FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Ja ja, ik zat er naast ja, hahaha.

Matige Wimbledon voor TM, mede door choker Roddick.
En Federer nemen blijkt wederom de juiste tactiek.

t.o.v. jou wel misschien. Ik wilde gewoon geen echte risico's lopen mede doordat de vorige GS's klote gingen bij mij. Nu redelijke score. De winst komt nu in de vakantie periodes.
Bij mij vielen helaas alle close partijen de verkeerde kant op, maar juist daarom kun je dus beter voor zekerheid Federer gaan. Dat zie je aan de weekwinnaar, die heeft Federer en ook Woerdie, de nummer 4 op de ranglijkst heeft Federer en doet goede zaken daarmee.
Ad Wim Wrote:Bij mij vielen helaas alle close partijen de verkeerde kant op, maar juist daarom kun je dus beter voor zekerheid Federer gaan. Dat zie je aan de weekwinnaar, die heeft Federer en ook Woerdie, de nummer 4 op de ranglijkst heeft Federer en doet goede zaken daarmee.

Ik heb verkeerd gegokt door Nalbandian te kiezen ipv Baghdatis. Karlovic had iedereen dan zo ongeveer. Nieminen had ook nog wel extra rondje kunnen meepakken.
Bij mij vielen alle 5-setters en close 4-setters verkeerd: Cilic, Serra, Hewitt, Karlovic, Clement en Roddick.
Ietwat merkwaardig heb ik deze week een 3-9-7 verdeling.
andre Wrote:Ietwat merkwaardig heb ik deze week een 3-9-7 verdeling.

Ik kom tot het volgende:
Newport 6, Bastad 9 en Gstaad 5
Jonges, kijk effe:
Nonnekes heeft geen team deze week....... =D>
Nonnekes heeft NOG geen team deze week...
omyaca Wrote:Nonnekes heeft NOG geen team deze week...
nr 13 jimmy heeft dit team...
1 Bracciali,Daniele €305 0
2 Bogdanovic,Alex €375 0
3 Kunitsyn,Igor €430 1
4 Moodie,Wesley €307 0
5 Kiefer,Nicolas €0 15
6 Mahut,Nicolas €491 10
7 Guccione,Chris €476 7
8 Fish,Mardy €770 1
9 Santoro,Fabrice
Dat is ook niet echt best, zeg :|

Zulke teams zullen wel vaker voorkomen de komende weken, dus hopelijk weer wat stijgen, want het gaat weer niet best dit jaar Sad
Ad Wim Wrote:Dat is ook niet echt best, zeg :|

Zulke teams zullen wel vaker voorkomen de komende weken, dus hopelijk weer wat stijgen, want het gaat weer niet best dit jaar Sad

Ik moet ook nog zeker 10plaatsen stijgen. Matig jaar tot nu toe. Denk dat we zo 5 gevallen krijgen van het vergeten van teams.
De verwerking is ook niet helemaal goed gegaan geloof ik .. Zijn heeel veel spelers zonder punten die wel punten horen te hebben lijkt me, o.a. mathieu...
als 't zo blijft vind ik 't best. :8:
het is bijgewerkt. binaural uiteraard weer de hoogste score in de top.
En weer eens 6 plekken gestegen, mocht ook wel weer.

Die Nonnekes had en houdt een leeg team, daar hoeven we dus niet meer achterdochtig over te zijn. Nu die binaural nog...
Die Binaural is een óf een kanjer óf een ontzettende SD-medewerker.
lastige week...veel 50-50 partijen.
Vergeet niet de nieuwe vraag te beantwoorden
kooltje Wrote:lastige week...veel 50-50 partijen.
Vergeet niet de nieuwe vraag te beantwoorden
Volgens mij is het antwoord Nadal en Davydenko, maar die optie is er niet :|
EDIT: Te vroeg geklaagd, Blake heeft er ook 5 :Big Grin
Vooral LA is erg lastig.
rare week, 1 groot toernooi, 2 kleinere. in usa nog niets gespeeld. in stuttgart spelers door die de 2e ronde waarschijnlijk verliezen. moeilijk.
Wat denken we bijvoorbeeld van Nalbandian?
Ad Wim Wrote:Wat denken we bijvoorbeeld van Nalbandian?
zekerheidje
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat denken we bijvoorbeeld van Nalbandian?
zekerheidje

succes ermee
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat denken we bijvoorbeeld van Nalbandian?
zekerheidje

Zekerheidje dat die niet ver komt idd :8:
nemen jullie hem toch niet jongens...ook niet zeuren achteraf dan he Wink
En wat te denken van het stukje Moya tot Almagro :|
Almagro moet het toch een keer laten zien, denk dat hij z'n redelijke reeks wel doorzet. Ook Jantje H. is uiteraard een zekerheidje :wink:
Scholten! Wrote:Almagro moet het toch een keer laten zien, denk dat hij z'n redelijke reeks wel doorzet. Ook Jantje H. is uiteraard een zekerheidje :wink:
Uiteraard!

Almagro stond gisteren nog in de finale, ik ben er nooit zo kapot van om hem dan nu weer te nemen. En Horna in de 2e ronde en daarna Zaba/Moya is nou niet bepaald een lekkere loting...

Zit er eerder aan te denken om voor de goedkope keuzes Horna en Zaba te gaan.
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat denken we bijvoorbeeld van Nalbandian?
zekerheidje

succes ermee
Pijnlijk, Haggeman :|
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat denken we bijvoorbeeld van Nalbandian?
zekerheidje

succes ermee
Pijnlijk, Haggeman :|

Ga me nou niet op 2 topics uitlachen :wink: Sad