FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Stille Wrote:
Stille Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Mooi dat er niemand op die flauwekul van Buurs reageert omtrent Federer trouwens, je "grapjes" zijn uitgewerkt, misschien dat Noah er nog van in paniek raakt, maar hier werkt het niet meer.

ik las het net op een ander forum.

het is een gerucht, maar mijn frans is helaas niet zo goed.

als ik het goed heb begrepen wordt hij vanmiddag onderzocht.

Post maar hier waar het staat. Dan vertaal ik het wel effe

WAAR STAAT HET DAN ???????

ik zoek het straks na de lunch ff op.
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Maar zeg eens Dennis [baby], wil je wedden of ik boven je kom of niet?

ik wil wel wedden wie aan het eind van het jaar hoger staat.

jij mag de inzet bepalen.

Ik snap dat je onzeker bent geworden, dat je die 1e plaats ook dit jaar niet zult winnen. Maar oke, ik drink graag een krat bier leeg met de forumjongens tijdens de volgende forumdag op jou kosten.. :-({|=


buurs Wrote:bij een gelijke stand ben jij winnaar [baby]

Hakkuh
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:Ik heb gewoon een bewuste keuze gemaakt en hoewel ik sterk het vermoeden had dat Nadal een keer ging verliezen op dit toernooi durfde ik hem toch niet weg te laten. Achteraf een laffe keuze. Djoko niet verder over nagedacht en een bewuste keuze, omdat ik echt vermoedde dat hij ging winnen. Dat ging ten koste van Gonzalez (ook aan het begin van het toernooi met veel moeite weggelaten), maar ja je moet keuze's maken.
Ach ja, dat zijn dingen die ik de afgelopen jaren altijd meemaak tijdens GSs. Gelukkig deed de uitermate gunstige loting van Gonzo mij besluiten Djokovic niet te nemen, al had ik daar ook veel vertrouwen in. Anders had ik weer in hetzelfde schuitje gezeten als jij. Maar goed, bij de AO viel het goed voor jou, nu helaas niet, zo gaat dat.

En er is natuurlijk nog helemaal niks aan de hand. Kijk naar Wimbledon, daar kunnen weer net zulke grote verschillen gemaakt worden als hier op RG.

En het is 'keuzes' trouwens Wink

Bedankt Ad voor die laatste zin. Het doet me goed dat je zo aan mij denkt. :wink:
buurs Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:een kleine weddenschap dan?

om het inschrijfgeld van ftm 2010?
Kom maar op...

succes kool! =D>

maak er een mooie strijd van!

inzet = inschrijfgeld ftm 2010?
Ja...Dat staat er toch?!
Bij gelijkspel ben jij winnaar...
Mooi begin die blessure van Federer...Al wint Potro ook zo wel van hem.
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Maar zeg eens Dennis [baby], wil je wedden of ik boven je kom of niet?

ik wil wel wedden wie aan het eind van het jaar hoger staat.

jij mag de inzet bepalen.

Haggie als ik eerlijk ben zou ik mijn geld eerder op buurs zetten dan op jou. Ik vind jou een aardige vent, maar gelet op jullie keuzes (hé Ad ik leer snel) van het afgelopen half jaar ben je normaal vrij kansloos tegen buurs. Maar met het leegzuipen van de kratten bier wil ik natuurlijk graag helpen. :lol: :lol:
Ik heb nu cursus, ik lees de rest vanavond wel. Mzzl!!
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Maar zeg eens Dennis [baby], wil je wedden of ik boven je kom of niet?

ik wil wel wedden wie aan het eind van het jaar hoger staat.

jij mag de inzet bepalen.

Haggie als ik eerlijk ben zou ik mijn geld eerder op buurs zetten dan op jou. Ik vind jou een aardige vent, maar gelet op jullie keuzes (hé Ad ik leer snel) van het afgelopen half jaar ben je normaal vrij kansloos tegen buurs. Maar met het leegzuipen van de kratten bier wil ik natuurlijk graag helpen. :lol: :lol:

Dat is helemaal geen probleem Kuipertje! Je snapt dan natuurlijk wel dat mijn keuzes sterk vervaagt waren door mijn slechte positie. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. En zie.. ik kom met winst van Federer zo de top 3 binnen springen. Hieraan kan ik meer op save gaan spelen, hoewel dit niet in het aard van het beestje zit.

En daarbij, geef mij maar eens aan wat voor Wimbledon de juiste keuze is dan? :-({|=
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Maar zeg eens Dennis [baby], wil je wedden of ik boven je kom of niet?

ik wil wel wedden wie aan het eind van het jaar hoger staat.

jij mag de inzet bepalen.

Haggie als ik eerlijk ben zou ik mijn geld eerder op buurs zetten dan op jou. Ik vind jou een aardige vent, maar gelet op jullie keuzes (hé Ad ik leer snel) van het afgelopen half jaar ben je normaal vrij kansloos tegen buurs. Maar met het leegzuipen van de kratten bier wil ik natuurlijk graag helpen. :lol: :lol:

Dat is helemaal geen probleem Kuipertje! Je snapt dan natuurlijk wel dat mijn keuzes sterk vervaagt waren door mijn slechte positie. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. En zie.. ik kom met winst van Federer zo de top 3 binnen springen. Hieraan kan ik meer op save gaan spelen, hoewel dit niet in het aard van het beestje zit.

En daarbij, geef mij maar eens aan wat voor Wimbledon de juiste keuze is dan? :-({|=
Federer, Murray en wat q's...Dat heeft Buurs op zeker.
En daarbij komt dat Haggie al eens laten zien heeft dat hij boven Buurs kan eindigen.
En Haggie is alleen nog maar beter aan het worden elk jaar, en Buurs zeker niet, want die wordt alleen maar tweede.
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Maar zeg eens Dennis [baby], wil je wedden of ik boven je kom of niet?

ik wil wel wedden wie aan het eind van het jaar hoger staat.

jij mag de inzet bepalen.

Haggie als ik eerlijk ben zou ik mijn geld eerder op buurs zetten dan op jou. Ik vind jou een aardige vent, maar gelet op jullie keuzes (hé Ad ik leer snel) van het afgelopen half jaar ben je normaal vrij kansloos tegen buurs. Maar met het leegzuipen van de kratten bier wil ik natuurlijk graag helpen. :lol: :lol:

Dat is helemaal geen probleem Kuipertje! Je snapt dan natuurlijk wel dat mijn keuzes sterk vervaagt waren door mijn slechte positie. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. En zie.. ik kom met winst van Federer zo de top 3 binnen springen. Hieraan kan ik meer op save gaan spelen, hoewel dit niet in het aard van het beestje zit.

En daarbij, geef mij maar eens aan wat voor Wimbledon de juiste keuze is dan? :-({|=
Federer, Murray en wat q's...Dat heeft Buurs op zeker.

Dat weet ik. Ik weet dat hij dat weet en hij weet dat ik dat weet. Hij weet dus ook dat ik Nadal, Djoko en Karlo ga nemen :wink:
kuiper Wrote:Ik denk dat buurs gewoon bewezen heeft goed te zijn in dit soort spelletjes. Ik weet dat jullie dit niet leuk gaan vinden als ik dit ga zeggen, maar het is mijn ogen wel reeel. Ik denk dat buurs met de meesten van ons wel weddenschappen kan aangaan. Anders wil ik die wel afsluiten. :lol:
Kom maar op, welke weddenschap wil je aangaan?
Ad Wim Wrote:En er is natuurlijk nog helemaal niks aan de hand. Kijk naar Wimbledon, daar kunnen weer net zulke grote verschillen gemaakt worden als hier op RG.
Die kans is klein. Dan moeten er weer zulke verrassingen komen. Als het toernooi zo'n beetje comform verwachting gaat, zijn de verschillen veel minder.
Nou ja, voor RG was Nadal wel de hele duidelijke favoriet. Dat is voor Wimbledon niet zo zeker. En je moet kiezen tussen Federer en Nadal, alhoewel...
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:En er is natuurlijk nog helemaal niks aan de hand. Kijk naar Wimbledon, daar kunnen weer net zulke grote verschillen gemaakt worden als hier op RG.
Die kans is klein. Dan moeten er weer zulke verrassingen komen. Als het toernooi zo'n beetje comform verwachting gaat, zijn de verschillen veel minder.

Ik stond op het punt alvast een Wimbledon topic aan te maken. Hoezo is die kans kleine andre? Murray / Djoko / Nadal en Federer hebben het alle vier in zich om te winnen en tegen elkaar in de finale te staan.

Nadal - Djoko en Fedex - Murray in de halve finale. Het scheelt nogal als je hier beide verliezers hebt of beide winnaars.

3200 om 1440 punten.
Murray gaat echt nooit Wimbledon winnen, hij is helemaal niet zo goed op gras hoor, en blesseert zich altijd als SW19 eraan komt...
OK, ook best veel, maar nu zijn de verschillen groter.
Als Gonzo-Federer de finale wordt, heeft ML 3920 punten, tegen het team met Nadal-Djoko-Monaco 315.
Ja, dat is een verschil wat niet snel meer gemaakt zal worden in de toekomst, als dat scenario bewaarheid wordt.
Ik vond dit in het engels:

........... wrote:

Still waiting for confirmation by MSM. but rumour is that Federer has
injured his ankle again.


Either that or he is following Sampras' unpatriotic conduct placing his
own records ahead of serving his country.

.


--------------------------------------------------------------------------------
Undecided Wat een ongelofelijke Josti ben je toch ook hè, dat bericht is van 12 februari 2006. Je "grap" is wederom mislukt :-$
Roger Federer News

Roger Federer Injury -

Roger Federer’s ligament injury maybe in a worse condition than was this morning believed? Federer injured himself during a practice session and he could possible miss the next round of Roland Garros. Federer's fans will hope that the Swiss number one can continue playing tennis.
En dat bericht is uit oktober 2005, maar dan geedit voor RG? Ik vond dit:

Quote:Roger Federer’s ligament injury maybe in a worse condition than was first believed? Federer injured himself during a practice session and if an operation is required he could possible miss the rest of the year. Federer's fans will hope that three damaged ligaments will heal well so that the Swiss number one can continue playing tennis soon.

http://www.vtennis.co.uk/Roger-Federer-N...-Doubt.htm
Wat een kneusje die Buurs, om de zoveel maanden heeft ie weer een dag/week dat ie zich compleet belachelijk maakt.
Swiss number one?
Bocaloca Wrote:Swiss number one?

dat was eentje voor scherpen onder jullie :8:
sukkeltje [baby]
scherpen?
centre court Wrote:scherpen?

ik bedoel schaap Puke
Haggie Wrote:sukkeltje [baby]

jij?
Hij wordt weer eens voorbij gegaan in de stand en hij begint zich weer kinderachtig te gedragen, onze eeuwige nummer 2.
Dutch number two.