakkelijk tot nu toe

bij ToJo staat 't 2-2 na 30 minuten. :eeeek:

53 punten gespeeld in 5 games :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Wereldrecord???

68 punten na 6 games. allebei 34.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:ERg zwaar bevochten, maar toch de set naar mijn held. Met een ace =D>

jou held totdat je zijn tegenstander in je team hebt.
Nee hoor, Safin is altijd mijn held. Anders had ik geen plaatje van hem genomen. En ik heb hem tot nu toe altijd behalve in Valencia in mijn team gehad. En toen vond ik het niet eens erg dat hij de halve finale haalde. Hij moet gewoon weer terug komen aan de top.

goed dat je 't na mijn opmerking even hebt veranderd.
centre court Wrote:was je laatst niet voor gaudio toen ie tegen safin moest?
Er is een verschil in fan van iemand zijn en voor iemand zijn uit managersbelang. Dat weet jij ook.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:was je laatst niet voor gaudio toen ie tegen safin moest?
Er is een verschil in fan van iemand zijn en voor iemand zijn uit managersbelang. Dat weet jij ook.

en als die belangen elkaar kruisen?
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:ERg zwaar bevochten, maar toch de set naar mijn held. Met een ace =D>

jou held totdat je zijn tegenstander in je team hebt.
Nee hoor, Safin is altijd mijn held. Anders had ik geen plaatje van hem genomen. En ik heb hem tot nu toe altijd behalve in Valencia in mijn team gehad. En toen vond ik het niet eens erg dat hij de halve finale haalde. Hij moet gewoon weer terug komen aan de top.

goed dat je 't na mijn opmerking even hebt veranderd.
Ik was aan het editen terwijl jij postte omdat ik me herinnerde dat ik hem in Valencia niet had. Maar toen vond ik het niet erg dat hij de halve haalde.
gaba mist alle 7 bps die hij krijgt. niet zo slim. wel goed voor marat.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:was je laatst niet voor gaudio toen ie tegen safin moest?
Er is een verschil in fan van iemand zijn en voor iemand zijn uit managersbelang. Dat weet jij ook.

en als die belangen elkaar kruisen?
Dan ga je afwegen. Als ik het op TV zie, ben ik eigenlijk altijd voor Marat omdat ik hem echt koning vind. Maar als iedereen incl. ik Safin heeft en hij moet tegen een speler van mij die bijna niemand heeft, gaat het managersbelang even voor.
aah ok. ik vind safin ook top, alleen dat moslim haar wat ie heeft kan echt niet.
Ik vind het ook niks, maar hij heeft schijt aan iedereen en daar houd ik wel van.
centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:
kooltje Wrote:hijheeft eenhoger precentage in an gaba. 4-4 na 50 minuten. het wordt een marathonpartij. roddick verrassend gemakkelijk tot nu toe

bij ToJo staat 't 2-2 na 30 minuten. :eeeek:

53 punten gespeeld in 5 games :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Wereldrecord???

68 punten na 6 games. allebei 34.
En het gaat maar door, 80 punten na 7 games.
wel de break nu voor ToJo. misschien een klappie voor fogini en dus wat snellere games.
Die Gabashvili speelt trouwens wel indrukwekkend. In barcelona was het al een klein beetje te zien, maar hij gaat nu gelijk op met Safin. Groot talent.
Nee hoor, gewoon weer de break voor fognini Big Grin

Safin serveert trouwens minder dan 49% eerste in. Als dat omhoog gaat, is gabashvili gezien.
fognini-tojo is op tv nu. leuk spelertje die italiaan. 18 jaar pas.

gaba breakt safin. dat mocht ook weleens na 8 kansen.
Als het bij Safin maar niet gaat zoals tegen Davydenko vorige week. Maar die Gabashvili kan behoorlijk choken, zagen we al tegen Wawrinka in Barcelona.
2e set Gaba.
Ai, Marat laat een bp onbenut om terug te breaken en Gabashvili pakt de set.
Na een verdiende eerste set voor Marat, nu een verdiende tweede voor Gabashvili.

Hang in there, Marat!
Pfff, Marat wint de eerste game na bp tegen gekregen te hebben. En weer veel te weinig eerste services.
en safin breakt!
safin op 5-1 lekker jongen en een zeer goede dag...alleen di mauro kwijt
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36