FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
MVA de laatste weken niet zien falen? Die verloor eerste rondes of gaf voortijdig op. Leken mij de goedkoopste 45 punten die er mogelijk waren.
Bellucci won inderdaad partij na partij...
Je gaat niet bepaald op mijn argument in, jammer. Daarbij is tegen blessures niet te managen.
Dat doet er ook helemaal niet toe, als de speler die je neemt nog slechter in vorm is. H2H in voordeel van Vassallo, Vassallo veel hoger op de ranglijst, meer partijen gewonnen dit jaar, wat wil je nog meer?
Vassallo al een aantal weken geblesseerd, dat gaf de doorslag. Hij is gewoon totaal niet fit, en dan 5 sets tegen iemand die gewoon goed op gravel kan ballen. Dat hij niet in vorm is wist ik uiteraard ook wel, maar ik hoopte dat hoe langer de partij zou duren, MVA weer op zou geven. Helaas blijkt nu dat niet MVA de uitgeputte gast is, maar Bellucci.

Toch sta ik vierkant achter deze pick, gezien het opgave/speelpatroon van MVA de laatste weken.
Prima, maar zeggen dat dit een van de eenvoudigste 45 punten waren, is natuurlijk onzin.

Neem dan Montcourt, goedkoper en nog veel zekerder van 45 punten.
Heb inderdaad lang tussen die twee getwijfeld, en achteraf de verkeerde gekozen. Gelukkig niet al te boeiend, scheelt 35 punten, maar toch zonde.
Overigens gun ik MVA het allerbeste, dus in die zin is het geen ramp.
mindlight Wrote:Heb inderdaad lang tussen die twee getwijfeld, en achteraf de verkeerde gekozen. Gelukkig niet al te boeiend, scheelt 35 punten, maar toch zonde.
Overigens gun ik MVA het allerbeste, dus in die zin is het geen ramp.

Dat vind ik een mooi gebaar ML :wink:

Gaat nog niet al te best hier, met al 3 kleine rukkers uit de strijd. Melzer moet me redden!
De alternatieven die ik voor Nadal heb gekozen, had ik vooraf becijferd op max 2050 punten (dan moest het redelijk meezitten, maar niet belachelijk).
Ze zijn nu al afgezakt naar 1790.
_Tampie Wrote:De alternatieven die ik voor Djokovic heb gekozen, had ik vooraf becijferd op ongeveer 920 punten (dan moest het redelijk meezitten, maar niet belachelijk).
Ze zijn nu al afgezakt naar 850.
We gaan zo weer beginnen en meteen twee aardig belangrijke potjes. Hup Troicki en Beck!
De weersvooruitzichten zijn niet best...Ziet iemand beelden?
Kom op Potro! Drie snelle setjes aub...
Kom op Beck en Potro! Mijn 2 troeven! Ook hup Troicky, weg met die goedkope kubot.
kooltje Wrote:De weersvooruitzichten zijn niet best...Ziet iemand beelden?

Ziet er idd wel wat donker uit... Zitten er zelfs een aantal met een paraplu op de tribune..
Volgens het weerbericht gaat het later vanmiddag licht regenen. Maar dat houdt geen dagen aan gelukkig.
Troicki meteen 3-0 achter. Kubot ook zo'n quali die net niet door de selectie heen kwam, dus hup Troicki! En die moet dit ook gewoon kunnen winnen, zeker in best-of-5.
Ik zat net even op Eurosport Game, set en Mats te kijken. Dan denk je... nou laten we eens even horen wat een kenner als Wilander over deze RG te zeggen heeft. Komt er een vraag van een kijker: Wie heeft naast de top 4 van de wereld nog meer kans op de eindzege? Antwoord Wilander: Tsonga. Undecided
Potro meteen de break. =D>
Tja, dat programma is vreselijk en Wilander snapt er ook echt geen reet van. En is ook nog eens irritant.

Net als de NOS, die snappen er ook maar weinig van, en zijn altijd veel te opportunistisch. Federer is een koning dit en een koning dat, en haalt hier vrij zeker de finale, want hij is zo'n koning. En hij staat er veel beter voor dan Nadal omdat ie veel makkelijker won gisteren, bla bla bal.
En ze vergeten ook even dat ie allang niet meer de Federer van weleer is en dat er een zekere Novak Djokovic in de halve finale op hem wacht...
Jezus Troicki, kom eens op man!

En die Schuettler ook. En daar verloor Simon vorige week nog van Undecided
Simon lag er dan ook bijna alweer af tegen odesnik. :lol:

Maar idd Schuetller ook al zo'n dramagast, maar daar geen belangen. Wat troicky laat zien is bagger.

Regen nu trouwens. Icon_evil
Hevig?
Zeer nadelig voor Kubot Icon_evil
Schuettler stevent op zijn derde 0-6 af binnen een week...
Ik kijk normaal tennis op Sporza ... minst irritant.
Ad Wim Wrote:Tja, dat programma is vreselijk en Wilander snapt er ook echt geen reet van. En is ook nog eens irritant.

Net als de NOS, die snappen er ook maar weinig van, en zijn altijd veel te opportunistisch. Federer is een koning dit en een koning dat, en haalt hier vrij zeker de finale, want hij is zo'n koning. En hij staat er veel beter voor dan Nadal omdat ie veel makkelijker won gisteren, bla bla bal.
En ze vergeten ook even dat ie allang niet meer de Federer van weleer is en dat er een zekere Novak Djokovic in de halve finale op hem wacht...
De kranten vertellen dit ook...Ik ben het er mee eens voor deze RG...
Nadal erg goed maar zwaar seizoen alweer gehad...Federer die net weer wat fitter is en in vorm komt.

Kut Troicki!
De kranten schrijven wat mensen willen lezen, en willen een rivaliteit opnieuw leven inblazen die er allang niet meer is.

Ik kan nu wel weer alle statistieken van Nadal op gravel erbij gaan halen, maar die kennen we allemaal inmiddels. Maar wel kan ik zeggen dat Nadal nog nooit een wedstrijd op RG verloren heeft, en hij twee jaar geleden in Hamburg ook van Federer verloor, vlak voor RG, maar daarna op RG gewoon won. En toen was Federer nog wel de koning.
Niemand wint gewoon 3 sets van Nadal op gravel.
Gaat steeds harder regenen Sad
Ik ben het volkomen eens met Ad. Vorig jaar was Fedex een stuk beter in vorm dan nu. Toen had hij een redelijk goede voorbereiding en zette hij ook echt zijn zinnen op de titel. Misschien pakt het voor hem goed uit dat hij minder de nadruk heeft gelegd op RG, maar tegen Nadal is en blijft hij gewoon kansloos. Helemaal als hij weer zoveel UE's slaat.