FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Dutch number two.

:lol:
In het engels nog wel :8:

Ik heb dus internationale allure Icon_twisted
Bocaloca Wrote:Swiss number one?
Dat kan natuurlijk wel gewoon kloppen, het is maar hoe je het bekijkt. Toch weer jammer dat Buurs dat zelf niet inzag...
ja kan wel kloppen inderdaad, maar Buurs gaf het zelf al snel toe Wink
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:Swiss number one?
Dat kan natuurlijk wel gewoon kloppen, het is maar hoe je het bekijkt. Toch weer jammer dat Buurs dat zelf niet inzag...

Het ligt er idd aan hoe je het bekijkt en ik bekijk het op de andere manier.
Prima, maar hier had je nou een keer goed scherp uit de hoek kunnen komen, maar helaas...
Tegen de 1 april grap van Kooltje kan niemand het hier opnemen... Notworthy
Big Dick in de dubbelfinale, nou daar komen weer een paar prachtstukken aan hoor op z'n blog :lol:
In het speelschema van in totaal 8 vrouwelijke rolstoeldeelneemsters staan maar liefst 5 nederlanders :eeeek: =D>

Finale gaat maar weer eens tussen Vergeer - Homan :lol:
Ze beginnen bij de dubbels direct in de halve finale :|
Zijn we toch nog ergens goed in....lb
Godver, morgen opeens 13 uur begin, dat betekent dus vrijwel niks zien voor mij...
Dat heb ik dus ook, dan de stream maar aan op t werk.
Federer Potro zal rond 16/17 uur beginnen dat is top!
Stunten Potro!
Kom op Gonzo!
soderling - gonzo via de livestream en fedex - potro moet ik grootste gedeelte missen Sad ..
Vandaag moet verdomme de gedroomde finale voor mij waarheid worden..
mindlight Wrote:Dat heb ik dus ook, dan de stream maar aan op t werk.

waarom geen vrije middag genomen? Heb ik gedaan. Ik werk (althans ben aanwezig) tot 1300 uur en dan race ik ik 15 min naar huis
:lol: Omdat ik niet zoveel vrije dagen heb, en ik dit zonde van m'n vrije middag vind. Ik kan hier ook prima de stream aanzetten, die vrije middag bewaar ik wel voor als ik m echt nodig heb.
Ik heb hetzelfde, ik kan ook niet zomaar vrij nemen. Maar ik baal wel, want dit kunnen wel hele mooie partijen worden, zeker de eerste. En streamen werkt hier ook niet...
Stille Wrote:
mindlight Wrote:Dat heb ik dus ook, dan de stream maar aan op t werk.

waarom geen vrije middag genomen? Heb ik gedaan. Ik werk (althans ben aanwezig) tot 1300 uur en dan race ik ik 15 min naar huis

Ik vind het wel schitterend om te zien hoe je in zo'n korte tijd gegaan bent van (tot twee keer toe) melden dat je met FTM stopt tot het nemen van vrije dagen om je spelers aan te moedigen. :lol: Heerlijk dat opportunisme en dat is ook precies hoe ik me iedere keer voel als het weer eens heel goed/heel slecht gaat. :razz:
vrij nemen om je eigen speler te zien verliezen Hakkuh

Mocht Soderling winnen, dan weten voor de rest van het jaar zijn avatar, haha..

Wat er ook gebeurt, mijn avatar blijft hetzelfde! come on GONZO!!!
Soderling-Gonzo is een aardige opwarmer, maar partij van de dag is toch Federer-Potro voor mij. Als die verkeerd valt is deze week alsnog niet wat ik ervan gehoopt had, en als Soderling eventueel wint is er geen man overboord.
Het is al vaker gevraagd, maar kan iemand mij een goede link geven voor de livestream van deze wedstrijden? Het wordt ook hier helaas nergens op tv uitgezonden zover ik weet.
Gewoon de site van de NOS OD Smile
Ad Wim Wrote:Ik heb hetzelfde, ik kan ook niet zomaar vrij nemen. Maar ik baal wel, want dit kunnen wel hele mooie partijen worden, zeker de eerste. En streamen werkt hier ook niet...
Ik verwacht toch echt meer van de tweede...Potro moet de rally's kunnen winnen met zn hardere slagen...
Verwacht bij Soderling-Gonzalez een gevecht in de eerste set en daarna een simpele drie sets overinning voor 1 van beide.
Je verwacht serieus dat Potro een reele kans heeft van Federer te winnen ja? Ik zie het hem Federer best lastig maken zo de eerste 1,5 set, maar uiteindelijk gaat Federer deze partij natuurlijk gewoon winnen.
mindlight Wrote:Gewoon de site van de NOS OD Smile

Die mag ik niet bekijken vanuit het buitenland. :cry: Zijn er goede alternatieven behalve die kleine schermpjes op goksites?
Oei, uhh niet dat ik weet.
Die kleine schermpjes kun je ook vergroten he?
Trek je dan niet gewoon de pixels uit elkaar en is het nauwelijks te volgen?
Haggie Wrote:vrij nemen om je eigen speler te zien verliezen Hakkuh

Mocht Soderling winnen, dan weten voor de rest van het jaar zijn avatar, haha..

Wat er ook gebeurt, mijn avatar blijft hetzelfde! come on GONZO!!!

Uh Hag, ik heb Gonzalez ook :lol: En by the way ik neem ook vrij om te genieten van heerlijk tennis.
Bij Fed-Potro maakt me niet zoveel uit wie er wint