FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Startgeld ophalen.
Dat denk ik nog niet eens.
Ik zet mijn geld op Federer deze week.
mooi dom.
Alleen mijn echte geld hoor. Niet mijn TM of MV-geld, daar is hij te duur.
andre Wrote:Q. You say, I am tired. So do you go to Hamburg?
RAFAEL NADAL: Tomorrow morning, yeah.

Dat lijkt me duidelijk.

Vorig jaar was hij ook in Hamburg om op een persconferentie toe te lichten waarom hij niet speelde.
Maar hij heeft nu wel heel vaak gezegd dat hij gaat spelen.
Ik las ergens op MTF dat hij vorig jaar zijn terugslag na Wimbledon te danken had aan de vele toernooien die hij gespeeld had op gravel.
Bovendien is het de afgelopen twee jaar de ideale preparatie voor RG geweest om niet te spelen in Hamburg, dus...
Ik hoop iig dat hij niet gaat spelen of opgeeft als hij wel gaat spelen :o

Hij heeft zich wel laten fotograferen in Hamburg dus het lijkt er meer en meer op dat hij wel gaat spelen :|
nr 3 heeft robredo..kijken voor hoelang
Nr 3 staat nu weer dicht.

Nr 1 heeft een team met Nadal en is er al aardig wat kwijt. O.a. Serra, Schuettler en Waske.

Nr 2 is Arco. Hij is Soderling en Serra al kwijt.

Nr 4 is Robredo al kwijt.

Nr 8 is Cor B. Hij is Youzhny, Soderling, Waske en Serra kwijt.
centre court Wrote:Nr 3 staat nu weer dicht.

Nr 1 heeft een team met Nadal en is er al aardig wat kwijt. O.a. Serra, Schuettler en Waske.

Nr 2 is Arco. Hij is Soderling en Serra al kwijt.

Nr 4 is Robredo al kwijt.

Nr 8 is Cor B. Hij is Youzhny, Soderling, Waske en Serra kwijt.

Icon_twisted
De nummer 3 waar Kolemans het over heeft, moet de nummer 4 zijn waar CC het over heeft, want Robredo is maar 1x gekozen in de top 25. Dus of een van jullie heeft niet goed gekeken, of ze zijn weer aan het kloten.

Voor de rest een aantal goede berichten, vooral over Cor en die gast met Robredo.
Ad Wim Wrote:De nummer 3 waar Kolemans het over heeft, moet de nummer 4 zijn waar CC het over heeft, want Robredo is maar 1x gekozen in de top 25. Dus of een van jullie heeft niet goed gekeken, of ze zijn weer aan het kloten.

Voor de rest een aantal goede berichten, vooral over Cor en die gast met Robredo.
dat is natuurlijk onzin ada. Dat team is nu dicht en dus heeft mist dat niet kunnen zien, en zo maar 1 robredo in top 25 gesignaleerd.

maar kan me vergist hebben natuurlijk...maar ik dacht nog die gaat hard zakken want hij stond vorige week nog op 1.
Jouw post over de nummer 3 was om 2124 uur. Daarna om 2311 uur kwam de post van Mitch met daarin 1x Robredo en 22 teams open. Daarna om 2347 uur pas de post van CC met daarin de vermelding dat het team van de nummer 3 dicht staat. En er staan nu nog steeds 3 teams dicht, net als rond de tijd dat Mist de stats ophaalde. Niet echt onzin dus, ik denk eerder dat jij verkeerd hebt gekeken.
zo verwacht je dat ze er beiden niet zullen zijn en zo spelen ze gewoon weer de finale. #-o
Verwacht een close wedstrijd vandaag...Nadal toch 2 weken achter elkaar bezig en gisteren 3 setter...plus het gaat maar om 2 gewonnen sets...zijn toch dingen die in het voordeel van Federer spreken
Iemand al antwoord op de Quizvraag...

Volgens Wikipedia moet het B zijn, aangezien Federer 1.86m is, maar ja ergens anders zullen we vast wel beide 1.85m meten...
cruijff Wrote:Iemand al antwoord op de Quizvraag...

Volgens Wikipedia moet het B zijn, aangezien Federer 1.86m is, maar ja ergens anders zullen we vast wel beide 1.85m meten...

Het 3e antwoord lijkt mij
Oke thx..
Saaie week op managergebied helaas, MV zal leuker worden om te volgen.
buurs Wrote:
cruijff Wrote:Iemand al antwoord op de Quizvraag...

Volgens Wikipedia moet het B zijn, aangezien Federer 1.86m is, maar ja ergens anders zullen we vast wel beide 1.85m meten...

Het 3e antwoord lijkt mij
Het moet inderdaad C zijn, want Sampras speelde altijd met Wilson en Federer nu ook.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
cruijff Wrote:Iemand al antwoord op de Quizvraag...

Volgens Wikipedia moet het B zijn, aangezien Federer 1.86m is, maar ja ergens anders zullen we vast wel beide 1.85m meten...

Het 3e antwoord lijkt mij
Op atptennis meten ze allebei 185 cm, maar ik volgens mij speelde Sampras altijd met Wilson en Federer nu ook...

Dus het 3e antwoord is geen juiste overeenkomst
Inderdaad, dat wilde ik ermee zeggen. Heb het ook al veranderd :wink:
Ad Wim Wrote:Inderdaad, dat wilde ik ermee zeggen. Heb het ook al veranderd :wink:

Ik zag het :8:
Je komt 5761 tekort om iedereen die er nog inzit te kiezen.
Daarvoor kun je Davydenko en Roddick schrappen, maar dat is waarschijnlijk niet optimaal. Te kiezen valt er dus wel wat.
andre Wrote:Je komt 5761 tekort om iedereen die er nog inzit te kiezen.
Daarvoor kun je Davydenko en Roddick schrappen, maar dat is waarschijnlijk niet optimaal. Te kiezen valt er dus wel wat.
ontzettend spannende week...het is meer de vraag...wie je niet neemt
Hewitt wel of niet, that's the question.
dan heb jij een andere vraag dan ik :wink:
de keuze lijkt me meer.. davy of roddick.
of allebei....allebei namelijk oud winnaars
kooltje Wrote:of allebei....allebei namelijk oud winnaars

als je dan ook hewitt nog neemt moet je wel heel veel kleine rendabele rukkers laten vallen.