FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Denk het niet eerlijk gezegd.
Zit tot over mijn oren in tijdtekort (ja, als ik op het werk ben heb ik tijd zat), maar als ik thuis ben niet.
Komend weekend ben ik niet thuis, dus kom ik er ook niet aan toe om die scripts aan te passen. Kan zijn dat ik eraan toekom, maar dan wordt dat weer zoiets waar ik om 1 uur snachts aan begin, wat me al tevaak voorkomt tegenwoordig en wat ik eigenlijk wil voorkomen. Maar dat zien we wel Wink
Misschien kijk ik er wel ff naar.
Ik heb ze nu weten te overtuigen dat een 1e ronde verlies deze week met 0 wordt gewaardeerd. Ze twijfelen echter nog of dit altijd het geval is.

Beste Yoeri,

Je uitleg is duidelijk. Bedankt voor de moeite, toch hebben we nog een kleine opmerking: Het klopt inderdaad dat de toernooien deze week in de categorie 7 vallen en inderdaad staan er dan 0 punten bij R32. Al die andere international series hebben toch echter geen draw groter dan 32? En dat zou dan gewoon de eerste ronde zijn.

We danken je voor je medewerking! En we vragen het alleen maar extra na omdat we het duidelijk willen hebben voor jullie managers en natuurlijk ook voor de verwerker!


Sportieve groet,
Team Sportdreams

Het gaat dus om de toernooien met een prijzengeld van $800,000 of meer. Daar staat bij R32 altijd punten. De vraag is dus of deze toernooien altijd een grotere draw hebben dan 32, en zoniet hoe dan de puntentelling werkt. Iemand?
?

Zo moeilijk is het toch niet?

Er staat voor bv:
Int’l Series Gold $800,000 50 35 22 12 5 3
W 50
RU 35
SF 22
QF 12
R16 5
R32 3

... Dus als een speler in een toernooi in deze categorie een R32 verliest krijgt hij 3 punten .. Als dat niet de 1e ronde is.
Dus bij een R32 draw is het 50-35-22-12-5-0
Dus bij een R48/56/64 draw is het 50-35-22-12-5-3-0

Bij de Cat VII toernooien staat dat niet, omdat die nooit een draw >32 hebben. Maar alle andere categorieen wel.
Dat willen ze dus niet accepteren. Ze zeggen dat op deze manier bij een 32 draw een eerste ronde verlies 3 punten oplevert.
Maar ik zal het nog eens proberen...
Vorig jaar:

Dus bij een R32 draw is het 50-35-22-12-5-1
Dus bij een R48/56/64 draw is het 50-35-22-12-5-3-1

Dit jaar:

Dus bij een R32 draw is het 50-35-22-12-5-0
Dus bij een R48/56/64 draw is het 50-35-22-12-5-3-0

Je zou zeggen dat dat niet schokkend is Wink
Ik denk dat ik ze heb weten te overtuigen.
Maar dat zal natuurlijk pas bij de verwerking blijken :roll:
Het is in ieder geval wel reuze meegevallen dat ze serieus naar mijn mail hebben gekeken en er hopelijk van geleerd hebben. (Het bleek wel uit de eerste reactie dat ze dat 0 punten verhaal echt niet doorhadden)
Tussenstand TM Excell Sheet
Naam: Punten: Spelers In/Out:

Omyaca ----76 ---- 22/1
Aadje -------74 ---- 23/2
Tampie -----72 ---- 21/1
André -------71 ---- 20/1
Genomico-- 70 ---- 22/0
Ad Wim----- 66 ---- 18/3
Buurs -------66 ---- 20/1
Haggie ------65 ---- 19/0
RobbieDK--- 65 ---- 18/3
Kuiper------ 61 ----- 18/1
Centre Court 60 ---- 17/1
Cruijff------ 59 ---- 19/1
Kooltje----- 58 ---- 15/0
Mailman---- 57 ---- 18/2
Vos--------- 51 ---- 17/0
Scholten!--- 47 ---- 18/0

De spelers die al uitgeschakeld zijn; Canas, Russel, Kohlschreiber,Starace en Waske.
Ik ben de enige met al 3 exits Sad
RoddieDK ook, met Canas, Kohlschreiber en Waske
Haggie Wrote:RoddieDK ook, met Canas, Kohlschreiber en Waske
O ja, maar als je Kohl neemt, ben je natuurlijk niet echt een serieuze manager :wink:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:RoddieDK ook, met Canas, Kohlschreiber en Waske
O ja, maar als je Kohl neemt, ben je natuurlijk niet echt een serieuze manager :wink:

Agja, tot nu toe staat ie maar 1 punt achter je en heeft Kohlschreiber meer punten gehaald dan Russel :8:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:RoddieDK ook, met Canas, Kohlschreiber en Waske
O ja, maar als je Kohl neemt, ben je natuurlijk niet echt een serieuze manager :wink:

Agja, tot nu toe staat ie maar 1 punt achter je en heeft Kohlschreiber meer punten gehaald dan Russel :8:
Maar Kohl is wel 2x zo duur :razz:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:RoddieDK ook, met Canas, Kohlschreiber en Waske
O ja, maar als je Kohl neemt, ben je natuurlijk niet echt een serieuze manager :wink:

Agja, tot nu toe staat ie maar 1 punt achter je en heeft Kohlschreiber meer punten gehaald dan Russel :8:
Maar Kohl is wel 2x zo duur :razz:

Oke, slechte manager :8:
er is iets fout gegaan bij mijn post denk ik, maar ik had ook kohlschreiber, hoe dom ook. maar 0 punten dus niet belangrijk voor sheet. sorry!
kooltje Wrote:er is iets fout gegaan bij mijn post denk ik, maar ik had ook kohlschreiber, hoe dom ook. maar 0 punten dus niet belangrijk voor sheet. sorry!

Hij heeft 4 punten hoor!

En hij staat ook op het sheet. Helemaal rechts!
hij heeft toch gewoon 2x verloren....dat is toch ook in de rr 0 punten?
yup, zero points.
Foutje van mij! d8 dat hij nog van Sangui had gewonnen, maar idd.. foutje
Mijn computer doet het weer Hakkuh
Hele harde schijf moet formatteren...maar hij is nu sneller dan ooit =D>
Tussenstand TM Excell Sheet

Naam: ---- Punten: ---- Spelers In/Out

Omyaca ----104-------- 19/4
Aadje--------103-------- 17/9
Genomico---102---------16/6
Tampie-------96---------15/7
Buurs---------96---------18/3
Ad Wim-------96---------13/9
Haggie--------94---------17/2
Kuiper---------94---------16/3
André---------91---------13/8
RoddieDk-----89---------16/6
Cruijff---------88---------16/4
Mailman-------83---------17/4
Centre Court--81---------14/4
Kooltje--------81----------12/3 (Onze koploper!)
Scholten!------77----------15/3
Vos------------69----------14/3

Omyaca nog steeds aan het leiding. Ook heeft hij nog steeds het meest aantal spelers over deze week. Kooltje, onze koploper, blijft tot nu toe deze week wat achter. Het puntenverschil is natuurlijk nog klein, de weekwinst is nog lang niet beslist. Nu, na de Round Robin wedstrijden gespeeld zijn, gaan we voor de "big" points!
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:RoddieDK ook, met Canas, Kohlschreiber en Waske
O ja, maar als je Kohl neemt, ben je natuurlijk niet echt een serieuze manager :wink:

:oops:

Noem me een slechte manager, maar we spreken elkaar over enkele maanden nog wel een keer...

Icon_twisted
had ik op gerekend met baghdatis en ljubo. als die de finale halen loop ik dat in, anders niet. en met berlocq nog een joker achter de hand
Haggie Wrote:Tussenstand TM Excell Sheet

Naam: ---- Punten: ---- Spelers In/Out

Omyaca ----104-------- 19/4
Aadje--------103-------- 17/9
Genomico---102---------16/6
Tampie-------96---------15/7
Buurs---------96---------18/3
Ad Wim-------96---------13/9
Haggie--------94---------17/2
Kuiper---------94---------16/3
André---------91---------13/8
RoddieDk-----89---------16/6
Cruijff---------88---------16/4
Mailman-------83---------17/4
Centre Court--81---------14/4
Kooltje--------81----------12/3 (Onze koploper!)
Scholten!------77----------15/3
Vos------------69----------14/3

Omyaca nog steeds aan het leiding. Ook heeft hij nog steeds het meest aantal spelers over deze week. Kooltje, onze koploper, blijft tot nu toe deze week wat achter. Het puntenverschil is natuurlijk nog klein, de weekwinst is nog lang niet beslist. Nu, na de Round Robin wedstrijden gespeeld zijn, gaan we voor de "big" points!
Vnadaag wordt een belangrijke dag met veel beslissingen in de RR en een paar belangrijke partijen in Zagreb.
Haggie Wrote:Tussenstand TM Excell Sheet

Naam: ---- Punten: ---- Spelers In/Out

Omyaca ----104-------- 19/4
Aadje--------103-------- 17/9
Genomico---102---------16/6
Tampie-------96---------15/7
Buurs---------96---------18/3
Ad Wim-------96---------13/9
Haggie--------94---------17/2
Kuiper---------94---------16/3
André---------91---------13/8
RoddieDk-----89---------16/6
Cruijff---------88---------16/4
Mailman-------83---------17/4
Centre Court--81---------14/4
Kooltje--------81----------12/3 (Onze koploper!)
Scholten!------77----------15/3
Vos------------69----------14/3

Omyaca nog steeds aan het leiding. Ook heeft hij nog steeds het meest aantal spelers over deze week. Kooltje, onze koploper, blijft tot nu toe deze week wat achter. Het puntenverschil is natuurlijk nog klein, de weekwinst is nog lang niet beslist. Nu, na de Round Robin wedstrijden gespeeld zijn, gaan we voor de "big" points!
Mooie stand!
Ik heb toch heel wat kleine verschillen als ik alle punten invul (in mijn stand sta ik bv. gedeeld eerste met Aadje met 105 punten). Heb jij alle qualifiers wel een punt extra gegeven (Canas, Waske, Peya, Hernandez en Portas)?
Anders zou ik niet weten waar het aan zou kunnen liggen.
Ik had Canas 0 punten gegeven. Ik heb jou nu wel op 105 staan. Maar Aadje nog steeds niet.
Aaah fout gevonden!! :wink:

Wanneer je in Zagreb eruit vliegt 1e ronde, krijg je niet eens een punt meer. Dat had ik ff niet door.. Smile
Clement-Dlouhy gaat beginnen, Ik ben onpartijdig deze wedstrijd
Belangrijk dat Dlouhy wint voor mij, maar hij is natuurlijk de grote underdog.
Lekker weekje en dat na alle commotie van maandag. Kun je na gaan waar boosheid en onverschilligheid nog toe kan leiden.

Ik heb met de halve finales voor de boeg nog 9 spelers over!!!!
Becker, Malisse en Spadea (geen Blake)
Montanes, Massu, Horna en Vassallo (allemaal)
Youzhny en Baghdatis (geen Ljubicic en Peya)
Niet verkeerd Kuiper.
Ik heb Youzhny en Baghdatis niet van dat rijtje.
Jij zal dus nog 9 puntjes uitlopen met Marcos.