FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
't duurt lang voordat de nieuwe stand er is. :wink:
Door een technische storing zal deze ronde niet meetellen. Elke speler krijgt er 250 punten bij. :lol: :lol: :lol:
kuiper Wrote:Door een technische storing zal deze ronde niet meetellen. Elke speler krijgt er 250 punten bij. :lol: :lol: :lol:

Hoe kom je daarbij?
De standen zijn bijgewerkt.
De nummer 1 en 2 hadden hetzelfde team, en allebei de 4 halve finalisten, wat klopt hier niet... :roll:
Ad Wim Wrote:De nummer 1 en 2 hadden hetzelfde team, en allebei de 4 halve finalisten, wat klopt hier niet... :roll:

Die kennen elkaar. Nummer 2 is overigens 1 van de betere dubbelaars van nederland....
Ik vind het vreemd/opmerkelijk dat de nummer 1 week in week uit topscores haalt en altijd zijn team dicht heeft staan.
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:De nummer 1 en 2 hadden hetzelfde team, en allebei de 4 halve finalisten, wat klopt hier niet... :roll:

Die kennen elkaar. Nummer 2 is overigens 1 van de betere dubbelaars van nederland....

Dan is nr 1 zeker zijn dubbel-partner????? (Eltingh-Haarhuis willen TM winnen onder een pseudoniem :razz: :razz:
Nou, voor Jacco hoeven we niet te vrezen hoor Wink
Idd verschrikkelijk dat die nummer 1 altijd zijn team dicht heeft staan en elke maandag met de verwerking weer een topteam showt.
En na 1 goede week staan ook cor en arco bomgaars weer in de top 5.
Tja, als je dan bedenkt wat Binaural betekent ga je toch denken dat die man iets in zijn hoofd mankeert: :razz: :razz:

Binaural beats, hersengolf-patronen stimuleren je zijn en brengen je in een hogere staat van bewustzijn.

't Maar dat we het weten.
Trouwens, in het latijn betekent Binaural "twee oren" :lol: (vrij vertaald stereo, vandaar dat het een dubbel-speler is....).
al 100 punten voor op nr 20...dat is lekker.maar nr 1 al 100 punten voor op mij. moet jomanda zijn.
kooltje Wrote:al 100 punten voor op nr 20...dat is lekker.maar nr 1 al 100 punten voor op mij. moet jomanda zijn.

Hans Klok is er niks bij......dit is meer TiTa Tovenaar :razz: :razz:
Ze hebben zomaar eens een vrij moeilijke quiz bij TM. =D>
geef meteen maar even het antwoord CC Icon_question
Ik heb geen flauw idee Scholten. Geen idee waar je deze info zal kunnen vinden.
wij hebben ad wim toch in ons midden
Googlen en anders de uitslagen van +/- 90 edities US Open gaan bekijken die je natuurlijk kunt verdelen onder de managers.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://2006.usopen.org/en_US/about/history/rec_sweeps.html">http://2006.usopen.org/en_US/about/hist ... weeps.html</a><!-- m -->
Eitje, op de site van de US open zelf.
Goh, TM heeft de vraagstelling nu eindelijk eens duidelijk geformuleerd.
zou het team van de nr 1 nou toch echt weleens gewoon in de week zelf willen zien. geloof er niks van dat hij geen 1 slechte week kent.
had een mail gestuurd naar sportdreams over de nummer 1. nu heb ik zijn emailadres van hun gekregen zodat ik zelf contact op kan nemen haha. Dus heb hem maar een vriendelijke mail gestuurd met het verzoek iedere week zijn team open te zetten, en dat hij daar geen nadeel van heeft.
benieuwd of hij het nu wel doet.
kooltje Wrote:had een mail gestuurd naar sportdreams over de nummer 1. nu heb ik zijn emailadres van hun gekregen zodat ik zelf contact op kan nemen haha. Dus heb hem maar een vriendelijke mail gestuurd met het verzoek iedere week zijn team open te zetten, en dat hij daar geen nadeel van heeft.
benieuwd of hij het nu wel doet.


Pfffffffff, hoe achterdochtig kun je zijn dat je er zelfs voor gaat mailen. :roll:
niet achterdochtig hoor...vind het gewoon leuk om ook zijn team bij te houden tijdens de week.
Jongens, ik kijk het nog één week aan maar wellicht stop ik ermee voor dit seizoen. Zowel TM als MV.
Ik kan niet echt de motivatie opbrengen en waarschijnlijk gaan we nu ook nog elke maandagavond tennissen (en daarna natuurlijk een pilsje pakken). Dus dan wil ik niet de stress van enige dead-line hebben.

Ik wil de keus niet impulsief maken en zal voor deze week zeker nog een team maken.

De tennispoll blijf ik aan meedoen. Dit kan kan ik onder werktijd wel invulen.
De update is gedaan. Alles prima, behalve dat Karlo maar 24 punten heeft gekregen. Mail is al verstuurd.
kuiper Wrote:Jongens, ik kijk het nog één week aan maar wellicht stop ik ermee voor dit seizoen. Zowel TM als MV.
Ik kan niet echt de motivatie opbrengen en waarschijnlijk gaan we nu ook nog elke maandagavond tennissen (en daarna natuurlijk een pilsje pakken). Dus dan wil ik niet de stress van enige dead-line hebben.

Ik wil de keus niet impulsief maken en zal voor deze week zeker nog een team maken.

De tennispoll blijf ik aan meedoen. Dit kan kan ik onder werktijd wel invulen.
Dat zou wel jammer zijn, voor zo'n enthousiaste deelnemer Sad
Ad Wim Wrote:De update is gedaan. Alles prima, behalve dat Karlo maar 24 punten heeft gekregen. Mail is al verstuurd.

Is inmiddels aangepast...... :razz:
Gestegen van 17 naar een gedeelde 12e plaats....yes yes yes :razz:

De nrs 1 en 2 na vorige week hebben eindelijk eens een mindere score.
Hoera, de rest gaat inlopen....