FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En uit, o mijn god...
4-1... Kom op nou!!!!! Doe het!!!
5-1, dit kan toch niet meer fout zou je zeggen...
5-1, het gaat gebeuren! OMG!
JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAA JAAAAAAAAA FANTASTISCH FANTASTISCH FANTASTISCH...
Feli Hag en de anderen, dit moet je gezien hebben om het te geloven. Dat Soderling de man zou zijn, ongelofelijk...
Ik kijk niet zo heel veel tennis, maar ik vind Nadal te weinig wapens hebben om hem in penibele situaties te redden. Federer of wie dan ook gooit er op zulke momenten nog weleens een paar aces tegenaan.

Gonzalez-Federer nu de finale?
Met die weinige wapens sloeg ie de afgelopen 4 jaar wel iedereen eraf op gravel...

Hij speelde gewoon zijn slechtste wedstrijd op RG van de afgelopen 5 jaar, en dat was tegen deze ontketende en zeer goede Soderling helaas net niet genoeg om alsnog te winnen.
Enige vervelende hiervan is dat Nadal eigenlijk vrij weinig gekozen is. Het positieve is dan weer dat de max van Gonzalez nu opeens een stukje hoger ligt. Murray-Gonzo wordt nu wel heel erg belangrijk...

Laat eerst Davy Verdasco maar pakken, want die is ook een stuk belangrijker nu.
Nadal is zonder meer de beste speler, maar ik bedoel dat hij op zo'n belangrijk moment niet iets extra's in de strijd kan gooien. Tot nu toe is het nooit nodig geweest, maar nu had het kunnen helpen.
Voor de mensen met Gonzalez kan het veel punten opleveren, al zie ik de wedstrijden tegen Murray en evt. Verdasco als 50:50.
Op de 2 Duitsers na geef ik iedereen nu wel een kansje op de toernooiwinst.
Laatste trouwens met FTM, moet ik met de poll maar een piepklein revanche nemen.
Ja, het is hartstikke leuk voor het toernooi en prachtig voor het mannentennis. Zou Federer dan toch een keer RG kunnen pakken en zo de career Grand Slam kunnen pakken en definitief als beste allertijden gezien kan worden? Hij kan dan tevens het record aantal GSs pakken.

Ik kan eigenlijk nog steeds niet echt geloven wat er net gebeurd is...
En Verdasco trouwens? Voorlopig maakt Davy gehakt van 'm...
O, ook al begonnen?
Op de dag dat niets zeker is in de sport, maar eerst even het laatste stukje van Roda-Cambuur meepikken.
Bij een finaleplek is Buurs al nummer 1 af trouwens. Bij een SF voor Federer komt Monsterachtig zelfs al heel dichtbij...
Mijn Robin heeft FTM voorlopig weer in mijn hoofd gezet. Wat een held ! Never in doubt :-({|=
kom op nando. Focus je eens! Kom op!
Whaaaaaaaa! Helaas geen seconde van gezien, maar de uitslag is weergaloos. Klasse Robin, eindelijk je revanche voor Wimbledon!
Ik hoop dat dit de opmaat is naar een uiterst succesvol seizoen voor de symphatieke Zweed.
Overigens wil ik op deze plaats nog wel even opmerken dat Soderling dus niet perse een faler is op Grand Slams Wink
ik heb de hele partij in de kantine gezien.

ik kan het nog niet geloven...

ik verdenk soderling van doping, want dit ging nergens over.
nadal maakte trouwens een erg vreemde misser op 6-5 15-30 in de 4e set :|

dat monsterachtig mij inhaald vind ik verdiend, gezien zijn gewaagde keuze om geen nadal te kiezen =D>
Jezus die Verdasco wordt helemaal zoek gespeeld. Davai :-({|=
Undecided Je held verliest en er is doping in het spel? Soderling heeft wel vaker weergaloze potten gespeeld hoor, en als Nadal matig is zoals ik hier lees verliest hij gewoon van Soderling.

Misschien tijd voor een topic: Kan Nadal het nog?
jij hebt het gezicht van soderling niet gezien na de partij.

het leek op die van maradonna in 1994.
mindlight Wrote:Undecided Je held verliest en er is doping in het spel? Soderling heeft wel vaker weergaloze potten gespeeld hoor, en als Nadal matig is zoals ik hier lees verliest hij gewoon van Soderling.

Misschien tijd voor een topic: Kan Nadal het nog?
Undecided =D>
Die Davydenko is ook een uitgekookte.
Dit keer heeft hij mentale doping gehad. Het schema ligt open en hij speelt ineens de pannen van het dak.
Er valt veel te quoten van Ad... :lol:
Aadje en Stille kunnen opeens weer lachen denk ik, na hun negetieve posts...

Nu maar hopen dat een outsider als Gonzo of Potro het toernooi wint.
Iedere speler behalve Haas acht ik in staat dit toernooi nu te kunnen winnen...Geweldig toernooi dus voor de tenniswereld. =D>
Robredo de laatste Spanjaard? Wie had dat kunnen denken.
Hij gaat het toernooi ook zeker niet winnen trouwens.
buurs Wrote:jij hebt het gezicht van soderling niet gezien na de partij.

het leek op die van maradonna in 1994.

Ik ben eigenlijk veel benieuwder naar jouw gezicht na de wedstrijd =P~
En ja, als je de ongeslagen kampioen verslaat door geniaal spel, kan ik me voorstellen dat je een andere gezichtsuitdrukking hebt dan normaal.
andre Wrote:Robredo de laatste Spanjaard? Wie had dat kunnen denken.
Hij gaat het toernooi ook zeker niet winnen trouwens.
Speelde niet verkeerd hoor na verlies eerste set tegen Gonzalez
ik ga nu barbecueën en zuipen...

kuttennis!!!!