FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Calleri had ik kunnen nemen maar die zag ik verliezen van Tursunov en dan heb je aan die 4 punten niet genoeg voor 600. Dan neem ik liever Wawrinka, die misschien maar 1 punt ( of 0 punten) heeft, maar wel kans heeft op 15.
En Calleri was natuurlijk ook gewoon underdog tegen Tursunov, maar zoals ik zei, bijna alles valt tot nog toe verkeerd. Haas die verliest van Monaco, Davy die afzegt, Wawrinka die verliest, Calleri die wint. Kijk een of twee kan ik wel hebben, maar allemaal...
buurs Wrote:Nog zijn het niet de beste keuze's buiten de resultaten om.
Jij hebt bijv. Calleri niet....
Hij had al 4 punten en voor een dikke 500 heb je hem.
Ik zou hem in deze situatie 10 op 10 kiezen.
Meeste goede managers hebben hem dan ook

Dit zeg ik trouwens niet omdat ik je een mindere manager vindt.
integendeel.
normaal neem jij in deze situatie Calleri wel, vandaar dat het me opviel.
Waarschijnlijk ben je iets minder in vorm :wink:
Dat sowieso ja, ik weet neit zo goed wat het is. Maar het zit ook niet mee, je moet natuurlijk ook altijd een beetje geluk hebben.

Als ik Djoko niet had genomen, had ik zeker ook Calleri, Gasquet en Karlo gehad dus Novak moet een hoop goed maken voor me. Maar jij hebt hem niet, dus hij zal wel verliezen van VErdasco vanmiddag Wink
Ad Wim Wrote:Dat sowieso ja, ik weet neit zo goed wat het is. Maar het zit ook niet mee, je moet natuurlijk ook altijd een beetje geluk hebben.

Als ik Djoko niet had genomen, had ik zeker ook Calleri, Gasquet en Karlo gehad dus Novak moet een hoop goed maken voor me. Maar jij hebt hem niet, dus hij zal wel verliezen van VErdasco vanmiddag Wink

Ik hoop het :8:
tja...jij wilde net doen of djokovic niet rendabel was en hem dan toch zelf nemen Wink. Eerste ronde is lastig...daarna zie ik hem wel ver komen.

Monaco is echt een dure voor ons beide...ik wist dat hij van haas kon winnen..vorige week...maar hij ging er zo simpel af.
Dat had ik precies hetzelfde, ik had dit ook niet verwacht. Maar ja, als ALmagro van Gonzo wint, valt het nog mee.

En Djoko had ik inderdaad ook de hele tijd, maar ik kon niet tot echt goede alternatieven komen dus hem toch maar genomen. Hopelijk wordt dat niet ook afgestraft...
nee dat denk ik niet...anders wel dramatisch...maar ja we hadden deze week veel moeten winnen voor nog een mooie positie...buiten top-20 komen we toch niet meer.
kooltje Wrote:buiten top-20 komen we toch niet meer.
:-$

Als Djoko verliest vandaag, kan het voor mij nog wel gaan gebeuren :|
Vorig jaar ook 21e geworden, ik word gek dan...
Quote:Vorig jaar ook 21e geworden, ik word gek dan...

[baby]
Ik word al jaren achter elkaar 2e....
das pas erg :lol:
buurs Wrote:Ik word al jaren achter elkaar 2e....
das pas erg :lol:
dus nu blij met vierde plaats Wink
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Ik word al jaren achter elkaar 2e....
das pas erg :lol:
dus nu blij met vierde plaats Wink

2e is maximaal haalbaar en dat zal ik ook worden :wink:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Ik word al jaren achter elkaar 2e....
das pas erg :lol:
dus nu blij met vierde plaats Wink

beetje variatie moet kunnen
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:buiten top-20 komen we toch niet meer.
:-$

Als Djoko verliest vandaag, kan het voor mij nog wel gaan gebeuren :|
Vorig jaar ook 21e geworden, ik word gek dan...
had het inderdaad nooit moeten zeggen dit...zal maandag al aardig in de buurt komen
Bij winst van Djokovic of lopez ben je me voorbij ad...zie nog een paar hele slechte teams. Rare week. Volgende week nog erg belangrijk zo.
weet nu al niet of ik gasquet moet nemen :roll:
Djokovic heeft me dit jaar nog nooit teleurgsteld.
Mij 1x, en toen was het ook wel echt kut. Maar verder inderdaad nog nooit. Maar hij wordt nu wel erg duur, dus we zullen hem minder gaan nemen in de toekomst, denk ik.
andre Wrote:Djokovic heeft me dit jaar nog nooit teleurgsteld.
Hij is dit jaar juist mijn kwelgeest geweest. Ben een stuk of 5 keer op de grote toernooien bij TM niet voor Djoko gegaan en bij MV wel, en kijk wat het verschil is. Bij TM rond de 20e plek en bij MV 2e. Nu een van de eerste keren dat ik hem bij beide heb en het pakt gelijk goed uit. Daar had ik toch eerder aan moeten beginnen.
Mocht Binaural geen nalbi en gonzo hebben, dan loop ik natuurlijk aardig in. :razz:
buurs Wrote:Mocht Binaural geen nalbi en gonzo hebben, dan loop ik natuurlijk aardig in. :razz:

Hij zal ze wel allebei hebben..... Sad
Deze week was belangrijk, maar de komende weken worden weer net zo belangrijk met vanaf morgen weer een week met 3 redelijk grote toernooien en daarna nog een TMS. Er kan dus nog een hoop gebeuren in de ranglijst...
als de koploper geen nalbi heeft kan 't nog leuk worden.
centre court Wrote:als de koploper geen nalbi heeft kan 't nog leuk worden.

tja, maar hij heeft hem er vast in de loop van de week ingezet :|
Gewoon op meerdere mensen meer dan 100 punten, heel lekker zo aan het eind van het seizoen. Ik kom zelfs in de buurt van de top 5 :o
haha leuke top van afgelopen week.

1. bea eenink
2. tampie
3. buurs
4. ad wim

hup forum

ben zelf gewoon 2 plaatsen gestegen zonder nalbi. valt me 100% mee.

Buurs trouwens nog maar 80 punten achter op de koploper! Hij staat weer 2e. :8:
centre court Wrote:haha leuke top van afgelopen week.

1. bea eenink
2. tampie
3. buurs
4. ad wim

hup forum

ben zelf gewoon 2 plaatsen gestegen zonder nalbi. valt me 100% mee.

Buurs trouwens nog maar 80 punten achter op de koploper! Hij staat weer 2e. :8:

nog 80 punten idd.

ik ga weer voor de 2e plek :wink:
En nu horen we niks over het verdacht zijn van Binaural :lol:

Ikzelf trouwens van 12 naar 7, lekker!
Ad Wim Wrote:En nu horen we niks over het verdacht zijn van Binaural :lol:

Ikzelf trouwens van 12 naar 7, lekker!

hoezo.

deze week zal hij wel weer 50 punten uitlopen
Beetje flauw dat je het de afgelopen weken de hele tijd aankaartte als hij meer punten dan jij had, maar dat je er nu niks over zegt, nu je 100 punten meer hebt...
En hij zou heel goed 50 punten kunnen uitlopen deze week, als hij weer de juiste keuzes maakt :lol:
Binaural gaat eraan!!!