FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
klasse!
En de rebreak, rekken jongens deze partij :lol:
2-2 :|
Tjonge, zo goed serveren het hele toernooi...
Die gekke Soderling is gewoon dominant in de rally. :eeeek:
Tsja, dat moest ook haast wel, anders versla je Nadal en Davydenko ook niet natuurlijk.
Zo gek is dat toch niet als je Nadal verslaat en Davy wegtikt?
Nu doe je net of Soderling hier dan ook de favoriet is. Gonzo was toch ook al 't hele toernooi fantastisch in de rally.
Nou ik zie Soderling ook echt wel als favoriet, nu zeker op basis van het begin. Die forehand van Soderling doet trouwens niet onder voor Gonzo :eeeek:
Dat is toch ook niet zo gek, dat Soderling hier de favoriet zou zijn gezien die twee eerdere prestaties?

Ik heb dit echter een 50-50 en moeilijk te voorspellen pot genoemd.
Tjonge Gonzo, dit is niet best trouwens, 2x achter elkaar je service inleveren...
Maar het zijn de eerste beelden die ik dit toernooi zie, wat is die Soderling goed :eeeek:
3 dubbele fouten al.

Chokerrrrrrr
Soderling gaat hier toch niet Roland Garros winnen? :| Hij speelt er wel naar zeg. Wat een niveau joh. Diegene die dat voor 't toernooi had gezegd was opgenomen.
mindlight Wrote:Maar het zijn de eerste beelden die ik dit toernooi zie, wat is die Soderling goed :eeeek:
Is Gonzo niet ook gewoon slecht? Ik kan me niet voorstellen dat hij met zijn dominante spel 4 games op rij weggeeft als hij ook gewoon goed is...
T is nog lang niet voorbij hoor
Heeft Soderling eigenlijk al wel eens een finale gewonnen? (en dan op hoger niveau, niet challenger). Meestal chocket hij toch als het er echt toe doet?
Pfff Gonzo wat flik jij nou?! ](*,)
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Maar het zijn de eerste beelden die ik dit toernooi zie, wat is die Soderling goed :eeeek:
Is Gonzo niet ook gewoon slecht? Ik kan me niet voorstellen dat hij met zijn dominante spel 4 games op rij weggeeft als hij ook gewoon goed is...

Hij probeert het wel, maar Soderling is gewoon veel dominanter. Kansloze missie als Soderling zo blijft spelen.
mindlight Wrote:Heeft Soderling eigenlijk al wel eens een finale gewonnen? (en dan op hoger niveau, niet challenger). Meestal chocket hij toch als het er echt toe doet?
Dan had ie toch al tegen Davy moeten choken zou je zeggen...
Mwa nee, daar stond de spanning er natuurlijk veel minder op. Zie het als bij Verkerk...
Livestream Nos werkt niet Sad
gonzo is mentaal zó sterk, die gaat er niet af in 3 sets hoor.
cruijff Wrote:Livestream Nos werkt niet Sad

Vreemd, hier namelijk uitstekend.
Wat ook bizar is, Murray speelt vaak dicht tegen de lijnen, maar wat Soderling laat zien is echt heel knap, vrijwel alles op een marge van 5 cm van zowel baseline als zijlijn.
Voor de mensen zonder beelden:

Soderling *5-3

15-0 Geweldige rally weer, Soderling maakt 'm af. Hij lijkt geen zenuwen te kennen
15-15 Goed dropshot, slecht verwerkt van Soderling.
30-15 Easy point.
30-30 Afzwaaiertje Soderling. Z'n eerste?
40-30 Geweldige 2e service. =D>
Average 1st serve speed:

Soderling: 200
Gonzalez: 183
6-3 Soderling. Gonzo FH long.