FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Dr. Pils Wrote:Wel leuk dat ze het niet op de site zetten. Gaan weer een paar deelnemers zich flink genaaid voelen.

Zoals ik, wat een kolere manager. Bij deze mijn laatste keer tennismanager.

Als je hier geen rekening mee houdt, dan ben je een amateur. :wink:

Quote:Geachte heer,

jullie hebben niet de sluitingstijd database met tennismanager op de site vermeld van deze week.
Aangezien maandag de loting nog niet bekend was van Miami ging ik ervan uit dat de database langer geopend zou zijn.
Tot mijn grote verbazing kon ik net geen team maken. De zoveelste tegenvaller van jullie kant.
Hoe gaan we dit met mij goedmaken?

Met onsportievelijke groet,

Lars

Dit heb ik verzonden, eens kijken of ze sneller reageren dan die kolere <!-- e --><a href="mailto:infor@toto.nl">infor@toto.nl</a><!-- e --> want die bastards naaien ook mensen met managergames.
Nu al reactie.

Quote:Beste Lars,

De sluitingstijd van de database staat wel duidelijk vermeld op de gameinfo!! Houdt deze dus goed in de gaten.

Sportieve groet,
Team Sportdreams

En dit weer verzonden:

Quote:Dit stond maandag nog niet op jullie site!
Het kan toch niet zo zijn dat ik elke minuut van de dag op de site moet kijken.
Het is gewoon na de Australian Open wederom een belachelijke gang van zaken.
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie, bij de games van toto.nl wordt je ook al genaaid en laat men ook nog drie weken op zich wachten met een reactie.

Met onsportievelijke groet,

Lars
The saga continues:

Quote:Beste Lars,

Kun je je Id, en lijst met spelers doorgeven die je in je team zou willen hebben. Ik ga proberen dat team alsnog voor je in de game te zetten.

Sportieve groet,
Team Sportdreams

En ik stuur ze:

Quote:Mijn team:

Roddick,Andy
Davydenko,Nikolay
Ljubicic,Ivan
Youzhny,Mikhail
Melzer,Jurgen
Becker,Benjamin
Mayer,Florian

B.v.d.

Lars
Vret Mien Gravel (teamnaam)

En krijg als antwoord:

Quote:Beste Lars,

Onderstaand team is nu je actieve team.
Veel plezier en succes dit tournooi!

Sportieve groet,
Team Sportdreams

Chapeau SD :lol:
het spijt me zeer maar ik vind het belachelijk.
Als het nog voor 15:00 was, dan vind ik het wel kunnen, ze hadden het immers gewoon maandag op de site moeten zetten.
kooltje Wrote:het spijt me zeer maar ik vind het belachelijk.

Te laat is te laat, dus ik ben het helemaal met Kooltje eens.
Als iedereen op deze manier zijn eigen vergeetachtigheid / kinderachtigheid / mieren-neukerij probeert te maskeren om alsnog zijn team geplaatst te krijgen, is het einde zoek.
En SD laat zich nu wel voor een karretje spannen, want nu gaat gegarandeerd iedereen die om 22.01 uur zijn team nog niet heeft staan als de DB dicht is een mailtje sturen. (behalve de serieuze managers, want die hebben om 21.58 uur hun teams klaar).

Ik protesteer dus tegen dit besluit van SD (jammer voor V.M.G., want dit is niet persoonlijk bedoeld).
Ho ho ho, Vret heeft wel gelijk. Ze hebben het te laat op de site gezet. Het feit dat hij het kon weten door op dit forum te komen, doet daar niets aan af.
Het is gewoon weer een fout van SD, klaar. Dat ze het zo proberen goed te maken, is ook niet goed maar als het voor 15 uur was, kan ik ermee leven.
THE MAILMAN Wrote:
kooltje Wrote:het spijt me zeer maar ik vind het belachelijk.

Te laat is te laat, dus ik ben het helemaal met Kooltje eens.
Als iedereen op deze manier zijn eigen vergeetachtigheid / kinderachtigheid / mieren-neukerij probeert te maskeren om alsnog zijn team geplaatst te krijgen, is het einde zoek.
En SD laat zich nu wel voor een karretje spannen, want nu gaat gegarandeerd iedereen die om 22.01 uur zijn team nog niet heeft staan als de DB dicht is een mailtje sturen. (behalve de serieuze managers, want die hebben om 21.58 uur hun teams klaar).

Ik protesteer dus tegen dit besluit van SD (jammer voor V.M.G., want dit is niet persoonlijk bedoeld).
Eerlijk gezegd vind ik dat jij je nu zelf schuldig maakt aan mierenneukerij. Als er nog niets gespeeld was heeft hij er toch weinig voordeel van en is er dus geen sprake van oneerlijke competitie. En deze week is gewoon een uitzondering met een rare deadline, die sd een paar uur vantevoren bekend maakt. Natuurlijk gaat dit niet op voor "normale" weken...
Ik vind dat er in zo'n situatie best wat soepel met de regels omgegaan mag worden!
Vorige keren zat SD ook fout en deden ze ook niks om ons te helpen. Als ik had geweten dat bij de AO spelers pas in kwartfinale punten kregen, had ik ook een ander team gemaakt!

Erg triest dit... (niks ten nadele van de manager die nog iets veranderd heeft)!!
Natuurlijk zou de slechte communicatie van SD geen handicap mogen zijn, maar het kan niet zo zijn dat ze persoon A wel dingen laten aanpassen en bij persoon B rustig zeggen dat het duidelijk gecommuniceerd is...

Dit heeft niks met mierenneuken te maken, maar puur met iedereen eerlijk behandelen. We hebben allemaal evenveel last van de slechte communicatie van SD.
RobbieDK Wrote:Natuurlijk zou de slechte communicatie van SD geen handicap mogen zijn, maar het kan niet zo zijn dat ze persoon A wel dingen laten aanpassen en bij persoon B rustig zeggen dat het duidelijk gecommuniceerd is...

Dit heeft niks met mierenneuken te maken, maar puur met iedereen eerlijk behandelen. We hebben allemaal evenveel last van de slechte communicatie van SD.

mee eens
buurs Wrote:
RobbieDK Wrote:Natuurlijk zou de slechte communicatie van SD geen handicap mogen zijn, maar het kan niet zo zijn dat ze persoon A wel dingen laten aanpassen en bij persoon B rustig zeggen dat het duidelijk gecommuniceerd is...

Dit heeft niks met mierenneuken te maken, maar puur met iedereen eerlijk behandelen. We hebben allemaal evenveel last van de slechte communicatie van SD.

mee eens
mee eens
Dit heeft toch niets met iedereen eerlijk behandelen te maken!
Ze hebben toch met de AO bij niemand de punten aangepast.
Als er nog meer mensen waren die hun team niet hebben kunnen maken, dan zouden ze dat ook aangepast hebben als diegene dat aangeeft.
Ik zie niet in in welke zin ze nu mensen anders behandelen dan anderen.
omyaca Wrote:Dit heeft toch niets met iedereen eerlijk behandelen te maken!
Ze hebben toch met de AO bij niemand de punten aangepast.
Als er nog meer mensen waren die hun team niet hebben kunnen maken, dan zouden ze dat ook aangepast hebben als diegene dat aangeeft.
Ik zie niet in in welke zin ze nu mensen anders behandelen dan anderen.
mee eens
[quote="omyaca"]Dit heeft toch niets met iedereen eerlijk behandelen te maken!
Ze hebben toch met de AO bij niemand de punten aangepast.
Als er nog meer mensen waren die hun team niet hebben kunnen maken, dan zouden ze dat ook aangepast hebben als diegene dat aangeeft.
Ik zie niet in in welke zin ze nu mensen anders behandelen dan anderen.[/quote]

jij ziet niet dat vmg nog na de deadline zijn team mocht aanpassen??!! er zullen door de zwakke communicatie nog meer mensen zijn die maandag al een team hadden gemaakt..die hebben toch ook niet allemaal op woensdag nog kunnen veranderen!! [/b]
tennis begint weer :razz:
Overigens was er wel extra informatie beschikbaar, die - wat mij betreft - erg belangrijk was. En dat is de lokatie van de qualifiers. Canas bv.
Nogmaals, de oplossing die ze nu hebben toegepast is imo niet goed, maar het begint met de fout aan hun kant dat ze de deadlineverschuiving niet hebben aangegeven.
De deadline zou normaalgesproken op maandag zijn en dan zou je dus op dinsdag al een team hebben.
Miereneukerij??????
Weet je wat miereneukerij is; dat niemand van jullie reageert op mijn post van dat ik mail en zeik over de gang van zaken van SD, en zodra ze mij in het gelijk stellen en hun fout toegeven lopen jullie ineens te zeiken.
Hehe .. wij hebben de hoop op SD al lang opgegeven Vret, de hoop dat SD ooit een keer iets normaals doet Smile Berusting heet dat Wink
Elikian Wrote:Hehe .. wij hebben de hoop op SD al lang opgegeven Vret, de hoop dat SD ooit een keer iets normaals doet Smile Berusting heet dat Wink

Juist... Berusting is het ideale woord ervoor :Big Grin
Vret, ik maak me al lang nergens druk meer om. Door dit soort gezeik ben ik 2 jaar geleden al gestopt Wink
Vret Mien Gras Wrote:Miereneukerij??????
Weet je wat miereneukerij is; dat niemand van jullie reageert op mijn post van dat ik mail en zeik over de gang van zaken van SD, en zodra ze mij in het gelijk stellen en hun fout toegeven lopen jullie ineens te zeiken.

Het feit dat jij gematst wordt door sportdreams is logischerwijs een reden om te zeiken. Eigenlijk valt er elke week wel wat te zeiken op hun.

Ik vind het gek dat jij vindt dat wij niet zouden mogen zeuren hierover aangezien het volledige willekeur is dat jij nu wel bent geholpen door SD, blijkbaar ben jij een van de weinigen die ze überhaupt willen horen.
Screenie van fok Big GrinBig Grin

[Image: fok.jpg]
Whehehehe.

Ik moet bekennen dat ik twee jaar geleden ook later dan de deadline van SD m'n team mocht inleveren.
Ik had namelijk net voor de deadline op de knop "Maak je team leeg" gedrukt ipv "Sla je team op" . :oops:
sd probeert zo dingen goed te maken die sowieso niet goed te maken zijn. en benadelen anderen alleen maar meer zo.
Juan Zueco Wrote:Whehehehe.

Ik moet bekennen dat ik twee jaar geleden ook later dan de deadline van SD m'n team mocht inleveren.
Ik had namelijk net voor de deadline op de knop "Maak je team leeg" gedrukt ipv "Sla je team op" . :oops:

:Big Grin Mooie dingen waren dit inderdaad. En dan met nog 1 minuut te gaan de top 100 langsscrollen en uit je hoofd zo goed en zo kwaad als het kan je spelers nog een keer selecteren..
Elikian Wrote:Vret, ik maak me al lang nergens druk meer om. Door dit soort gezeik ben ik 2 jaar geleden al gestopt Wink

Ik doe al vanaf het begin mee met CM dus vandaar dat deze oudgediende voorgetrokken word :wink:
het ging ook niemand hier om jouw persoonlijk...maar om het principe.

mooi dat je je onderschrift laat staan trouwens....volgens mij hebben ze het namelijk wel gevonden...huntelaar wilde alleen niet mee terug met de bus...zo slecht is hij nog nooit verdedigt.