FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
THE MAILMAN Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Dat moet Sampras zijn lijkt me. Die had zijn tong tot aan zijn tenen hangen...

Nou, die duitser kon er ook wat van. :razz:

Zien jullie wel dat het gewoon BOOM BOOM BECKER was......... :razz:

We hadden toch ook al gezegd dat eind jaren 80 geen Sampras kon zijn aangezien Pete altijd met zijn tong aan zijn tenen zat en dus ook in de jaren 90.
Nog Djokovic, Davydenko, Lee, Wawrinka, Lopez en Ljubicic nog over...das gemiddeld denk ik.
Veel zal afhangen van davy-blake.
Tegenover het team van buurs twee mooie confrontaties...Lee- Murray en Wawrinka-Ginepri
Het verschil tussen Buurs en Ad(nrs 1 en 2 op de sheet) wordt monsterlijk op deze manier.
't team van Scholten is ook wel gruwelijk zeg. Hij heeft verreweg de meeste spelers over. Waar de meeste managers er nog gem. 4 hebben heeft hij er 8. Waaronder dure jongens als Ljubo, Murray en Blake. Kan weleens 't beste team van deze week worden. Of Djoko moet gaan stunten.
centre court Wrote:'t team van Scholten is ook wel gruwelijk zeg. Hij heeft verreweg de meeste spelers over. Waar de meeste managers er nog gem. 4 hebben heeft hij er 8. Waaronder dure jongens als Ljubo, Murray en Blake. Kan weleens 't beste team van deze week worden. Of Djoko moet gaan stunten.

Het gaat inderdaad niet verkeerd, maar dat komt vooral omdat Youzhny en Hewitt eruit liggen. Ik blijf natuurlijk bang voor Djoko, maar Murray, Ljubicic en Wawrinka kunnen natuurlijk ook hoge ogen gooien.
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:'t team van Scholten is ook wel gruwelijk zeg. Hij heeft verreweg de meeste spelers over. Waar de meeste managers er nog gem. 4 hebben heeft hij er 8. Waaronder dure jongens als Ljubo, Murray en Blake. Kan weleens 't beste team van deze week worden. Of Djoko moet gaan stunten.

Het gaat inderdaad niet verkeerd, maar dat komt vooral omdat Youzhny en Hewitt eruit liggen. Ik blijf natuurlijk bang voor Djoko, maar Murray, Ljubicic en Wawrinka kunnen natuurlijk ook hoge ogen gooien.

Het is je gegund Scholten.
Ik heb in dat kwart Ginepri en Chela
Jij Wawrinka en Ljubicic

worden leuke confrontaties waarin jij licht favoriet bent.
kooltje Wrote:Nog Djokovic, Davydenko, Lee, Wawrinka, Lopez en Ljubicic nog over...das gemiddeld denk ik.
Veel zal afhangen van davy-blake.
Tegenover het team van buurs twee mooie confrontaties...Lee- Murray en Wawrinka-Ginepri

en natuurlijk ljubicic - chela :wink:
davy gaat er natuurlijk af tegen almgro in 4 setjes Wink
cruijff Wrote:davy gaat er natuurlijk af tegen almgro in 4 setjes Wink

dat zou niet verkeerd zijn =P~
Almagro leidt iig met 5-2 in de 1e set =D>
buurs Wrote:Almagro leidt iig met 5-2 in de 1e set =D>
en 20 minuutjes later geen game meer gepakt :lol:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Almagro leidt iig met 5-2 in de 1e set =D>
en 20 minuutjes later geen game meer gepakt :lol:
Daar mag je inmiddels al 50 minuten van maken... Sad
centre court Wrote:Het verschil tussen Buurs en Ad(nrs 1 en 2 op de sheet) wordt monsterlijk op deze manier.
Het is inderdaad een groot drama. Alle beslissingen vallen ongeveer verkeerd uit voor mij, vaak ook op een vervelende manier, en Buurs heeft weer zo'n week.
Ach, het blijft vervelend als je zelf niet achter de computer zit en per sms moet communiceren over je team. Zo heb ik op het laatste moment Miryni gewisseld voor Lopez :cry:
Ik had uberhaupt gewoon bijna alle kleintjes moeten nemen die door waren ipv meer onzekere jongens als Youzhny en Canas, maar toch zit het wel verdomde tegen. Zo valt mijn top 10 klassering in een keer in duigen, vreselijk...

En Kolemans, spoor ik net omdat ik op vakantie ben? :lol:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Het verschil tussen Buurs en Ad(nrs 1 en 2 op de sheet) wordt monsterlijk op deze manier.
Het is inderdaad een groot drama. Alle beslissingen vallen ongeveer verkeerd uit voor mij, vaak ook op een vervelende manier, en Buurs heeft weer zo'n week.
Ach, het blijft vervelend als je zelf niet achter de computer zit en per sms moet communiceren over je team. Zo heb ik op het laatste moment Miryni gewisseld voor Lopez :cry:
Ik had uberhaupt gewoon bijna alle kleintjes moeten nemen die door waren ipv meer onzekere jongens als Youzhny en Canas, maar toch zit het wel verdomde tegen. Zo valt mijn top 10 klassering in een keer in duigen, vreselijk...

En Kolemans, spoor ik net omdat ik op vakantie ben? :lol:

dan is het wel vaak een buurs week.... :|
volgens mij moet je gewoon de goede keuzes maken ad.
Tja, dat lijkt me logisch, maar Murray, Grosjean en Ginepri lijken mij op voorhand geen betere keuzes dan Canas, Querrey en Youzhny... Het moet gewoon ook een beetje meezitten.
Zie trouwens een paar managers met Djoko, Federer en Blake. Dat wordt waarschijnlijk de beste keuze.
Dat denk ik niet. Djoko en Blake nog niet best in vorm.

Ben vanavond bang voor del potro.
Dan nog, Blake en Djoko heeft iedereen. Federer lijkt gewoon de beste keus met alle halve jongens die vroegtijdig verliezen.
Federer gaat zelf ook niet winnen deze US Open. Dat is de grote verrassing.
federer verloor gister een set van nobody isner...das ook geen zekerheidje hoor.
misschien verrast roddick hem wel. zelfde speler als isner maar drie klasses beter
Volg je het tennis wel, Kolemans? Die Isner speelt alles of niets en heeft een rete-goede service. Geen schande dat Roger daar een set, in de TB nog wel, van verliest. Sterker nog, het is vrij knap dat hij hem 5x weet te breaken.
Beetje vreemd dat je daar conclusies aan gaat verbinden. Federer kan deze US Open alleen verliezen van Nadal, maar die lijkt niet fit.

En als je zo redeneert, zijn Djoko en Nadal ook niet in vorm, gezien hun vorige rondes.
isner was verschrikkelijk slecht...roger kon er gewoon niet mee omgaan...daar trek ik me conclusies uit.
geweldige week voor buurs nu chela het omdraait tegen ljubo
kooltje Wrote:geweldige week voor buurs nu chela het omdraait tegen ljubo

4e ronde tussen chela en ginepri is nog mogelijk :o
buurs Wrote:
kooltje Wrote:geweldige week voor buurs nu chela het omdraait tegen ljubo

4e ronde tussen chela en ginepri is nog mogelijk :o
ja hoop wawrinka maar zie inmiddels ginepri ook kanshebber..veel meer als voor het toernooi
kooltje Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:geweldige week voor buurs nu chela het omdraait tegen ljubo

4e ronde tussen chela en ginepri is nog mogelijk :o
ja hoop wawrinka maar zie inmiddels ginepri ook kanshebber..veel meer als voor het toernooi

ik heb het voor de 1e wedstrijd gezegd :wink:
wawrinka zal ginepri toch wel pakken? simpel gezegd wint ginepri alleen van rochus en gabashvily. daar had ie op elk willekeurig toernooi van gewonnen dus zo verrassend is dit niet. wawrinka maakt meer indruk tot nu toe.
jammer dat ik die partij niet meer kan volgen, doordat ferrer en nalbi er zo'n marathon van maken. :letitallout:
1 Querrey,Sam €679 0
2 Sela,Dudi €363 0
3 Darcis,Steve €308 0
4 Grosjean,Sebastien €516 0
5 Fish,Mardy €790 28
6 Mirnyi,Max €398 0
7 Lopez,Feliciano €586 2
8 De Voest,Rik €286 0
9 Blake,James €2390 40
10 Nadal,Rafael €5485 0
11 Hewitt,Lleyton €1495 0
€13296

team van de nr. 8...die hou je achter je ad!
Dat is Omyaca. Ongeveer het enige lichtpuntje deze week...