FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
"een aantal van jullie"... ja, dat is dus iedereen. Dat ze geen 561 mailtjes krijgen komt omdat de rest allang vergeten is dat ze zich ooit hebben ingeschreven Big Grin
Ze blijven gewoon volhouden dat ze duidelijk gecommuniceerd hebben...
omyaca Wrote:Op de Game Info op de TM site:
Beste tennismanagers, we hebben vernomen dat er onder een aantal van jullie onduidelijkheid heerst wat betreft de puntentoekenning na de Australian Open. De puntentoekennning blijft echter zoals die nu is. Tennis Manager 2007 is begonnen op dinsdag 23 januari, zoals vooraf duidelijk gecommuniceerd op homepage van de game. Spelers hebben dan ook punten gekregen vanaf de kwartfinales die dinsdag werden gespeeld. We hopen zo een en ander duidelijk te hebben gemaakt. We waarderen jullie betrokkenheid en suggesties, maar hebben onze regels nageleefd.

Vanaf de kwartfinales?? Dan zou Robredo dus ook 0 moeten zijn.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.fok.nl/topic/928193/4/50">http://forum.fok.nl/topic/928193/4/50</a><!-- m -->

Zoals Colplay zegt .. beter kun je het niet uitleggen dat ze heeeel duidelijk hebben gecommuniceerd Big Grin
Witte Geit Wrote:
omyaca Wrote:Op de Game Info op de TM site:
Beste tennismanagers, we hebben vernomen dat er onder een aantal van jullie onduidelijkheid heerst wat betreft de puntentoekenning na de Australian Open. De puntentoekennning blijft echter zoals die nu is. Tennis Manager 2007 is begonnen op dinsdag 23 januari, zoals vooraf duidelijk gecommuniceerd op homepage van de game. Spelers hebben dan ook punten gekregen vanaf de kwartfinales die dinsdag werden gespeeld. We hopen zo een en ander duidelijk te hebben gemaakt. We waarderen jullie betrokkenheid en suggesties, maar hebben onze regels nageleefd.

Vanaf de kwartfinales?? Dan zou Robredo dus ook 0 moeten zijn.
Dat heb ik meerdere malen in een mail gezegd, maar de enige respons is het standaard: We hebben duidelijk gecommuniceerd.
Genomico Wrote:In afwachting van Trip zal ik vanavond nog een team maken, maar als er niets verandert dan ben ik ook weg. Door dit soort geintjes is het plezier er wel vanaf.

Ik heb net al gebeld. Betoog van een minuut of 20 gehouden. Hij luisterde in ieder geval wel naar me. Dat is al heel wat .:| Heb het gehad over de gebrekkige communicatie, maar heb het vooral gehad over het feit dat trouwe deelnemers een standaard-mailtje terugkrijgen en wat de bedoeling is van deze halsstarrigheid. Er doen dit jaar 583 deelnemers mee, waarvan er slechts 285 een team gemaakt hebben. Alsof dat niet al gnoeg gezegd. Over communicatie gesproken. :roll: Precies 64 managers worden hier de dupe van en meneer geeft aan dat het kiezen is tussen twee kwaden. ' Als ik die 64 gelijk geef, dan benadeel ik die andere 224' zei hij. Hij vergat eraan toe te voegen dat die overige 224 de regels zeer waarschijnlijk op dezelfde manier opgevat hebben en nu dus de lachende derde zijn. Hij meldde blij te zijn met de feedback, maar dat is natuurlijk een enorme dooddoener. Ik vertelde hem dat hij hard bezig is om het spel te vermoorden en dat is zonde, zeker in de eerste week van een spel. Ik meldde hem dat ik het een gemiste kans vind en dat dit probleem simpel getackeld had kunnen en moeten worden.

Inhoudelijk gezien klopt er natuurlijk ook niks van. Er zijn ook toernooien die op zondag beginnen en dan liggen er ook spelers uit. Als dan het spel op maandag begint, dan tellen die spelers dan toch ook gewoon mee?

Maar goed, ik ben morgen toch in Amsterdam, dus dan gaan we dat grachtenpandje maar even opzoeken met een knokploegje Hakkuh
Goed werk Tripple Smile
Succes morgen Smile
Klasse Trip. Voel ze maar eens stevig aan de tand, die standaardmailtjes irriteren me mateloos. Gisteren kreeg ik keer op keer een persoonlijk antwoord terug met ''antwoorden'' op mijn vragen.

Ik blijf er wel gewoon mee doorgaan, binnen een maand staan we allemaal in de top 20. Die managers die nu bovenaan staan snappen er geen snars van. Het spelelement om tegen en met jullie te strijden vind ik gewoon te leuk. Zeker in combinatie met MV(wat wel erg goed loopt =D> ) vind ik tennismanagen een toffe hobby. Hoop dus ook dat Kuiper, Geno, Juan enz gewoon doorgaan. Door te stoppen doe je SD echt geen pijn. Eigenlijk alleen jezelf en ons, want er verdwijnt een stukje competitie onderling op die manier.
Toch een mail er weer overheen gedenderd. Let niet op mijn proza, da's namelijk gewoon frustratie en te weinig tijd een goeie mail te maken:

Beste Sportdreams,

"Spelers hebben dan ook punten gekregen vanaf de kwartfinales die dinsdag werden gespeeld."

Als spelers pas punten vanaf de kwartfinales krijgen dan zou bv. Robredo op 0 moeten staan en Federer slechts op 150. Nu krijgen deze spelers wel de 50 al bekende punten die voor de kwartfinales zijn gehaald. Jullie zijn dus nog steeds tegenstrijdig bezig aan jullie eigen opgestelde regels. Kortom jullie proberen het nu zeer strict uit te leggen en blijven de plank mis slaan. Herhaling: als je pas punten toekent vanaf de kwartfinales dan moet je ze ook pas toekennen vanaf de kwartfinales.

Kort opgesomd:
Federer 150
Gonzalez 90
Haas 40
Roddick 40
En de rest allemaal 0.

Dat zou namelijk vanaf de kwartfinales betekenen. Aangezien jullie de 50 punten wel meenemen die door de 8 kwartfinalisten zijn behaald en dus resultaat van voor dinsdag de 23e, dan zou het ook gelden voor alle spelers die hebben meegedaan aan de Aus. Open.
Nooit hebben jullie gezegd dat alleen spelers die in het tournooi zitten op de peildatum alleen maar punten kunnen scoren. Alleen maar dat je team pas vanaf 23 jan. meedingt en het spel is begonnen

Ongelofelijk. (ook dat ik er tijd in steek)

Groeten,

Nicolaas
Denk ga eens kijken hoeveel punten ik heb met TM dit jaar, toch maar weer besloten om mee te doen.
Nu dit weer: SD = prut echtwaar. Ongelovelijk slecht.
Hier wordt ik echt zo pissig van dat is niet te filmen.

Gelukkig heb ik met mijn meerdere teams het inleg geld dan ook nog niet betaald en dat ga ik nu ook zeker NIET doen tenzij ze de punten aanpassen.

Dus misschien moet ik ze maar eens een mailtje sturen dat ze geld gaan mis lopen.

Zou dat helpen? Had trouwens sowieso verwacht dat nog niet velen betaald hadden i.v.m. de slechte ervaringen van vorig jaar.
Het advies was toch wachten tot na de A.O.!!!

Groet Ron ( Die om S.D. nu toch echt moet huilen :cry: .
Kansloos actie :letitallout: )
Ron Wrote:Denk ga eens kijken hoeveel punten ik heb met TM dit jaar, toch maar weer besloten om mee te doen.
Nu dit weer: SD = prut echtwaar. Ongelovelijk slecht.
Hier wordt ik echt zo pissig van dat is niet te filmen.

Gelukkig heb ik met mijn meerdere teams het inleg geld dan ook nog niet betaald en dat ga ik nu ook zeker NIET doen tenzij ze de punten aanpassen.

Dus misschien moet ik ze maar eens een mailtje sturen dat ze geld gaan mis lopen.

Zou dat helpen? Had trouwens sowieso verwacht dat nog niet velen betaald hadden i.v.m. de slechte ervaringen van vorig jaar.
Het advies was toch wachten tot na de A.O.!!!

Groet Ron ( Die om S.D. nu toch echt moet huilen :cry: .
Kansloos actie :letitallout: )

Ik betaal nooit in de 1e weken. Alleen dit keer kreeg ik het niet voor elkaar in te schrijven zonder te betalen. En aangezien het anderhalf uur voor de deadline was, moest ik me toch maar gaan haasten en het voor lief nemen.
Wat een drama weer bij SD. Ik doe al een paar jaar niet meer mee, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad. In het begin zat het spel nog leuk in elkaar, maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Bijvoorbeeld het budget-aspect dat er niet meer inzit...

Vorig jaar al die mega-blunder met Wimbledon en nu dit weer...wat voor organisatie is het nog eigenlijk? Met CM zijn ze al samen met VI en met de Formule 1 met RTL geloof ik. Ik denk dat het na dit jaar wel eens afgelopen zou kunnen zijn met Tennismanager. Is het nog wel rendabel met maar 500 inschrijvingen, waarvan misschien de helft heeft betaald/gaat betalen.

Het is natuurlijk erg jammer voor de mensen die hier serieus mee bezig zijn en die ook al betaald hebben. Ik zou daarom ook gewoon doorgaan. 50 punten is niets, op jaarbasis gezien. En stoppen uit principe? Tsja, dan had je volgens mij ook al een paar keer eerder kunnen stoppen met TM.
centre court Wrote:Klasse Trip. Voel ze maar eens stevig aan de tand, die standaardmailtjes irriteren me mateloos. Gisteren kreeg ik keer op keer een persoonlijk antwoord terug met ''antwoorden'' op mijn vragen.

Ik blijf er wel gewoon mee doorgaan, binnen een maand staan we allemaal in de top 20. Die managers die nu bovenaan staan snappen er geen snars van. Het spelelement om tegen en met jullie te strijden vind ik gewoon te leuk. Zeker in combinatie met MV(wat wel erg goed loopt =D> ) vind ik tennismanagen een toffe hobby. Hoop dus ook dat Kuiper, Geno, Juan enz gewoon doorgaan. Door te stoppen doe je SD echt geen pijn. Eigenlijk alleen jezelf en ons, want er verdwijnt een stukje competitie onderling op die manier.

Dit en meerdere reacties hebben mij laten besluiten om in ieder geval deze week nog serieus mee te doen en zo mijn definitieve beslissing nog een week uit te stellen. Ik wil niet te impulsief reageren, want het geld wel voor een heel jaar natuurlijk. Gaat het nu deze week of volgende week weer mis dat is het echt passé.
Klasse Kuiper! Super!
Mijn team staat...

Was even spannend vlak voor 22:00 met de wedstrijd Dlouhy versus Phau
Nummer 1 van de ranglijst heeft Blake en Haas. :roll: :wink:
DLouhy staat in mn team haha
Ik heb Dlouhy ook
Ik heb nog een team gemaakt, maar ik blijf bij mijn besluit. Een vriend van mij neemt mijn TM account over.
Hier ook Dlouhy. heb ook baghdatis, niet veel gezien nog. Dure gok misschien.
Ik heb geen ruggegraat en teveel liefde voor het spelletje.
Vos Wrote:Ik heb geen ruggegraat en teveel liefde voor het spelletje.

goed zo! alleen tripple geen team zie ik even snel.
centre court Wrote:Hier ook Dlouhy. heb ook baghdatis, niet veel gezien nog. Dure gok misschien.

Ik ook. Kunnen we samen aanmoedigen!!
Hernandez wint in ieder geval!
Hebben jullie het team van de "koploper" (TopTennis Zeeland) gezien:
slechts 11 spelers:
1 Blake,James €2530 0
2 Soderling,Robin €1083 0
3 Haas,Tommy €1855 90
4 Malisse,Xavier €965 0
5 Becker,Benjamin €695 0
6 Gaudio,Gaston €915 0
7 Massu,Nicolas €825 0
8 Ramirez Hidalgo,Ruben €710 0
9 Horna,Luis €620 0
10 Baghdatis,Marcos €1880 0
11 Querrey,Sam €354 0

Dat is ff wat anders dan de meeste van onze team met gemiddeld zo'n 20 spelers.
Vos Wrote:Ik heb geen ruggegraat en teveel liefde voor het spelletje.

En ook niet veel vertrouwen in m'n team,m'n hoofd stond er niet echt naar,maar daar zullen er meer last van gehad hebben.
centre court Wrote:
Vos Wrote:Ik heb geen ruggegraat en teveel liefde voor het spelletje.

goed zo! alleen tripple geen team zie ik even snel.

Dit is mijn (computer) schuld :letitallout: :oops:

Ik had gezegd, dat ik zijn team zou maken, maar door mijn problemen met de computer, kon ik mijn eigen team niet maken.
Via de telefoon heeft Kuiper mijn team gemaakt, maar doordat ik weinig informatie had, duurde dit lang.
Mijn team was klaar om 21.58 uur....
Helaas is Tripplexxx zijn team niet gelukt :oops: Icon_evil

Hey Juan, is het niet mogelijk dat Tripplexxx jouw team overneemt??? Icon_question
En Murray gesignaleerd in de top 20!
De raarste namen komen voorbij in de top, niet zo vreemd natuurlijk. dat zijn de managers die vorige week ook vreemde namen in hun teams hadden.
kuiper Wrote:
centre court Wrote:Hier ook Dlouhy. heb ook baghdatis, niet veel gezien nog. Dure gok misschien.

Ik ook. Kunnen we samen aanmoedigen!!

Ik ook