FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Ad Wim Wrote:Nlabi is pas lekker op tik, Ancic heeft twee keer gemazzeld.

Jawel, maar die staat niet in m'n team :wink:
Ad Wim Wrote:Dit wordt een eitje voor Nalbi. Ik baal er nog steeds van dat RRH hier niet staat.

Je lijkt vooralsnog gelijk te krijgen :cry:
simpele overwinning voor nalbi! heel goed jongen..nou roger pakken! of zorgt nicolas al voor een verrassing??!!
eerst maar eens kijken of Nalbi wel het hoofd koel kan houden :oops:
Ancic begint nl. pas te tennissen bij mp tegen
dat zou dus nu moeten zijn :Big Grin
mp1 weg

mp2 ook
helaas t dromen zijn bedrog
nu dan toch! Errug mooi! Nu Nadal nog! Vamos! =D>
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:en als dat ik goed bekijk dan kan ik dat alleen winnen als nalbi verliest van ancic. en zelfs dan blijft scholten! me voor. we zullen 't zondag allemaal wel zien hoe iedereen 't heeft gedaan. hangt nu toch af van nadal... nu pas 25 punten. kan naar de 70 gaan, of naar de 100. roddick/monfils zal hem niet verslaan. gonzo zou evt. kunnen. gonzo goed in vorm en H2H is in zijn voordeel. maar daar zie ik voor nadal nog wel een uitdaging. hij wil dat rechttrekken.
Oke, ik keek eigenlijk alleen even naar Geno, jou en mij om te schetsen dat Geno geen weekprijs haalt deze week. Maar hij kan het natuurlijk ook over MV hebben.

En de stat dat Nadal 50 partijen achter elkaar op gravel wint, zegt voor mij meer dan de H2H tegen Gonzalez. 50 partijen ongeslagen op gravel :eeeek:
Ik was vroeger al blij als ik er twee achter elkaar won.

Uiteraard had ik het over MV, want met TM heb ik de slechtste week sinds de AO :roll: En toen wij er over discusieerde was de 3e ronde nog niet verwerkt en heb ik er niet zo heel gedetailleerd naar gekeken.
Federer gaat als de brandweer. 3-0 voor inmiddels.
Almagro breekt terug. *3-4. :razz:
en roger breekt weer..5-3...zal de beslissing in de set zijn
Federer wint gewoon 50% van de returnpoints. Indrukwekkend. =D>
vindt dat almagro erg veel fouten maakt. federer speelt rustig en afwachtend. almagro speelt elke set wel een slechte game en dan staat Federer er gewoon. denk dat ie de 2e set ook met 1 break verschil gaat winnen.
hij serveert perfect de eerste drie games in de twede set. levert maar twee punten in. nu breken die zwitser
centre court Wrote:vindt dat almagro erg veel fouten maakt. federer speelt rustig en afwachtend. almagro speelt elke set wel een slechte game en dan staat Federer er gewoon. denk dat ie de 2e set ook met 1 break verschil gaat winnen.

Ik ga toch voor een derde set. Almagro pakt nu makkelijker zijn eigen games.
dat wel maar hij benut de bps niet, laatste game weer niet. zo win je dus niet.
en weer de break voor roger. nu wel 0-30 op eigen service
roger gaat hem winnen...5-3 voor
centre court Wrote:vindt dat almagro erg veel fouten maakt. federer speelt rustig en afwachtend. almagro speelt elke set wel een slechte game en dan staat Federer er gewoon. denk dat ie de 2e set ook met 1 break verschil gaat winnen.

precies wat ik zeg. almagro is eigenlijk beter, maar 1x op love gebroken. zelf mist ie ook in de 2e set weer 4 bps en federer maakt meteen de 1e. verder serveert almagro top. gewoon 1 breakje verschil dus. 6-3 6-4.
tja, was misschien wishful thinking..
5e bp deze set
en als fedex voor de wedstrijd serveert breakt ie eindelijk! nou niet meteen weer terug laten breaken zoals in de 1e set.
6-5 almagro nu
Fedex wint toch wel weer in de TB.
Ik denk dat Almagro de tiebreak met 7-2 wint.
Tripplexxx Wrote:Ik denk dat Almagro de tiebreak met 7-2 wint.

:wink:

almagro lijkt de hele 2e set al beter te zijn als federer. wel een stunt als ie wint.
Mr. T Wrote:
centre court Wrote:vindt dat almagro erg veel fouten maakt. federer speelt rustig en afwachtend. almagro speelt elke set wel een slechte game en dan staat Federer er gewoon. denk dat ie de 2e set ook met 1 break verschil gaat winnen.

Ik ga toch voor een derde set. Almagro pakt nu makkelijker zijn eigen games.

Ik moet ook gewoon bij mijn voorspelling blijven :wink:
kuiper Wrote:Fedex wint toch wel weer in de TB.

Niet dus. Het zal mij benieuwen. Ik ben bang dat hij wel weer orde op zaken zal stellen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36