FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Ik vraag me af of SD zelf niet achter de oren gaat krabben bij zoveel mails?
Dat stoort me nog het meest.

Echter zal ik nog wel mee blijven doen, ik vind het gewoon te leuk. Bovendien is het zo wel makkelijk prijzen verdienen :razz:

Nou met die prijzen van fangadget heb ik het ook al wel helemaal gehad.
Ik zal ook de spanning wel missen, maar daar hebben we dan gelukkig de MV nog voor.
Ik vind het goed dat je je aan je principes vasthoudt, maar je leidt bij mij geen gezichtsverlies als je toch nog meedoet.

Ben trouwens benieuwd wat ze met je inschrijfgeld doen, ik vrees dat je het niet terug krijgt. Het staat namelijk wel in de regels (die Eli net citeerde).
Dat geld krijg je niet terug. Want zij vinden dat ze niet in gebreke zijn gebleven, want ze hebben *KUCH* goed gecommuniceerd.
Ik heb net gecommuniceerd met mijn creditcard instelling en die geven mij het advies om het eerst met hun te regelen en als dit niet lukt zullen zij voor mij het geld proberen terug te halen.
Quote:Geachte organisatoren,

ik ben een fanatieke competitiemanager.nl deelnemer en dacht "laat ik dit jaar weer eens met tennismanager meedoen".
Ik vond het al vreemd dat jullie het spel van start lieten gaan tijdens de Australian Open en niet ervoor, maar nu ik zie dat er geen
punten zijn toegekend aan spelers die voor de kwartfinales zijn uitgeschakeld breekt mijn klomp helemaal. Het is schandalig dat jullie
op de site niet hebben aangegeven dat jullie zo te werk gaan.
Ik neem aan dat jullie met een oplossing komen?

m.v.g.

Lars

Antwoord:

Quote:Beste Lars,

We zijn dit jaar op 23 januari met de tweede week van de Australian Open begonnen met Tennis Manager. Logischerwijs worden de punten dus ook pas toegekend vanaf 23 januari, toen de kwartfinales zijn gespeeld. We hebben dit ons inziens duidelijk gecommuniceerd op de homepage en zullen dan ook niets aan de puntentoekenning veranderen.

We hopen dat het nu duidelijk is voor je en wensen je veel succes en plezier met het vervolg van Tennis Manager 2007.

Sportieve groet,
Team Sportdreams

Wat een hufters!
Vret Wrote:maar nu ik zie dat er geen punten zijn toegekend aan spelers die voor de kwartfinales zijn uitgeschakeld breekt mijn klomp helemaal
:lol:
Beste Joeri,

We zijn dit jaar op 23 januari met de tweede week van de Australian Open begonnen met Tennis Manager. Logischerwijs worden de punten dus ook pas toegekend vanaf 23 januari, toen de kwartfinales zijn gespeeld. We hebben dit ons inziens duidelijk gecommuniceerd op de homepage en zullen dan ook niets aan de puntentoekenning veranderen.

We hopen dat het nu duidelijk is voor je en wensen je veel succes en plezier met het vervolg van Tennis Manager 2007.

Sportieve groet,
Team Sportdreams

=D> =D> =D>
Had je een andere respons verwacht? Wink
Elikian Wrote:Had je een andere respons verwacht? Wink

Nee, uiteraard niet.
Spijtig dat ik me het gevoel van Wimbledon niet meer goed voor de geest kon halen. Dan had ik niet meegedaan.

Ach we moeten verder niet meer zeuren nu. Je zit nu 50 punten onder de maximale score en die hebben we allemaal zo ingehaald. Bekijk het positief, we zullen de komende 5-6 weken alleen maar kunnen stijgen. Ik begin op 117, ik ben benieuwd hoelang het duurt voor ik in de top 100 sta! :wink:
_Tampie Wrote:Ach we moeten verder niet meer zeuren nu. Je zit nu 50 punten onder de maximale score en die hebben we allemaal zo ingehaald. Bekijk het positief, we zullen de komende 5-6 weken alleen maar kunnen stijgen. Ik begin op 117, ik ben benieuwd hoelang het duurt voor ik in de top 100 sta! :wink:
Precies wat ik zei :wink:

Maar desalniettemin een goede instelling! En dat van iemand die eigenlijk helemaal niet mee wilde doen :razz:
Ze zullen dus niks terugdraaien.Dat betekent dat ik vanavond al geen team meer in zal sturen. Al vind ik het wel jammer en ook geen makkelijke beslissing maar als ik de antwoorden van SD op jullie en mijn mails lees word ik weer ontzettend kwaad,dus geen TM voor mij dit jaar.Godver.
Ik krijg ook de standaard email terug, beetje jammer!
_Tampie Wrote:
Elikian Wrote:Had je een andere respons verwacht? Wink

Nee, uiteraard niet.
Spijtig dat ik me het gevoel van Wimbledon niet meer goed voor de geest kon halen. Dan had ik niet meegedaan.

Ach we moeten verder niet meer zeuren nu. Je zit nu 50 punten onder de maximale score en die hebben we allemaal zo ingehaald. Bekijk het positief, we zullen de komende 5-6 weken alleen maar kunnen stijgen. Ik begin op 117, ik ben benieuwd hoelang het duurt voor ik in de top 100 sta! :wink:

gedeeld 61e :wink:
Ben benieuwd of ze nu voortaan ook gaan kijken wie er op maandag al uitliggen (gaat niet om heel veel punten soms 1).

Als deze nieuwe regels al zo duidelijk waren waarom blocken ze dan niet gewoon spelers die niet meer in het tournooi zitten. Da's wel zo fair voor de managers en beduidend makkelijker. Wel mooi hoe ze nog meer tactisch eruit slopen.
Witte Geit Wrote:Ben benieuwd of ze nu voortaan ook gaan kijken wie er op maandag al uitliggen (gaat niet om heel veel punten soms 1).

Als deze nieuwe regels al zo duidelijk waren waarom blocken ze dan niet gewoon spelers die niet meer in het tournooi zitten. Da's wel zo fair voor de managers en beduidend makkelijker. Wel mooi hoe ze nog meer tactisch eruit slopen.
Denk dat het voortaan gewoon als voorgaande jaren gaat. Blijkbaar was er iemand die een goed idee had om het met de AO zo te doen.
Ik denk echt dat ze organisatorische problemen hadden en dat er daarom chaos was.

Ik hoop echt dat ze het RR-systeem begrijpen, anders ga ik ook ernstig twijfelen over mijn deelname.
kuiper Wrote:Dus jongens helaas. Het was een kort maar krachtig TM seizoen voor mij. Ik zal mij nu volledig gaan richten op de MV.

Je moet ook bij je principes blijven vind ik, anders heeft zo'n reactie ook geen zin.

Ieder moet natuurlijk voor zichzelf beslissen, maar ik vind dat we dit niet kunnen accepteren. Dit is echt de befaamde druppel.

Neem een wijs besluit!!!!!!

Dit is de reactie op mijn vraag over het terugkrijgen van inleg.

Beste René,

Zoals in de voorwaarden en condities te lezen staat, kunnen we het
inschrijfgeld niet restitueren. We hebben de regels voor Tennis Manager 2007
duidelijk gecommuniceerd op de homepage: TM 2007 begint op 23 januari met de
tweede week van de Australian Open.

We kunnen dus helaas niets meer voor je doen en we hopen dat je toch nog een
leuk seizoen Tennis Manager zult hebben. Er is nog niets verloren!

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Toch nog maar weer een reactie teruggestuurd (met een laatste escape om weer mee te doen)

Beste medewerkers,

Een erg teleurstellende reactie van jullie kant.

Begrijp me goed, het gaat echt niet om die 50 punten achterstand of om 10 euro, maar het staat me gewoon enorm tegen dat jullie blijven volhouden dat het duidelijk gecommuniceerd is. Dat is gewoon NIET waar. Als meer dan 2/3 het niet door heeft zou ik mij zelf afvragen of ik toch niet helemaal duidelijk ben geweest. Vorig jaar met Wimbledon maakten jullie een fout en kreeg iedereen hetzelfde aantal punten.

Het is dus duidelijk een principe kwestie en geen kwestie van een achterstand die niet meer in te halen valt. De "echte" concurrentie heeft allemaal hetzelfde probleem. Maar het is gewoon jullie koppigheid. Waarom geef je niet eerlijk toe dat je fout bent geweest. Daar had ik mee kunnen leven. Het is nu geescaleerd en ik doe echt niet meer mee (wat mij echt betreurd. Jarenlang heb ik enorm veel plezier beleefd aan de TM).

Nogmaals ik vind het erg jammer en alleen als jullie voor vanavond 22.00 uur op de site je excuses maakt voor deze enorme miskleun zal ik overwegen om toch nog een team te maken. Als ik vanvond niets zie en geen team heb gemaakt is het definitief voorbij.

Ik hoor graag van jullie.

Gr,
René Kuiper
Ik vind het 'dreigement' dat zij hun excuses moeten maken overdreven, voor de rest prima betoog.
Denk alleen wederom dat het verspilde moeite is.
En daarbij zou ik het toch jammer vinden, wanneer je niet meer meedoet. Onze onderlinge forumTMcompetitie blijft toch nog steeds spannend. Iedereen gelijk!

Dan maken we er wel onze eigen strijd van, maar overweeg toch gewoon even om mee te blijven doen!
Wil je iets bereiken zul je als een groep gewoon NEE moeten zeggen

Maar er zijn er altijd die nu zullen denken "ohw, dan is het makkelijk prijzen winnen", en daardoor werkt het helaas niet. Maar Ad, ik vind het echt verbazend hoeveel miskleumen je ze keer op keer laat begaan. Wimbledon vorig jaar was 100x erger dan dit, maar ik kan me voorstellen dat je dan zo in de strijd bent dat je doorgaat. Maar nu sta je pas aan het begin.

En toch is het jammer. SD had jaren geleden een heel goed concept met hele goeie ideeen en adequate medewerkers. Waar is het toch misgegaan?
Elikian Wrote:Wil je iets bereiken zul je als een groep gewoon NEE moeten zeggen

Maar er zijn er altijd die nu zullen denken "ohw, dan is het makkelijk prijzen winnen", en daardoor werkt het helaas niet. Maar Ad, ik vind het echt verbazend hoeveel miskleumen je ze keer op keer laat begaan. Wimbledon vorig jaar was 100x erger dan dit, maar ik kan me voorstellen dat je dan zo in de strijd bent dat je doorgaat. Maar nu sta je pas aan het begin.

En toch is het jammer. SD had jaren geleden een heel goed concept met hele goeie ideeen en adequate medewerkers. Waar is het toch misgegaan?
Op zich heb je daar gelijk in, maar dan moet je met z'n allen op een lijn staan. Ik denk dat iedereen hier baalt van de gang van zaken maar dat er voorts toch verschillende meningen zijn.
Ik persoonlijk vind het spel zo ontzettend leuk om te spelen naast MV dat ze het wel heel bont moeten maken dat ik er echt mee kap. En daarom zul je mij niet snel horen dreigen met kappen. Vorig jaar heb ik SD ook enigszins "verdedigd" als een van de weinigen. Wimbledon was een hele grote blunder, dit is gewoon koppig en stom maar hier kan ik nog wel mee leven, zeker omdat het aan het begin is en we niet heel erg worden benadeeld. Bovendien staat nu elke topmanager gelijk en dat is precies wat we vorige week maandag ook dachten.

En dat over die prijzen was natuurlijk ironisch bedoeld.
Na een paar verwoede pogingen iets meer dan een standaardmail van sportdreams te mogen ontvangen moet ik het hiermee doen:

Beste Youri,

Een laatste reactie, want meer kunnen we niet voor je doen: onze regels zijn duidelijk geweest: TM2007 begint op 23 januari en niet al op de 15e. We hebben dit duidelijk aangegeven en op tijd. Als we punten gaan toekennen volgens jouw rederening dan moeten we ook punten gaan geven voor de al gespeelde toernooien in januari en dat is niet het spel.

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Hehehe.. ik lees nu pas de homepage van TM:

Of doen Nadal en andere talenten zoals James Blake, Marat Safin, Mikhail Youzhny en Marc Gicquel ...

Gicquel? ... Kan aardig tennissen hoor, maar gaat het Federer echt niet moeilijk maken Big Grin Bovendien issie al 29, dus een echt supertalent is wat veel eer Wink
Het is werkelijk ongelooflijk. Ik heb ook een gigantische mail die kant op gestuurd, maar het lijkt erop dat het praten is tegen een muur. Ik sta werkelijk waar volledig perplex.

Ik rij morgen naar het kantoor van ze toe om maar eens het gesprek te gaan openen. Ben toch in de buurt en omdat mailen schijnbaar geen zin heeft. :|
Tripplexxx Wrote:Het is werkelijk ongelooflijk. Ik heb ook een gigantische mail die kant op gestuurd, maar het lijkt erop dat het praten is tegen een muur. Ik sta werkelijk waar volledig perplex.

Ik rij morgen naar het kantoor van ze toe om maar eens het gesprek te gaan openen. Ben toch in de buurt en omdat mailen schijnbaar geen zin heeft. :|

Smile Ben benieuwd naar de uitkomst!
Pak ze, Trip!
Haggie Wrote:
Tripplexxx Wrote:Het is werkelijk ongelooflijk. Ik heb ook een gigantische mail die kant op gestuurd, maar het lijkt erop dat het praten is tegen een muur. Ik sta werkelijk waar volledig perplex.

Ik rij morgen naar het kantoor van ze toe om maar eens het gesprek te gaan openen. Ben toch in de buurt en omdat mailen schijnbaar geen zin heeft. :|

Smile Ben benieuwd naar de uitkomst!

:Big Grin

Eigenlijk de moeite niet om hier neer te zetten maarja...

Beste redactie Sportdreams,

Ik ben met stomheid geslagen. Net zoals velen is het mij ontgaan dat je geen punten krijgt voor spelers die er vóór de tweede week uit lagen. Ik snap hier ten eerste de reden niet van. De echte managers proberen toch zoveel mogelijk punten te verzamelen? Dan is het toch logisch dat je via een bepaalde tactiek te werk gaat. De tactiek van mij was om ook diverse spelers die er al uit lagen in mijn team op te nemen. Dit omdat ze wel degelijk rendabel zijn. En waar stond het aangegeven dat jullie het op deze manier gingen doen? Ik heb de regels nog eens doorgenomen en kan nergens uit opmaken dat het op deze manier gespeeld wordt. Is het nou ook zo dat in het vervolg de tennissers die op de maandag een eerste ronde partij afwerken niet meetellen? De deadline is namelijk maandagavond! Dus als ik een 1e ronde speler zou kiezen die er al uit ligt krijg ik ook 0 punten? Ik snap de logica totaal niet en dan is er ook nog sprake van onduidelijke communicatie. In één zin kun je gewoon niet precies uitleggen wat er bedoeld wordt. Had het wat uitgebreider en duidelijk gemaakt, dan was er nu niks aan de hand. Ik baal hier echt goed van, op deze manier behouden steeds minder managers de motivatie. Ik ben erg benieuwd naar de gevolgen van dit 'gedrag'.

Met vriendelijke groet,

Kay Scholten


Antwoord:

Beste Kay,

We zijn dit jaar op 23 januari met de tweede week van de Australian Open begonnen met Tennis Manager. Logischerwijs worden de punten dus ook pas toegekend vanaf 23 januari, toen de kwartfinales zijn gespeeld. We hebben dit ons inziens duidelijk gecommuniceerd op de homepage en zullen dan ook niets aan de puntentoekenning veranderen.

We hopen dat het nu duidelijk is voor je en wensen je veel succes en plezier met het vervolg van Tennis Manager 2007.

Sportieve groet,
Team Sportdreams

Ik ben nog steeds benieuwd wat SD gaat doen, zou het ze allemaal geen moer interesseren? Daar lijkt het zo langzamerhand wel op met die kutantwoorden terug.
We pakken ze gewoon terug door onwijs veel punten te halen en ze helemaal uit te melken Icon_twisted
In afwachting van Trip zal ik vanavond nog een team maken, maar als er niets verandert dan ben ik ook weg. Door dit soort geintjes is het plezier er wel vanaf.
Op de Game Info op de TM site:
Beste tennismanagers, we hebben vernomen dat er onder een aantal van jullie onduidelijkheid heerst wat betreft de puntentoekenning na de Australian Open. De puntentoekennning blijft echter zoals die nu is. Tennis Manager 2007 is begonnen op dinsdag 23 januari, zoals vooraf duidelijk gecommuniceerd op homepage van de game. Spelers hebben dan ook punten gekregen vanaf de kwartfinales die dinsdag werden gespeeld. We hopen zo een en ander duidelijk te hebben gemaakt. We waarderen jullie betrokkenheid en suggesties, maar hebben onze regels nageleefd.
Tja...