FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Overdune Wrote:Wat is die Granollers trouwens dramatisch uit vorm zeg. Ouanna serveert voor de eerste set.

Buurs heeft Granollers dus die wint nog wel.
Hewitt breekt naar *4-3. =D>
en Hewitt breakt :Big Grin :8:
48 aces inmiddels....
Zelfs als Hewitt dit niet uitserveert kan het record er nog makkelijk aan.
4de set Hewitt 6-4 =D> =D>
Hup, en de set voor Hewitt. Op naar de 22-20 en de 70+ aces voor Karlo zou ik zeggen. :razz:
Hewitt breekt weer! Karlo op 50 aces.
52 aces voor Karlo Notworthy
en het record is eraan...53 aces inmiddels :Big Grin
Hoeveel heb je ingezet Kraai?
Feli Karlo en feli Hewitt met de overwinning. 55 aces en toch verliezen, hoe slecht ben je dan ](*,) .
Kraai Wrote:Heb net voor aanvang 3de set tiebreak nog ff wat geld op Hewitt gezet voor partijwinst met een quote van 6 tegen 1 :8:
Mensen die nu nog geld willen inzetten op Hewitt..quote is nu 2.40 :Big Grin

10 euro inzet...dus dat zijn toch weer mooi 60 eurootjes \Big Grin/ ..lekker begin van Roland Garros zo :8:
Netjes Kraai! =D>
Thx OD !
hop, mijn eerste speler door. prima montcourt!
Hup Rus!
Grote klasse Almagro, zoals verwacht sta je er deze week =D>
Ai, Brands verliest set 3 na diverse sp gemist te hebben (waaronder op eigen service). Nu wordt het wel een lastig verhaal.
Hij won de 4e nog wel, maar gaat er in de 5e af.

Toch jammer, weer 45 puntjes voor de mensen met Djokovic en Nadal...
Goed Kendrick. =D> =D>
Weg met die veel gekozen Brands. Die heeft mij al eens veel ellende bezorgd.
Ik had niet verwacht dat Kendrick zou winnen.
Maar jij verwacht ook dat Nadal RG niet gaat winnen...
Klopt, hij gaat verliezen van Djoko.
We zullen het zien. Ik acht de kans dat Nadal (mits geen blessure) RG niet gaat winnen 5%...
Statistisch gezien heb je natuurlijk helemaal gelijk (daarom heb ik hem ook wel in mijn team). Maar mijn gevoel zegt dat. Voor wat het waard is. :wink:
Heb je Nadal wel gewoon?! Tja...
Ik vul mijn schema gewoon net als elke week in en kijk dan welke combinatie het meeste punten oplevert.
En dat was nu: Djokovic, Nadal en precies genoeg voor Monaco.
Prima, maar als je denkt dat Nadal van Djoko gaat verliezen in de finale, weet ik niet of hij zo hoog op je lijstje stond...
Ik moest de keuze maken Nadal (1200) of voor dat bedrag spelers zoeken die ook zeker die 1200 halen. Die kreeg ik met pijn en moeite op papier, aangezien ik denk dat het Nadal-Murray en Djoko-Federer wordt. Voor de 360 punters had ik Verdasco, Gonzalez en Roddick nog over.
Hierbij kwam ook nog eens dat ik het natuurlijk best mis kon hebben met Nadal en dat hij toch wel die 2000 punten pakt. Als ik ver achter in het klassement had gestaan had ik ook zeker de gok genomen, nu toch wel op zekerheid gegaan en nog niet de FTM titel op het spel willen zetten. :wink:
prima nando! Mooie overwinning..

Brands is natuurlijk weer 45 punten in mindering Sad