FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
=D> Klasse!
kooltje Wrote:dan van mij viel niet door het ijs hoor. kan niet van een tactiek spreken maar gewoon het kiezen van de juiste spelers. tactiek denk ik meer aan buurs die bijna iedereen in mexico had.

cruijff had minder spelers over en minder punten. dat uiteindelijk zijn spelers toch overwinnen is knap gekozen van hem

Ik heb idd het meeste geld in Mexico uitgegeven.
Omdat hier het hoogste rendement te halen was.
Veel goedkope spelers en relatief veel punten.

De keuze's voor Haas, Youzhny en Soderling hebben goed uitgepakt, maar ik vond dit een te groot risico.
Haas is bekend en Youzhny had een lastige loting en ook veel gespeeld.
Soderling had een lastige 1e ronde en presteert ook niet super de laatste weken.
En ik hoopte op een verrassing van Ramirez Hidalgo of Acasuso.
Helaas voor mij was dit niet het geval.
Hier een berichtje van de toernooi-site <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.pacificlifeopen.com">http://www.pacificlifeopen.com</a><!-- w -->:

2007 Pacific Life Open Main Draws Will Be Posted on Monday, March 5 for the WTA and Tuesday, March 6 for the ATP.
buurs Wrote:
kooltje Wrote:dan van mij viel niet door het ijs hoor. kan niet van een tactiek spreken maar gewoon het kiezen van de juiste spelers. tactiek denk ik meer aan buurs die bijna iedereen in mexico had.

cruijff had minder spelers over en minder punten. dat uiteindelijk zijn spelers toch overwinnen is knap gekozen van hem

Ik heb idd het meeste geld in Mexico uitgegeven.
Omdat hier het hoogste rendement te halen was.
Veel goedkope spelers en relatief veel punten.

De keuze's voor Haas, Youzhny en Soderling hebben goed uitgepakt, maar ik vond dit een te groot risico.
Haas is bekend en Youzhny had een lastige loting en ook veel gespeeld.
Soderling had een lastige 1e ronde en presteert ook niet super de laatste weken.

Je haalt me de woorden uit de mond. Vond 't risico te groot voor alle 3 de spelers dat ze vroeg zouden verliezen. Toch pakken de keuzes goed uit. Dan is 't knap.
THE MAILMAN Wrote:Hier een berichtje van de toernooi-site <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.pacificlifeopen.com">http://www.pacificlifeopen.com</a><!-- w -->:

2007 Pacific Life Open Main Draws Will Be Posted on Monday, March 5 for the WTA and Tuesday, March 6 for the ATP.
Ivanisevic verslaat Rafter in de finale van Wimbledon :wink:
Haggie Wrote:Kuiper gaat het ook niet lang volhouden! Zal niet lang duren voordat de Baakse heerschappij naar voren komt.. :8:

en Kooltje, tuurlijk mag je een stand weergeven. Maar jou conclusies waren gewoon iets te voorbarig!

Waar baseer je dat op Haggie?

Een beetje aparte redenering. Ik heb nog nooit zo'n goed begin gehad met TM. Vorig jaar stond ik 50e rond de zomer en doordat buurs mij inspireerde en zei dat ik het nog niet moest opgeven voor de prijzen ging ik er even fanatiek voor zitten. Met als eindresultaat de 16e plaats. Dat slechte begin gaat me nu natuurlijk niet meer overkomen. :wink:
Ad Wim Wrote:
Quote:Beste redactie,

Met het oog op het eerste TMS-toernooi het volgende: de loting van dit toernooi vindt pas plaats op dinsdag en de deadline dient dus in mijn ogen verplaatst te worden. Misschien is het een idee om de deadline naar donderdag 22 uur te verplaatsen, aangezien vrijdag pas de eerste rondes plaats vinden.

Hopende dat jullie hier iets mee doen, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,
Thomas Fransman

Al antwoord???
Zoals verwacht:

LET OP: de database blijft tot donderdag 22.00uur open in verband met de lotingen voor het Indian Wells tournooi.
Ze hebben dus geluisterd, mooi.
Klopt de nieuwe stand wel? Dat ''vorig'' en ''nu'' klopt helemaal van geen kant natuurlijk.
Alle punten kloppen bij mij wel =D>

En je moet gewoon bij ranglijst kijken, daar ben ik je voorbij :razz:
Ad Wim Wrote:Alle punten kloppen bij mij wel =D>

En je moet gewoon bij ranglijst kijken, daar ben ik je voorbij :razz:

En ik ben jou voorbij. :8:
Ik was jou vorige week voorbij en dat zal volgende week weer zo zijn Icon_twisted
Ad Wim Wrote:Ik was jou vorige week voorbij en dat zal volgende week weer zo zijn Icon_twisted

Haggeman is on fire!
Grote toernooien zijn mijn specialiteit. Geen storende factoren, iedereen is fit, niemand spaart zich, komt puur aan op kwaliteit. Dat mag ik wel. Bij de rest van de toernooien zijn er altijd spelen die ineens toch niet komen of niet voluit gaan omdat ze zich sparen voor grote toernooien.
Het wordt trouwens lastig met de quali's morgen. Een aantal quali's weten we wel, maar we zullen nog niet weten waar ze geplaatst worden. Grote gok dus om een quali te nemen. De enige echt gunstige plek is tegen Kuznetsov.
gunstig dat er nog geen echt partijen gespeeld worden vandaag. en Q's is toch een te grote gok. moet om acht uur trainen dus voor mij nog best gunstig. geen Q's voor mij denk ik. erg mooi toernooi maar ergg moeilijk om te managen. haas-gonzalez hth is 2-0 gonzo wo AO 2007. maar haas in vorm. hoe is het met tursunov bijvoorbeeld? hoe is het met nalbi?
Zullen inderdaad heel veel verschillende teams komen waarschijnlijk, dat is wel leuk. Maar het maakt het er niet makkelijker op :|
Moeilijke week. Absoluut. Maar dat maakt 't leuk. Hopen dat SD 't aan kan dat de deadline verschoven is. Icon_twisted
Zie op steveGtennis dat verlies in de 1e ronde 1 punt waard is en verlies in de 2e ronde 4(0) punten. Komt alweer niet overeen met de punten die SD wil gaan geven.
Het klopt wel hoor, bij beiden.
Welke klopt er? SD of Steveg?
Zoals ik al zei, beiden kloppen. Bij SD staat toch ook 1 voor 1e ronde en 1(4) voor tweede?
SteveG geeft er geloof ik 4 voor een 2e ronde nederlaag. Een speler met een bye in de 1e ronde krijgt uiteraard maar 1 puntje als ie de 2e ronde verliest.

Raar dat ze hier dan ineens geen 0 punten geven als je je eerste partij verliest.
Op TMS en GS toernooien krijg je wel 1 punt voor een 1e ronde nederlaag. Je wordt namelijk verplicht te spelen. Tenzij je als wildcard tot het toernooi bent toegelaten, dan krijg je weer gewoon 0 punten.
ATP rulebook blz 158:

2) Points are assigned to the losers of the round indicated. Any player who reaches the second round by drawing a bye and then loses shall be considered to have lost in the first round and shall receive first round loser's points (5 for Grand Slams and all AMS events). Wild cards at Grand Slams and AMS events receive points only from the 2nd round. No points are awarded for a first round loss at International Series Events, Challenger Series or Futures Series events.
Elikian Wrote:Op TMS en GS toernooien krijg je wel 1 punt voor een 1e ronde nederlaag. Je wordt namelijk verplicht te spelen. Tenzij je als wildcard tot het toernooi bent toegelaten, dan krijg je weer gewoon 0 punten.
Het klopt juist precies. 2e ronde verlies is 1 punt voor de geplaatste spelers en 4 voor de anderen, zoals SD ook zegt.
Elikian Wrote:ATP rulebook blz 158:

2) Points are assigned to the losers of the round indicated. Any player who reaches the second round by drawing a bye and then loses shall be considered to have lost in the first round and shall receive first round loser's points (5 for Grand Slams and all AMS events). Wild cards at Grand Slams and AMS events receive points only from the 2nd round. No points are awarded for a first round loss at International Series Events, Challenger Series or Futures Series events.
In de draw staat het dan niet goed, want daar staat niets achter de 1e ronde, terwijl daar dus eigenlijk 5 moet staan...
5 Entry punten he. Dat is dus 1 punt voor de managers Wink