FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik ga niet eens slecht

Goed bezig!
En de DB is dicht, eindelijk gaat het eens goed =D>
2158 uur Becker, Mathieu en Galvani eruit geknikkerd voor Berdych. Hup Tomas!
En die is nou juist bokke slecht in vorm!
Tja, ik neem liever iemand die iig de eerste ronde door is. En zo slecht speelde hij niet tegen Youzhny en toen kwam hij ook nog eens van gravel af. Ik ga er niet vanuit dat Youzhny weer zo speelt en Berdych staat goed tegenover Nadal.
We zullen het zien..
Dat zei je vorige week ook en we weten hoe dat afliep :Big Grin :8:
Even allemaal stoppen met kibbelen...

Lopez heeft support nodig :p
Deze week zal ik terugslaan Icon_twisted
Haggie vs Ad Wim

Guccione - Lopez
Mathieu - Verdasco


Ons onderlinge duel met de poll
Mathieu ook heb ik 't idee. :x
Haggie Wrote:Haggie vs Ad Wim

Guccione - Lopez
Mathieu - Verdasco


Ons onderlinge duel met de poll
Iig alvast 1-0 voor mij!
Ondanks de dramatische keuze voor Berdych toch nog een prima week. Niemand kan helaas tippen aan Haggeman, die veel risico nam maar dat absoluut beloond is =D>
Ik ben ook niet ontevreden. :wink:
Haggeman idd top, kuiper kan met safin een nog betere week krijgen.
Safin eruit! Klasse Hewitt!

Eindstand Excell Sheet:

Gouden plak: Haggie.....................261
Zilveren plak: Cruijff.....................251
Bronzen plak: Kuiper/Scholten!......236

------------------------------------------------

De verschillen zijn deze week erg hoog opgelopen. Koploper Vos haalt maar 146pnt, waar ook Kooltje ruim onder de 200pnt blijft steken. Ik kan me nog goed herinneren dat hij het team van Cruijff helemaal afkraakte. :lol: en dan zelf zo eindigen. Maarja.. Het geluk kan onze voormalige nummer 1 niet altijd meezitten. Kuiper pakt nu de leiding, hieronder de stand;

1 ( 5 )Kuiper........................................1234
2 ( 3 )Omyaca.....................................1228
3 ( 2 )Kooltje.......................................1221
4 ( 9 )Scholten!....................................1213
5 (12)Haggie........................................1212
6 ( 8 )Ad Wim......................................1205
7 ( 7 )Centre Court..............................1200
8 ( 6 )Robbie DK..................................1198
9 ( 4 )Team Achterhoek........................1185
10( 1 )Vos............................................1183
11(11)André.........................................1170
12(15)Cruijff.........................................1152
13(14)Buurs..........................................1151
14(13)Aadje..........................................1142
15(10)Mailman.......................................1133
16(16)Tampie........................................1030
16(
Toch weer twee plaatsen gestegen, ik kom eraan :!:
Alle 15 nog binnen de 100 punten. Spannend hoor. Nu 2 grote toernooien voor de boeg. Wie haakt er voorlopig af en wie gaat de forumkar trekken?
Juist bij die grote toernooien zullen er weinig verschillen zijn aangezien er 64 spelers meedoen en je vrij veel budget hebt.
Ja blijf maar fijn afkraken, de 1e medaille is binnen Wink
Ad Wim Wrote:Toch weer twee plaatsen gestegen, ik kom eraan :!:

7 plaatsen gestegen en jou ingehaald. Nu bij MV en TM beter :8:
Haggie Wrote:Safin eruit! Klasse Hewitt!

Eindstand Excell Sheet:

Gouden plak: Haggie.....................261
Zilveren plak: Cruijff.....................251
Bronzen plak: Kuiper/Scholten!......236

------------------------------------------------

De verschillen zijn deze week erg hoog opgelopen. Koploper Vos haalt maar 146pnt, waar ook Kooltje ruim onder de 200pnt blijft steken. Ik kan me nog goed herinneren dat hij het team van Cruijff helemaal afkraakte. :lol: en dan zelf zo eindigen. Maarja.. Het geluk kan onze voormalige nummer 1 niet altijd meezitten. Kuiper pakt nu de leiding, hieronder de stand;

1 ( 5 )Kuiper........................................1234
2 ( 3 )Omyaca.....................................1228
3 ( 2 )Kooltje.......................................1221
4 ( 9 )Scholten!....................................1213
5 (12)Haggie........................................1212
6 ( 8 )Ad Wim......................................1205
7 ( 7 )Centre Court..............................1200
8 ( 6 )Robbie DK..................................1198
9 ( 4 )Team Achterhoek........................1185
10( 1 )Vos............................................1183
11(11)André.........................................1170
12(15)Cruijff.........................................1152
13(14)Buurs..........................................1151
14(13)Aadje..........................................1142
15(10)Mailman.......................................1133
16(16)Tampie........................................1030
16(
zal geen stand meer maken tussendoor. en de feiten weergeven. dat die (in mijn geval helaas) veranderen aan het eind van de week kan ik ook niet weten op woensdag. haggie mooie week :Big Grin kuiper feli met plaats nummer 1! pas maar op voor de vele kritiek want ze zijn allemaal jaloers op je!
Kuiper gaat het ook niet lang volhouden! Zal niet lang duren voordat de Baakse heerschappij naar voren komt.. :8:

en Kooltje, tuurlijk mag je een stand weergeven. Maar jou conclusies waren gewoon iets te voorbarig!
Haggie Wrote:Kuiper gaat het ook niet lang volhouden! Zal niet lang duren voordat de Baakse heerschappij naar voren komt.. :8:

en Kooltje, tuurlijk mag je een stand weergeven. Maar jou conclusies waren gewoon iets te voorbarig!
nee hoor de conclusie naar aanleiding van de weergegeven stand was volkomen juist. twente stond ook achtste na 5 weken eredivisie...dan concludeer je ook dat twente geen topteam heeft. inmiddels blijkt het toch tegen een topteam aan te zitten.
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Kuiper gaat het ook niet lang volhouden! Zal niet lang duren voordat de Baakse heerschappij naar voren komt.. :8:

en Kooltje, tuurlijk mag je een stand weergeven. Maar jou conclusies waren gewoon iets te voorbarig!
nee hoor de conclusie naar aanleiding van de weergegeven stand was volkomen juist. twente stond ook achtste na 5 weken eredivisie...dan concludeer je ook dat twente geen topteam heeft. inmiddels blijkt het toch tegen een topteam aan te zitten.

jij baseerde je conclusie op het feit dat cruijff minder spelers had dan de rest. Maar daar had hij ook rekening mee gehouden. Zijn winst ( wat ook mijn winst was ), kwam aan het einde van de week. Als hij nou allemaal mindere goden had gehad en geen aparte mensen nog (Soderling,Youzhny,Haas) dan had ik je gelijk gegeven. Nu nog steeds niet.

Een vergelijking met een voetbalteam is niet reëel. Dat is appels met peren vergelijken. Wij hadden gewoon een andere tactiek dan jou en dan van jou viel door het ijs.
Vrienden. Rustig aan. Er is nog niets beslist. Komen nu 2 leuke, identieke weken aan. Kijken wat de strategieen worden ivm de bye's die de geplaatste spelers hebben. Je kent hun ''vorm'' dus niet.
dan van mij viel niet door het ijs hoor. kan niet van een tactiek spreken maar gewoon het kiezen van de juiste spelers. tactiek denk ik meer aan buurs die bijna iedereen in mexico had.

cruijff had minder spelers over en minder punten. dat uiteindelijk zijn spelers toch overwinnen is knap gekozen van hem
centre court Wrote:Vrienden. Rustig aan. Er is nog niets beslist. Komen nu 2 leuke, identieke weken aan. Kijken wat de strategieen worden ivm de bye's die de geplaatste spelers hebben. Je kent hun ''vorm'' dus niet.
zal rustig zijn. hoop dat er voor morgen 22uur geloot is...alle spelers doen mee dus wordt zeker leuk
kooltje Wrote:
centre court Wrote:Vrienden. Rustig aan. Er is nog niets beslist. Komen nu 2 leuke, identieke weken aan. Kijken wat de strategieen worden ivm de bye's die de geplaatste spelers hebben. Je kent hun ''vorm'' dus niet.
zal rustig zijn. hoop dat er voor morgen 22uur geloot is...alle spelers doen mee dus wordt zeker leuk

je weet nu toch wel dat ze pas vrijdag beginnen? loting zal pas woensdag of donderdag er zijn lijkt me.
Quote:Beste redactie,

Met het oog op het eerste TMS-toernooi het volgende: de loting van dit toernooi vindt pas plaats op dinsdag en de deadline dient dus in mijn ogen verplaatst te worden. Misschien is het een idee om de deadline naar donderdag 22 uur te verplaatsen, aangezien vrijdag pas de eerste rondes plaats vinden.

Hopende dat jullie hier iets mee doen, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,
Thomas Fransman