FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
rusedski 3-1 voor in de 3e set tegen robredo. dit kan de verrassing van de dag worden. dan komen er toch echt veel verschillende teams. ook weleens mooi. bij monfils-haas nu 4-4 in de 3e set. 4 breaks op rij achter de rug.
CC, is de baan een beetje snel??
heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.
Zo zie je maar weer dat het helemaal niet zo logisch was dat Robredo in Barcelona de finale haalde...
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.
Van zon wordt ie juist sneller...
monfils klopt haas 6-4 in de 3e set. eigenlijk tegen de verhouding in. haas 2x een break voorgestaan.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.
Van zon wordt ie juist sneller...

je hebt gelijk ad. maar rusedski kan toch helemaal niet van robredo winnen op een trage gravelbaan?

robredo komt wel terug van 4-1 naar 4-3. nog steeds de break voorsprong voor rusedski.
Ik denk dat Tommy hem er nog wel uitsleept, maar overtuigend is het allerminst.
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:
5-3 Greggie nu. komt toch dichtbij.

wie moet je dan daar nemen? rochus zou je zeggen, maar die heeft met baghdatis natuurlijk ook een moeilijke loting en zal vermoeid zijn. roddick is een middelmatige speler op gravel en rusedski zal ook niemand nemen toch?
buurs Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:
Rome is volgens mij een snelle baan. Agassi heeft het een keer gewonnen en vorig jaar halve. Nalbi, Haas en Federer alle drie een keer finale, dat zegt genoeg.
Waarom Rusedski niet nemen?
Die Galvani kan-ie toch ook hebben in de 2e ronde.

:razz:
buurs Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:

mensen als blake en ljubicic zijn er ook al uit. verder winnen ook vrijwel alle echte gravelaars. daarom is ancic ook zo verrassend tegen toch wel een goeie gravelaar.

ze gaan op sport 1 nu martin-sanguinetti laten zien. niet zo boeiend lijkt me.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:
Rome is volgens mij een snelle baan. Agassi heeft het een keer gewonnen en vorig jaar halve. Nalbi, Haas en Federer alle drie een keer finale, dat zegt genoeg.

agassi, federer en nalbi hebben op bijna elke gravelbaan weleens in de finale gestaan ad. je moet kijken naar de wat mindere servicekannonnen.
Verlies van Horna en Monaco tegen Santoro en Ancic zegt al genoeg.
robredo mist 2 bps op 4-5*. deuce nu. 2 punten voor greggie zijn nu genoeg voor de winst.
Robredo op 15-40 maar toch de game verliezen, wat een loser.
Ad Wim Wrote:Verlies van Horna en Monaco tegen Santoro en Ancic zegt al genoeg.

je noemt de 2 uitzonderingen van pakweg 15 wedstrijden. :roll:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:
Rome is volgens mij een snelle baan. Agassi heeft het een keer gewonnen en vorig jaar halve. Nalbi, Haas en Federer alle drie een keer finale, dat zegt genoeg.

ze lieten trouwens net de winnaars van de laatste 10 jaar zien. zijn alleen maar gravelaars+agassi maar die heeft ook RG gewonnen, dus die kun je ook wel als gravelaar zien. blijf er bij dat de baan traag is.
Oke: Youzhny die wint van Seppi, Rusedski die wint van Robredo, Ginepri die wint van Mirnyi.
THE MAILMAN Wrote:Waarom Rusedski niet nemen?
Die Galvani kan-ie toch ook hebben in de 2e ronde.

:razz:

wanneer rusedski-galvani de 1e ronde was geweest had 3/4e galvani getipt in de poll denk ik. :razz:
Zelfs Sampras heeft het eens gewonnen, dat zegt toch genoeg.

In mijn geheugen zijn RG en Rome de snelste gravelbanen ter wereld.
Ad Wim Wrote:Oke: Youzhny die wint van Seppi, Rusedski die wint van Robredo, Ginepri die wint van Mirnyi.

mirnyi is meer een gravelaar dan ginepri? :Big Grin
Rome is echt wel een baan voor gravelaars, maar omdat dit een Masters toernooi is doen er ook een hoop niet-gravelaars mee en die komen ook wel eens ver. Ze zien dit natuurlijk ook als een belangrijke voorbereiding op RG. Rusedski zal er tegen Galvani wel afgaan, maar ik denk dat ik hem maar neem. Hij past er precies nog bij.
Ad Wim Wrote:Zelfs Sampras heeft het eens gewonnen, dat zegt toch genoeg.

In mijn geheugen zijn RG en Rome de snelste gravelbanen ter wereld.

nou oke... dan zullen we 't zien hoe de servicekanonnen 't deze week gaan doen.

welke niet gravelaars tip jij deze week?
_Tampie Wrote:Rome is echt wel een baan voor gravelaars, maar omdat dit een Masters toernooi is doen er ook een hoop niet-gravelaars mee en die komen ook wel eens ver. Ze zien dit natuurlijk ook als een belangrijke voorbereiding op RG. Rusedski zal er tegen Galvani wel afgaan, maar ik denk dat ik hem maar neem. Hij past er precies nog bij.

:wink:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Zelfs Sampras heeft het eens gewonnen, dat zegt toch genoeg.

In mijn geheugen zijn RG en Rome de snelste gravelbanen ter wereld.

nou oke... dan zullen we 't zien hoe de servicekanonnen 't deze week gaan doen.

welke niet gravelaars tip jij deze week?
Hrbaty en Nalbandian.
Als Martin en Starace even winnen, dan staat mijn team.
starace ligt er 100% uit de tweede ronde? neem je daar al genoegen mee? en wc is niet de punten van q.
Wel 7 punten voor 430 euro, zijn er niet meer dan 8 die dat ook halen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36