FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
drie games op rij voor hewitt. Wat is er met nadal?
Niks, beetje meer last van de wind en Hewitt speelt beter.
ALs je dit zo ziet, vraag ik me wel af hoe Nadal van Verdasco moet gaan winnen, maar dan zal ie er wel weer staan, zoals altijd. Hij wordt elke wedstrijd beter.
Maar dan opeens twee van zulke ballen, hop!
wereldbal nadal voor de break =D>
Simon 2-0 achter in sets tegen Hanescu, hahaha!
Ferrer pakt de eerste set alsnog in een tiebreak, terwijl Cilic lekker bezig is tegen Stepanek: 6-1 / 7-6 / *4-2.
Ad Wim Wrote:Simon 2-0 achter in sets tegen Hanescu, hahaha!

Gelijk de break voor Hanescu in de derde set. :Big Grin
En de tweede set ook eenvoudig naar Nadal. Klein dipje even, maar wel weer probleemloos.
ik vind nadal beter spelen, dan in de vorige ronde.
was ook wel nodig.

ronde voor ronde wordt het beter =D>
Jij dacht toch dat hij het heel zwaar zou krijgen tegen Hewitt? cry
Ad Wim Wrote:Jij dacht toch dat hij het heel zwaar zou krijgen tegen Hewitt? cry

klopt, als hij hetzelfde niveau als de vorige zou halen.

wat zei jij ook alweer over simon Undecided cry
Nee, jij zei dat je een 'erg zware pot' verwachtte tegen Hewitt. Dat zien we...

En nou, wat zei ik over Simon? Dat ie dramatisch in vorm is, dat klopt.
Ad Wim Wrote:Nee, jij zei dat je een 'erg zware pot' verwachtte tegen Hewitt. Dat zien we...

En nou, wat zei ik over Simon? Dat ie dramatisch in vorm is, dat klopt.

jij zag simon ver komen.
Nee hoor, doe je best maar dat op te zoeken.

Het enige dat ik gezegd heb is dat als Simon tegen Gonzo zou komen in de 4e ronde, dat ik hem dan niet uit zou vlakken. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde...
pfff, wat moet jouw vriendin 's avonds moe zijn....

adios adje
En wederom zo'n reactie als je het niet meer weet, het is zo voorspelbaar...
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Dat is Gonzalez voor 720 punten. Uiteraard is hij een must-pick, maar zo schatte ik Nadal en Djoko ook in.
Ik zou die gekke Simon niet uitvlakken...
Nou, zeg ik daarin dat ie ver gaat komen dan? Ik zeg dat ik he niet uit zou vlakken als hij in de 4e ronde tegen Gonzo zou komen, omdat ie dan waarsch toch wel aardig in vorm zou zijn.

Het is hilarisch dat je telkens denkt dat je me ergens op kunt pakken, maar consequent zo hopeloos faalt en anderen erbij moet halen omdat je het zelf niet meer weet. Ik zie je al zo cartoonesk op je hoofd krabben, hahaha.
Jij moet iig niet de politiek ingaan. Of bij je vrienden van de PVV, die lopen ook de Kamer uit als ze hun zin niet krijgen cry

Dit zijn toch de leuke dingen in deze tijden van crisis.
6-1 6-3 6-1, erg zwaar inderdaad. Wat kent onze kenner zijn idool toch goed.

Ook Simon er hard af, goed nieuws voor Gonzo. Hanescu is toch te doen, zou je zeggen.
Ad Wim Wrote:Nou, zeg ik daarin dat ie ver gaat komen dan? Ik zeg dat ik he niet uit zou vlakken als hij in de 4e ronde tegen Gonzo zou komen, omdat ie dan waarsch toch wel aardig in vorm zou zijn.

Het is hilarisch dat je telkens denkt dat je me ergens op kunt pakken, maar consequent zo hopeloos faalt en anderen erbij moet halen omdat je het zelf niet meer weet. Ik zie je al zo cartoonesk op je hoofd krabben, hahaha.
Jij moet iig niet de politiek ingaan. Of bij je vrienden van de PVV, die lopen ook de Kamer uit als ze hun zin niet krijgen cry

Dit zijn toch de leuke dingen in deze tijden van crisis.

pipo, je kunt alles wel in jouw richting willen draaien....

als jij zegt dat simon niet uitgevlakt moet worden voor de halve finale, dan zal hanescu toch geen problemen moeten geven.

jij blijft maar raak lullen.

je bent echt een verschrikkelijke, egocentrische drol!!!!!!
Ad Wim Wrote:6-1 6-3 6-1, erg zwaar inderdaad. Wat kent onze kenner zijn idool toch goed.

Ook Simon er hard af, goed nieuws voor Gonzo. Hanescu is toch te doen, zou je zeggen.

nadal speelde stukken beter, dan is geen enkele speler een probleem.

dan pakt federer ook maar 4 games in een best of five Undecided
Jij kent Nadal toch zo goed, en weet toch ook dat ie elke wedstrijd beter wordt? Dat weet een figurant als ik zelfs...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, zeg ik daarin dat ie ver gaat komen dan? Ik zeg dat ik he niet uit zou vlakken als hij in de 4e ronde tegen Gonzo zou komen, omdat ie dan waarsch toch wel aardig in vorm zou zijn.

Het is hilarisch dat je telkens denkt dat je me ergens op kunt pakken, maar consequent zo hopeloos faalt en anderen erbij moet halen omdat je het zelf niet meer weet. Ik zie je al zo cartoonesk op je hoofd krabben, hahaha.
Jij moet iig niet de politiek ingaan. Of bij je vrienden van de PVV, die lopen ook de Kamer uit als ze hun zin niet krijgen cry

Dit zijn toch de leuke dingen in deze tijden van crisis.

pipo, je kunt alles wel in jouw richting willen draaien....

als jij zegt dat simon niet uitgevlakt moet worden voor de halve finale, dan zal hanescu toch geen problemen moeten geven.

jij blijft maar raak lullen.

je bent echt een verschrikkelijke, egocentrische drol!!!!!!
Dit laatste uit jouw mond, daar kan ik alleen maar heel hard en smakelijk om lachen! En het maakt het alleen nog maar hilarischer dat jij altijd exact mijn bewoordingen kopieert...
Ad Wim Wrote:Jij kent Nadal toch zo goed, en weet toch ook dat ie elke wedstrijd beter wordt? Dat weet een figurant als ik zelfs...

ik heb weinig gezien, aangezien ik wel moet werken.

de uitslag van de 1e ronde en het spel in het laatste deel tegen gabashvili vond ik niet overtuigend.

jij blijkbaar wel Undecided
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, zeg ik daarin dat ie ver gaat komen dan? Ik zeg dat ik he niet uit zou vlakken als hij in de 4e ronde tegen Gonzo zou komen, omdat ie dan waarsch toch wel aardig in vorm zou zijn.

Het is hilarisch dat je telkens denkt dat je me ergens op kunt pakken, maar consequent zo hopeloos faalt en anderen erbij moet halen omdat je het zelf niet meer weet. Ik zie je al zo cartoonesk op je hoofd krabben, hahaha.
Jij moet iig niet de politiek ingaan. Of bij je vrienden van de PVV, die lopen ook de Kamer uit als ze hun zin niet krijgen cry

Dit zijn toch de leuke dingen in deze tijden van crisis.

pipo, je kunt alles wel in jouw richting willen draaien....

als jij zegt dat simon niet uitgevlakt moet worden voor de halve finale, dan zal hanescu toch geen problemen moeten geven.

jij blijft maar raak lullen.

je bent echt een verschrikkelijke, egocentrische drol!!!!!!
Dit laatste uit jouw mond, daar kan ik alleen maar heel hard en smakelijk om lachen!

in dat 1e geef je me gelijk?
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij kent Nadal toch zo goed, en weet toch ook dat ie elke wedstrijd beter wordt? Dat weet een figurant als ik zelfs...

ik heb weinig gezien, aangezien ik wel moet werken.

de uitslag van de 1e ronde en het spel in het laatste deel tegen gabashvili vond ik niet overtuigend.

jij blijkbaar wel Undecided
Waar zeg ik dat dan?

En die eerste zin is ook weer te grappig. Wat maak je me toch altijd aan het lachen, een ware komiek.
Ad Wim Wrote:Waar zeg ik dat dan?

je reageert niet, dus je bent uitgelult.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Waar zeg ik dat dan?

je reageert niet, dus je bent uitgelult.
Mooie conclusie inderdaad, typisch Buurs, met natuurlijk een karakteristieke spelfout.

Priceless!
Ferrer gaat ook weer dramatisch, het is wel echt helemaal weg bij hem.

Hup Tipsa!