FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Hup Almagro, maak mij een rijk man!
die almagro zet me even een serie neer zeg vanaf 't moment dat ie in valencia zo vanuit de q's 't toernooi wint. verliest alleen nog maar van nadal sindsdien.
Dat zei ik dus al na zijn winst op Acasuso. Niet alleen technisch goed, maar ook mentaal goed. En hij is pas 20. Ik hoop dat hij zich zo door blijft ontwikkelen, dan zie ik hem de komende jaren wel de concurrentie aangaan met de grote graveljongens.
Eens kijken of hij zich op de tweede plek van beste gravelaar van dit seizoen kan scharen als hij hier de finale haalt.
naast federer en nadal zijn er op dit moment geen ''zekere'' graveljongens. er is niemand geweest die constant heeft gepresteerd op federer, nadal en almagro na.
Nee, maar dat komt ook een beetje door het goede presteren van die jongens. Zodra een van die drie jongens niet meedoet, komt er andere naar boven zoals Robredo in Barcelona.
robredo, gaudio, coria, jcf. allemaal jongens die geweldig kunnen spelen, maar 't de laatste tijd heel weinig of eigenlijk niet doen. misschien een nieuwe generatie, of collectief vormverlies.
tis dat ik al wist dat Robredo had verloren aan het begin van de week, anders was dat toch wel een zekerheidje. Gaudio is wel heel wisselvallig en coria en JCF neem ik voorlopig niet meer in mijn team.
oei. 0-30 nu
fedex pak 11/11 (100%) van zijn punten op eerste service =D>
Almagro toont weerbaarheid en werkt verschillende breakpoints tegen weg.
Fedex moet diep gaan deze partij.
Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als Nicolas nu Roger breakt en 5-4 voor zou komen.

Vamos Almagro.... :razz:
mp weggewerkt
..en nog één..
..nummer 3 ook weg

edit: 4de matchpoint nu, dat kan niet goed blijven gaan..en idd 7-5 Federer.
bah bah bah...roger wint hem. wordt een makkie voor david
kooltje Wrote:bah bah bah...roger wint hem. wordt een makkie voor david

dát moet ik nog zien. Maar ik denk dat we het eens zijn dat Nalbi-Federer een mooiere halve is dan tegen Almagro..
Nalbandian heeft zich teruggetrokken voor Hamburg, ik weet niet wat daarvan de reden is??

O, toch wel, maar wat vaag:

Nalbandian has evidently pulled out of Hamburg for "personal reasons" - source: British SkySports TV channel. No other verification at this time.
Maar toch: complimenten voor Almagro.
Hij speelde tot het uiterste om Federer te kloppen.

=D> =D> =D>
nadal kwam op 4-3...maar gonzalez breekt meteen terug. het kan jongen!! pak die puber!
Gonzalez breakt Nadal terug, stand: 4-4. Lijkt me mooie pot om te zien. Fernando laat zien dat ie niet onder de indruk is van Rafael. Hij zal kansen gaan krijgen. Nu 15-15
net als je dat zegt weer de break..nadal serveert voor de set
kooltje Wrote:net als je dat zegt weer de break..nadal serveert voor de set

Pijnlijk om te zien Icon_evil
Kutzooi, hij pakt de 1e set. Nu heeft Gonzo denk ik weinig kans meer. Daar gaat mn TM- score Sad
ja meteen de break in de tweede...wedstrijd gespeeld. weer een zeeer voorspelbare week. enige verrassing de vroege uitschakeling van ljubicic
4-1 nadal en hij serveert...wat een macht
6-4 in de tweede. feli nadal. dag goede tm uitslag
kooltje Wrote:ja meteen de break in de tweede...wedstrijd gespeeld. weer een zeeer voorspelbare week. enige verrassing de vroege uitschakeling van ljubicic
Nou, dat lijkt me niet. De vroege uitschakeling van Gaudio en Robredo en Ancic in de kwart waren toch ook verrassend.
Trouwens de nummer 1 t/m 3 geplaatst in de halve finales. Dat is ook weer een tijdje geleden. En daar kan de nummer 5 nog bijkomen. Zo zie je maar weer dat in de grote toernooien vrijwel altijd de grote jongens opstaan. Daarom vond ik ook de uitschakeling van Robredo en Gaudio, die toch wel in vorm waren, zo verrassend.
kooltje Wrote:6-4 in de tweede. feli nadal. dag goede tm uitslag
Er is maar één zekerheid op gravel...
Roddick, mijn hoop, gaat eraan !!
Jammer Andy, daar gaat mijn 2e weekoverwinning in de MV.
Dat had toch wel leuk geweest. :cry:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36