FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Die gast die 1e staat vertrouw ik voor geen meter. Heeft elke week zijn team dichtstaan en heeft elke week een topscore.
nr 1 kent weer een zeer goede week met 201 punten, jammer dat hij zn team nooit open heeft. Opvallend is de nummer twee, die komt van 29 en heeft maar 136 punten gehaald. top tien steeds meer forummers in te zien.
centre court Wrote:Die gast die 1e staat vertrouw ik voor geen meter. Heeft elke week zijn team dichtstaan en heeft elke week een topscore.
ah zelfde gedachte haha
haha toevallig dat we er tegelijk over posten.

die nummer 2 komt niet van 29 hoor. Die plaatsen bij ''vorig'' kloppen 't hele jaar al niet.
omyaca Wrote:Ze hebben mij ook toegezegd dat de deadline morgen om 22:00 is, maar wel slecht dat het nog niet gemeld is.

Ik zie nu overigens dat bij de teampagina wel de goede datum staat: Team vanaf 20-03-2007

Ik zet voor de zekerheid maar even een fake-team neer. Ik vertrouw SD echt niet meer.
Vorige week hadden ze het inderdaad op de homepage gezet, maar nu niet. Ik ga er wel gewoon vanuit dat het goed is, anders kunnen we gewoon communiceren met ze. Ze hebben wel geleerd van de AO.
Het staat inderdaad nergens dat de deadline verschoven is. Ik neem aan dat deze dus gewoon blijft staan op vanavond.
Er staat dus wel "team vanaf 20-3"...
Dus weer discussie!!

Morgen maar weer een mail sturen en zeggen dat de database gewoon op maandag dicht zou gaan. Als er niets staat is het de standaardtijd!!!! :lol:
Rustig nou, jongens. Wij hebben toch met ze gecommuniceerd en er is nog geen loting. Waar maken jullie je druk om?
Oke, als je je dan ook maar niet druk gaat maken als het wel zo zal zijn. We hebben het dit jaar al 2x meegemaakt. DUS!!!!!
Ik maak me nergens druk om, maar het lijkt me duidelijk.
Er is geen afwijkende deadline gecommuniceerd (met de deelnemers), de loting staat gewoon op de atpsite en die datum van geldigheid zegt niet zoveel.
Ik zou maar gewoon je team maken.
Ik zie inderdaad nu de loting, die was er net nog niet.

En een dergelijk voorkomen hebben we niet eerder meegemaakt, vorige week ging het goed en eerder maakte ze een fout met andere dingen.
kan team nog steeds aanpassen, dus niks aan de hand, gewoon morgen
Beste Andre,

De database sluit vanavond 22.00uur! Dit ivm inderdaad de loting en het tournooi van Miami

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Wel leuk dat ze het niet op de site zetten. Gaan weer een paar deelnemers zich flink genaaid voelen.
andre Wrote:Beste Andre,

De database sluit vanavond 22.00uur! Dit ivm inderdaad de loting en het tournooi van Miami

Sportieve groet,
Team Sportdreams

:lol:

Hoe oud zullen ze zijn?

14 of 80? :8:
Zullen vast wat managers zijn die gisteren een team hebben gemaakt zonder loting en er vanavond niet meer naar kijken.
weer een lastige week. hoe presteren de spelers die vorige week presteerde? en wie presteren er naast federer die vorige week niet presteerde, kortom alweer een mooie week!
En je hebt ook een aantal blessuregevalletjes als Ljubicic en Murray, die toch ver kunnen komen als ze fit zijn.
Haase pakt de 1e set =D>
Haase 6-4 *1-0. =D>
centre court Wrote:Haase 6-4 *1-0. =D>
heel leuk en knap maar heeft niks met tm te maken heren.
Jawel hoor, hij staat er bij mij in.
Hij is in goede vorm :wink:
Gewoon te kiezen inderdaad. lekker goedkoop.
dit is niet makkelijk zeg
Zeker net omdat we waarschijnlijk net niet de quali's in het schema zien...
benieuwd naar team van buurs, dat schat ik hoog in,in zo een week als deze.
Dan kan ik beter buurs om raad vragen, want ik heb totaal geen tijd deze week. Ik heb mijn TM en MV team in 10 minuutjes samengesteld. Als dat maar goed gaat. #-o

Ik heb geloof best wat risico jongens, maar helaas ik kan er geen meer tijd in stoppen. Ik ben er na 22.00 uur wel weer en zal de verschillen wel zien. Succes iedereen!!
ik ook klaar, maar nog 125 over, vind ik eigenlijk teveel maar ga het zo houden denk ik.