FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Meneer heeft Baghdatis niet en dat lijkt weer goed te komen. Heel gek dat je niet voor Baghdatis bent gegaan.

Ik wist dat Baghdatis het moeilijk zou krijgen tegen Gulbis.
Hij sloeg 1e ronde Rosmalen 17 aces.
En goede groundstrokes.

En als hij kwartfinale haalt, dan zijn andere spelers rendabelder.

En Nalbi gaat hem sowieso pakken.
cilic en karlo pakken set 4..nu set 5 nog
cilic pakt nog helemaal niets! Niet altijd zo snel vooruit lopen op de zaken... Icon_evil
cruijff Wrote:cilic pakt nog helemaal niets! Niet altijd zo snel vooruit lopen op de zaken... Icon_evil
:cheers:
cilic eruit, dat is nog een klein lichtpuntje van een verder moeizame dag.

baghdatis wint gelukkig de laatste 3 sets vrij makkelijk. mooie kraker tegen nalbi kan dat worden.

karlovic stelt weer erg teleur op wimbledon. waarom is hij ongenaakbaar op de kleine grastoernooien en gaat ie er hier af tegen santoro?
Kan niet tegen de druk.
welke druk? niemand verwacht dat ie hier wimbledon wint. maar hij hoort op gras bij de top 5 van de wereld, dan mag je niet van santoro verliezen natuurlijk.
toch weer knap van buurs en henk vos...als enige phm...
kooltje Wrote:toch weer knap van buurs en henk vos...als enige phm...

als hij zo blijft spelen zie ik hem de kwart/ halve finale ook nog wel halen
buurs Wrote:
kooltje Wrote:toch weer knap van buurs en henk vos...als enige phm...

als hij zo blijft spelen zie ik hem de kwart/ halve finale ook nog wel halen
hierna tegen roddick waarschijnlijk...das een stuk hoger niveau dan ljubo...maar het zou kunnen
Roddick is van achteruit zeer slecht.
buurs Wrote:Roddick is van achteruit zeer slecht.
cry
buurs Wrote:Roddick is van achteruit zeer slecht.

Roddick is de enige speler bij wie het leuk is om hem op gras te zien spelen. Je kan zo ontiechelijk goed zien dat hij totaal niet gewend is aan de ondergrond. Zijn voetenwerk is werkelijk dramatisch en toch is hij met zo'n service en af en toe een knal vanuit het achterwerk niet te verslaan.
net of roddick alleen maar in tie-breaks wint...hij breakt heel vaak omdat hij gewoon zeer regelmatig retouneert
Roddick heeft twee wapens, zijn service en forehand. Hij wordt zeer zelden gebroken en kan met heel veel gasten mee achterin.

Ik snap niet dat mensen hier nog twijfelen aan de kwaliteiten van Roddick...
En zeker op gras: 4x Queens gewonnen, 2x Wimbledonfinale, 1x halve finale. Dat zegt toch genoeg...
De kans dat hij de halve finale niet haalt is net zo klein als de kans dat hij in de halve finale Federer verslaat.
Het is eigenlijk jammer dat Roddick niet bij Nadal in de helft zit, een partij tussen hun twee had ik nog wel willen zien.
Helemaal mee eens Andre, hij had gewoon weer de finale gehaald als hij niet bij Federer in de helft had gezeten, maar helaas zit het hem niet mee.
ik heb helemaal niets met andy. en dat is echt niet alleen omdat ik hem nu niet heb. die discussie hebben we al veel vaker gevoerd. Hij heeft gewoon een fantastische service en een goede forehand, maar die backhand is erg slecht. Hij wint niet voor niets op gravel amper een partij. In de rally is hij niet sterk. Ik ben benieuwd wat Mathieu tegen hem kan. Toch ook een redelijk retourneerder en goed in de rally. wellicht komen er enkele tbtjes aan te pas.
Ad Wim Wrote:Roddick heeft twee wapens, zijn service en forehand. Hij wordt zeer zelden gebroken en kan met heel veel gasten mee achterin.

Ik snap niet dat mensen hier nog twijfelen aan de kwaliteiten van Roddick...
En zeker op gras: 4x Queens gewonnen, 2x Wimbledonfinale, 1x halve finale. Dat zegt toch genoeg...

Volgens mij word ik hier weer helemaal verkeerd begrepen. Ik vind het juist knap, hoe hij, waarvan je gewoon ziet dat hij zich niet prettig voelt op gras, toch zo zijn wedstrijden kan winnen.
Ik ben ook geen hele grote fan van Andy, maar ik vind het belachelijk dat mensen zeggen dat hij niet goed is van achteruit en alleen maar kan serveren. Je wint geen GS, wordt geen nummer 1 van de wereld en bent niet al jaren vaste waarde in de top 5 als je niet goed bent van achteruit en alleen maar vertrouwt op je service. Kijk naar Karlovic, Guccione en Arthurs.
Hoe gaat het met team Achterhoek? Zit er weer een weekwinst in met alleen Karlovic en Clement er nog maar uit?
Weekwinst?! cry

Zelfs als Roddick in de kwart verliest, Hewitt in de 4e ronde en Federer wint het toernooi haal je het nog niet :lol:
Ad Wim Wrote:Weekwinst?! cry

Zelfs als Roddick in de kwart verliest, Hewitt in de 4e ronde en Federer wint het toernooi haal je het nog niet :lol:

Ik maak dat team niet. Bekeek het team even en zag dat zo'n beetje iedereen er nog in zat, dus dat leek me wel redelijk.
Jij woont toch ook in de Achterhoek? :lol:
Als Federer de finale wint, gaat Team Achterhoek de weekwinst toch nog halen, met een punt voorsprong op Scholten!:

1. Team Achterhoek 332
2. Scholten! 331
3. Vos 327
3. Omyaca 327
5. Robbie DK 320
6. Buurs 310
7. Kooltje 307
8. Centre Court 283
9. Haggie 281
9. Cruijff 281
11. Andre 264
12. Ad Wim 257
13. The Mailman 240
14. Aadje 234

Voor de duidelijkheid, dit alles als Federer wint.
Ad Wim Wrote:Weekwinst?! cry

Zelfs als Roddick in de kwart verliest, Hewitt in de 4e ronde en Federer wint het toernooi haal je het nog niet :lol:

Baakse Boys =D> =D> =D> =D>
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Weekwinst?! cry

Zelfs als Roddick in de kwart verliest, Hewitt in de 4e ronde en Federer wint het toernooi haal je het nog niet :lol:

Baakse Boys =D> =D> =D> =D>

Meneer Ad Wim heeft zelf een superteam, haha! :lol:

Team Achterhoek :Big Grin :8:
Ja ja, ik zat er naast ja, hahaha.

Matige Wimbledon voor TM, mede door choker Roddick.
En Federer nemen blijkt wederom de juiste tactiek.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Weekwinst?! cry

Zelfs als Roddick in de kwart verliest, Hewitt in de 4e ronde en Federer wint het toernooi haal je het nog niet :lol:

Baakse Boys =D> =D> =D> =D>

\Big Grin/
:8: