FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ach, hij zal de top 20 niet uitvallen en mij haalt ie toch niet meer in :wink:
Is de stand al bijgewerkt?

En, wat is de schade voor binaural?

(ik kan op mijn werk niet naar tennismanager.nl, is als 'games' gecategoriseerd.)
_Tampie Wrote:Is de stand al bijgewerkt?

En, wat is de schade voor binaural?

(ik kan op mijn werk niet naar tennismanager.nl, is als 'games' gecategoriseerd.)

nee, vanmiddag rond een uur of 2 denk ik [-o<
_Tampie Wrote:Is de stand al bijgewerkt?

En, wat is de schade voor binaural?

(ik kan op mijn werk niet naar tennismanager.nl, is als 'games' gecategoriseerd.)

of voor mij :wink:
Je staat op 1 Buurs..... =D>
Tripplexxx Wrote:Je staat op 1 Buurs..... =D>

En nu volhouden

=D> =D> =D> =D> =D>
Inderdaad, geen gekke dingen doen.
Nu mag je het natuurlijk niet meer weegeven.
wow :eeeek:

Idd geen gekke dingen doen.
had liever 3 pnt meer gehad :8:
18 punten verschil?
_Tampie Wrote:18 punten verschil?

yep
De keuze zal wel Federer of geen Federer worden, zoals gebruikelijk.
Ik ga normaal niet zo snel voor Federer, maar aangezien ik nu moet verdedigen ligt het zeker voor de hand.
maar even de loting afwachten
Lekker Buurs, mooie inhaalrace. =D>

Als er geen afzeggingen komen en Nalbi dus niet meedoet, dan wint Federer dit natuurlijk. Ik ben alleen bang voor Davydenko, die kerel zit er op alle fronten helemaal doorheen..
Rood:
1. Federer
4. Davydenko
5. Roddick
7. Gonzalez

Goud:
2. Nadal
3. Djokovic
6. Ferrer
8. Gasquet
mindlight Wrote:Rood:
1. Federer
4. Davydenko
5. Roddick
7. Gonzalez

Goud:
2. Nadal
3. Djokovic
6. Ferrer
8. Gasquet

waar haal je dit weg?
hij staat niet op de home site
Vroeg ik me ook al af Smile
vaak is de loting op woensdag of donderdag....
Fok...... Niet echt betrouwbaar, maar de user die het neerzette wel....
het zou zomaar kunnen.
het lijkt een logische loting, alleen wel snel
Ja idd, ik was ook verrast, heb nu even gevraagd hoe hij eraan komt, hopelijk snel reactie Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://malko.de-blog.jp/malko_no_aozora/2007/10/post_78b4.html">http://malko.de-blog.jp/malko_no_aozora ... _78b4.html</a><!-- m -->

Deze site heeft m ook al half ingevuld staan, het lijkt wel of er vooraf al geloot is....
Ik heb maar vast een team neergezet :roll:
Ik ook :8:
112 punten voor op nummer 21, moet lukken :Big Grin
Loting is idd belangrijk. Het is voor Buurs te hopen dat de deadline ligt nadat er een of twee partijen gespeeld zijn net als vorig jaar. Voor de rest is het leuker als de deadline ligt voor dat er partijen gespeeld zijn. Dan kan er namelijk nog echt een verschil gemaakt worden en kun je ergens voor juichen.
Ad Wim Wrote:Loting is idd belangrijk. Het is voor Buurs te hopen dat de deadline ligt nadat er een of twee partijen gespeeld zijn net als vorig jaar. Voor de rest is het leuker als de deadline ligt voor dat er partijen gespeeld zijn. Dan kan er namelijk nog echt een verschil gemaakt worden en kun je ergens voor juichen.

Het is niet te geloven, maar het lijkt erop dat de deadline vanavond is :|
Volgens mij stond dat er vorig jaar ook en hebben ze het uiteindelijk wel verschoven, maar ik zet voor de zekerheid maar wat gasten neer.
Ik moet nu weg, gaat er iemand mailen?
Het begint zondag namelijk pas en de loting is nog niet bekend. Op zich zijn ze meestal wel voor rede vatbaar...
ik hoop het maar.
ik moet nu ook weg :|
ik heb ook gemaild :Big Grin .