FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Moet hij Haas wel eerst een keer zien te breaken :razz:
Het is jouw week Ad =D>
Feli Ad, mooie weekzege....
TM Excell Sheet:

Gouden Plak: Ad wim
Zilveren Plak: Vos
Bronzen Plak: Aadje

Feli Ad! Goed gedaan!
Klasse ad! Keuze voor Davy, di Mauro en Haas pakt goed uit. Wat was die Haas goed zeg deze week!

Ad Wim! =D>
En nu doorstoten naar de echte top! :wink:
Ik zal de Tm stand die ik via excell heb aanpassen aan de stand van SD, want gelijk worden ze toch nooit meer. :wink:
Haggie Wrote:Ik zal de Tm stand die ik via excell heb aanpassen aan de stand van SD, want gelijk worden ze toch nooit meer. :wink:

Wacht de verwerking van morgen maar even af want je weet nooit wie ze wel en niet de goede punten geven. Ben benieuwd of Ad wel kan ''profiteren'' van z'n goede week. SD zal di mauro, haas en davy even 0 punten geven. Icon_twisted

Maar ik vind 't een goed plan van je om bij de volgende sheet maar gewoon de punten te hanteren die we tot nu toe van SD hebben gekregen. Anders blijf je aan de gang.
Bedankt jongens, ik waardeer jullie felicitaties. Zeker van Haggeman die me begin deze week flink uitdaagde en enorme twijfels had bij mijn team. Ik ging er zelfs vanuit dat hij deze week boven me bleef in de totaalstand, maar helaas... :8:

Maar serieus, zo goed zal het niet vaak gaan al is het dit weekend in Rotterdam wel zuur gelopen. Maar ik hoop dat ik deze lijn kan vasthouden. Na een paar flinke fouten door opstartproblemen in de eerste week en een week waarin het enorm tegen zat, is het nou wel lekker om een week te hebben waarin vrijwel alles volgens plan verloopt. Ik heb zin in volgende week!
Bij SD zijn ze zich suf aan het tellen en checken nog eens alles 5x met de regelementen in de hand om deze week een correcte score weer te geven. Anders zitten we er weer allemaal bovenop.

SD maak ons bij en geef iedereen de juiste puntjes erbij. :razz: :razz:
De echte update is nog niet gedaan, maar als je naar je team gaat zie je daarachter wel de punten van de spelers. En... ze hebben zowaar alles goed gedaan! (Althans bij mij)
Ad Wim Wrote:De echte update is nog niet gedaan, maar als je naar je team gaat zie je daarachter wel de punten van de spelers. En... ze hebben zowaar alles goed gedaan! (Althans bij mij)

Ik heb voor Karlovic, Monfils en Malisse allen 3 punten gekregen :wink:
Ze kunnen het ook niet een keer helemaal goed doen, hè...

En ze hebben de eigenlijk update nog steeds niet gedaan.
Scores worden nu aangepast staat op de site.
Je kan weer inloggen, maar scores zijn nog steeds niet veranderd Icon_evil
Nog steeds geen update, wat een knakkers zijn het toch ook.
Pittig weer deze week. Gaan de toppers van vorige week 't weer maken? Youzhny Davy Haas DiMauro Monaco doen allemaal weer mee. Wie gaat er wederom veel punten binnenhalen?
Youzhny meteen weer tegen Berdych als hij van Nieminen wint. Kohlschreiber weer tegen Simon.
Ad Wim Wrote:Nog steeds geen update, wat een knakkers zijn het toch ook.

ze hebben alle spelers toch gewoon de punten gegeven en de stand bijgewerkt?
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Nog steeds geen update, wat een knakkers zijn het toch ook.

ze hebben alle spelers toch gewoon de punten gegeven en de stand bijgewerkt?

De punten wel toegekend, maar de stand niet bijgewerkt en opgeteld.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Nog steeds geen update, wat een knakkers zijn het toch ook.

ze hebben alle spelers toch gewoon de punten gegeven en de stand bijgewerkt?
Ah, precies net inderdaad. Het rare is dat het in de ranglijst wel goed staat, maar in "Mijn overzicht" niet...
En ze hebben gelukkig ook mijn mailtje gezien waarin stond dat 1e rondeverliezen 0 punten krijgen. Wij waren anders genaaid, CC.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Nog steeds geen update, wat een knakkers zijn het toch ook.

ze hebben alle spelers toch gewoon de punten gegeven en de stand bijgewerkt?
Ah, precies net inderdaad.
En ze hebben gelukkig ook mijn mailtje gezien waarin stond dat 1e rondeverliezen 0 punten krijgen. Wij waren anders genaaid, CC.

Tnx dan maar ad. :8:

Heb een slecht voorgevoel, ik ga vanavond een heel belabberd team afleveren. Zie weinig goede strategieen en ''veilige'' keuzes.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Nog steeds geen update, wat een knakkers zijn het toch ook.

ze hebben alle spelers toch gewoon de punten gegeven en de stand bijgewerkt?
Ah, precies net inderdaad. Het rare is dat het in de ranglijst wel goed staat, maar in "Mijn overzicht" niet...
En ze hebben gelukkig ook mijn mailtje gezien waarin stond dat 1e rondeverliezen 0 punten krijgen. Wij waren anders genaaid, CC.

Bedankt hoor! Scheelt mij weer punten... :cry: :wink:
Wel gek, want in de ranglijst staat dat ik van 73 naar 19 ben gegaan, terwijl ik vorige week toch echt 46e stond. Het blijft een rare bende daar.
Ik vind het maar apart dat er iemand bovenaan staat, 50 punten los!!!! met een dicht team..
Ad Wim Wrote:Wel gek, want in de ranglijst staat dat ik van 73 naar 19 ben gegaan, terwijl ik vorige week toch echt 46e stond. Het blijft een rare bende daar.

Ik stond dus ook 8e zogenaamd vorige week, terwijl ik 21e stond.
Ad Wim Wrote:Wel gek, want in de ranglijst staat dat ik van 73 naar 19 ben gegaan, terwijl ik vorige week toch echt 46e stond. Het blijft een rare bende daar.

Die plaatsen bij ''vorig'' kloppen totaal niet met de ranglijst van vorige week. Bij bijna geen enkele manager. Op de één of andere manier halen ze elke week weer aparte fratsen uit.
De totaal punte kloppen gelukkig wel gewoon. Die neem je toch mee in de sheet straks, Haggeman?
Ja! Henkie Vos aan de leiding nu! Ik ben het nu aan het verwerken! Teams zoals gewoonlijk vanaf 22uur Smile ..
Ad Wim Wrote:De totaal punte kloppen gelukkig wel gewoon. Die neem je toch mee in de sheet straks, Haggeman?

Daar word ik de dupe van, maar ben er wel een voorstander van. je kunt wel eigenwijs blijven doen en onze eigen scores aanhouden, maar dat win je toch niet. Laten we maar gewoon 't spel volgen.
Tja, waar het bij jou mis is gegaan? Niet in de afgelopen twee weken iig, dan moet het in de week na de AO zijn geweest...
Tussenstand SD (en nu ook tussenstand Excell Sheet)

Vos...........................................1037
Kooltje......................................1032
Omyaca....................................1018
Team Achterh.............................999
Kuiper........................................998
Robbie DK .................................991
Centre Court.............................982
Ad Wim.....................................979
Scholten!...................................977
Mailman.....................................957
André........................................956
Haggie......................................951
Aadje........................................939
Buurs........................................936
Cruijff........................................901
Tampie......................................815