FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Kut Monfils.
Ik heb ze allebei wel, maar Santoro is minder gekozen.
Bij Unibet: 7,60 voor Almagro!!!
Monfils had een weekje eerder zo moeten spelen :!: :roll:
Centre Court de hoogste weekscore?
je vraagt toch ook niet of een vis kan zwemmen? :wink:
centre court Wrote:je vraagt toch ook niet of een vis kan zwemmen? :wink:

haha, je hebt een goed team, maar als Nalbi morgen wint, ben ik je voorbij!
als nadal van gonzo verliest heb ik helemaal niet zo'n goed team.
andre Wrote:Centre Court de hoogste weekscore?

Vorige week tijdens de laatste wedstrijd (David - Davy) de weekwinst misgelopen en deze week is de kans groot dat ik hem op 1 punt (achter CC) mis.
moet nadal dan 't toernooi winnen?
kuiper heeft er toch nog 4 incl. nadal? volgens mij pakt hij dan de ''weekprijs''.
centre court Wrote:moet nadal dan 't toernooi winnen?

Denk 't niet, maar heb d'r ook niet verder naar gekeken.
centre court Wrote:kuiper heeft er toch nog 4 incl. nadal? volgens mij pakt hij dan de ''weekprijs''.

Kuiper gaat je pas voorbij als Roddick van Monfils wint. Hmm, alweer een weekprijs voor Kuipertje? Alweer een 3e plek voor mij?
Zag toevallig de plaatsingslijst van Rome vorig jaar. Wat kan er veel in een jaar gebeuren:

1. Andy Roddick
2. Marat Safin
3. Gaston Gaudio
4. Tim Henman
5. Rafael Nadal
6. Andre Agassi
7. Carlos Moya
8. David Nalbandian
9. Guillermo Coria
10. Joachim Johansson
11. Guillermo Canas
12. Ivan Ljubicic
13. Tommy Robredo
14. Nikolay Davydenko
15. Radek Stepanek
16. Thomas Johansson
Als Nadal verliest maak ik een goeie kans op de weekwinst :Big Grin
Maarja, die kans is minder dan 5% dus
Genomico Wrote:
centre court Wrote:kuiper heeft er toch nog 4 incl. nadal? volgens mij pakt hij dan de ''weekprijs''.

Kuiper gaat je pas voorbij als Roddick van Monfils wint. Hmm, alweer een weekprijs voor Kuipertje? Alweer een 3e plek voor mij?

Hup Roddick!! :lol:
Genomico Wrote:
andre Wrote:Centre Court de hoogste weekscore?

Vorige week tijdens de laatste wedstrijd (David - Davy) de weekwinst misgelopen en deze week is de kans groot dat ik hem op 1 punt (achter CC) mis.
Volgens mij moet je nog een keer goed kijken. Ik heb namelijk al 13 punten meer dan jij en CC heeft ook nog eens 21 punten meer dan ik. Niet in de buurt van de weekwinst dus :roll:
buurs Wrote:Bij Unibet: 7,60 voor Almagro!!!
Nu 8.25 voor Almagro en hetzelfde voor Gonzalez. Is toch wel de moeite waard. En 2.55 voor Monfils tegen Roddick ga ik ook voor.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
andre Wrote:Centre Court de hoogste weekscore?

Vorige week tijdens de laatste wedstrijd (David - Davy) de weekwinst misgelopen en deze week is de kans groot dat ik hem op 1 punt (achter CC) mis.
Volgens mij moet je nog een keer goed kijken. Ik heb namelijk al 13 punten meer dan jij en CC heeft ook nog eens 21 punten meer dan ik. Niet in de buurt van de weekwinst dus :roll:

hebben ze 't niet over MV?
voor mij vandaag een lastige dag. heb in alle vier de partijen een speler maar niet de favorieten. almagro zal heel goed moeten spelen om van federer te winnen..al blijf ik erbij dat roger te verslaan is op gravel. Nalbi moet gewoon goed retouneren en dan wint ie met gemak. Monfils moet het kunnen halen tegen roddick..al is die service buiten gewoon goed van andy. Gonzalez...zal 1 op de 10 keer winnen van nadal..misschien vandaag? zou heel belangrijk zijn maar ben bang van niet. dus kom op..nicolas, david, gael en fernando!!
en als dat ik goed bekijk dan kan ik dat alleen winnen als nalbi verliest van ancic. en zelfs dan blijft scholten! me voor. we zullen 't zondag allemaal wel zien hoe iedereen 't heeft gedaan. hangt nu toch af van nadal... nu pas 25 punten. kan naar de 70 gaan, of naar de 100. roddick/monfils zal hem niet verslaan. gonzo zou evt. kunnen. gonzo goed in vorm en H2H is in zijn voordeel. maar daar zie ik voor nadal nog wel een uitdaging. hij wil dat rechttrekken.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
andre Wrote:Centre Court de hoogste weekscore?

Vorige week tijdens de laatste wedstrijd (David - Davy) de weekwinst misgelopen en deze week is de kans groot dat ik hem op 1 punt (achter CC) mis.
Volgens mij moet je nog een keer goed kijken. Ik heb namelijk al 13 punten meer dan jij en CC heeft ook nog eens 21 punten meer dan ik. Niet in de buurt van de weekwinst dus :roll:

hebben ze 't niet over MV?
Dat lijkt me niet, want dat winnen jullie sowieso niet deze week. Jullie hebben er allebie nog 4, terwijl er een aantal zijn met 5 waaronder degene die nu bovenaan staat in de weekscore.
centre court Wrote:en als dat ik goed bekijk dan kan ik dat alleen winnen als nalbi verliest van ancic. en zelfs dan blijft scholten! me voor. we zullen 't zondag allemaal wel zien hoe iedereen 't heeft gedaan. hangt nu toch af van nadal... nu pas 25 punten. kan naar de 70 gaan, of naar de 100. roddick/monfils zal hem niet verslaan. gonzo zou evt. kunnen. gonzo goed in vorm en H2H is in zijn voordeel. maar daar zie ik voor nadal nog wel een uitdaging. hij wil dat rechttrekken.
Oke, ik keek eigenlijk alleen even naar Geno, jou en mij om te schetsen dat Geno geen weekprijs haalt deze week. Maar hij kan het natuurlijk ook over MV hebben.

En de stat dat Nadal 50 partijen achter elkaar op gravel wint, zegt voor mij meer dan de H2H tegen Gonzalez. 50 partijen ongeslagen op gravel :eeeek:
Ik was vroeger al blij als ik er twee achter elkaar won.
kooltje Wrote:voor mij vandaag een lastige dag. heb in alle vier de partijen een speler maar niet de favorieten. almagro zal heel goed moeten spelen om van federer te winnen..al blijf ik erbij dat roger te verslaan is op gravel. Nalbi moet gewoon goed retouneren en dan wint ie met gemak. Monfils moet het kunnen halen tegen roddick..al is die service buiten gewoon goed van andy. Gonzalez...zal 1 op de 10 keer winnen van nadal..misschien vandaag? zou heel belangrijk zijn maar ben bang van niet. dus kom op..nicolas, david, gael en fernando!!
Maak daar maar 1 op de 100 van met Nadal in deze vorm :razz:
almagro, ancic, monfils en nadal moeten winnen vandaag. eigenlijk is alleen nadal favoriet. kan dus alleen maar meevallen.
centre court Wrote:almagro, ancic, monfils en nadal moeten winnen vandaag. eigenlijk is alleen nadal favoriet. kan dus alleen maar meevallen.
Ben ik het toch weer eens met je eens :Big Grin
Ancic meteen gebroken door Nalbandian..... Icon_evil
Dit wordt een eitje voor Nalbi. Ik baal er nog steeds van dat RRH hier niet staat.
Ad Wim Wrote:Dit wordt een eitje voor Nalbi. Ik baal er nog steeds van dat RRH hier niet staat.

Eitje? Dat verwacht ik niet....Ancic is lekker op tik, hoop op een drie-setter. :wink:
Nlabi is pas lekker op tik, Ancic heeft twee keer gemazzeld.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36