FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zijn er ook nog vaste forummers die zometeen voor Murray zijn? VAMOS GONZO!
gonzo - fedex wordt nog steeds de finale hoor ad Hakkuh
Ze komen op de baan om in te spelen. Live op NOS stream. Vanaf 17 uur hoop ik thuis te kunnen kijken.
ik kan vanuit mijn werk vanaf 18uur mooi het einde zien, aangezien in de winkel altijd eurosport op staat Notworthy
centre court Wrote:En weer de break voor Soderling. Stille wilde er een paar dagen geleden nog mee stoppen maar gaat door die gekke Zweed gewoon om de bovenste plaatsen meedoen.
Als je zulke uitspraken doet neem ik je niet serieus. Alleen meedoen als het goed gaat, vind ik zwak.
centre court Wrote:Zijn er ook nog vaste forummers die zometeen voor Murray zijn? VAMOS GONZO!
Uiteraard.
Ik weet niet wat voor Gonzo gunstiger is: Davy als tegenstander of Soderling on fire.
Zijn toernooi doet me denken aan Verkerk in 2003.
Ja mij ook inderdaad, maar we kunnen pas over gunstig voor Gonzo gaan praten als hij deze pot wint, anders is het sowieso irrelevant.
Vamos Gonzo =D>
andre Wrote:
centre court Wrote:En weer de break voor Soderling. Stille wilde er een paar dagen geleden nog mee stoppen maar gaat door die gekke Zweed gewoon om de bovenste plaatsen meedoen.
Als je zulke uitspraken doet neem ik je niet serieus. Alleen meedoen als het goed gaat, vind ik zwak.

Ben ik an sich met je eens, maar Stille nam zijn woorden al terug voordat Nadal had verloren, en daar ga je hier aan voorbij.
andre Wrote:
centre court Wrote:En weer de break voor Soderling. Stille wilde er een paar dagen geleden nog mee stoppen maar gaat door die gekke Zweed gewoon om de bovenste plaatsen meedoen.
Als je zulke uitspraken doet neem ik je niet serieus. Alleen meedoen als het goed gaat, vind ik zwak.

Heb je helemaal gelijk in maar ik was het zo zat dat ik zelfs dingen kapot heb lopen gooien uit frustratie. Ik volg werkelijk alles, hele dagen staan scoreborden aan + livestreams en als het dan nog niet lukt om hoog te eindigen ja dan houdt het een keer op. Dan heb ik er geen plezier meer in en ben ik het zat. Gelukkig heb ik dan deze week een portie geluk dat Soderling zo goed is en mijn een enorme boost geeft. Ik merk ook aan de rest dat ik veel vrolijker ben. Wat kan een spelletje allemaal met je kan doen... :lol:
andre Wrote:Ik weet niet wat voor Gonzo gunstiger is: Davy als tegenstander of Soderling on fire.
Zijn toernooi doet me denken aan Verkerk in 2003.

Hier heb ik zojuist ook aangedacht. Type spel wel wat te vergelijken al herinner ik me dat Verkerks BH beter was en dat Soderling 't vooral van zijn FH moet hebben.
centre court Wrote:Zijn er ook nog vaste forummers die zometeen voor Murray zijn? VAMOS GONZO!
Ik gok Eli...

En iedereen die voor Nadal, Djoko, Monaco ging.
Het is goed Stille, en FTM-technisch mag Soderling ook winnen. Aadje kan me toch niet voorbij dit toernooi.
Misschien heeft Mindlight dan toch gelijk om Nadal niet te kiezen. Week na week verliest hij een redelijk aantal punten, maar in één klap kan hij al die weken goedmaken. De verschillen dit toernooi zijn astromisch. Gelukkig zijn het niet de koplopers die verder weglopen (op Monsterachtig na).
Eli zou mij idd niet verbazen.

Direct 2 bp's gemist door Gonzo
Gonzo mist meteen 15-40, wordt het zo'n wedstrijd?
mindlight Wrote:Eli zou mij idd niet verbazen.

Direct 2 bp's gemist door Gonzo
Net als Davy.
andre Wrote:Het is goed Stille, en FTM-technisch mag Soderling ook winnen. Aadje kan me toch niet voorbij dit toernooi.
Misschien heeft Mindlight dan toch gelijk om Nadal niet te kiezen. Week na week verliest hij een redelijk aantal punten, maar in één klap kan hij al die weken goedmaken. De verschillen dit toernooi zijn astromisch. Gelukkig zijn het niet de koplopers die verder weglopen (op Monsterachtig na).

Tsja, gelijk hebben wil ik het niet noemen, want ook ik zag Nadal als torenhoge favoriet. Zoals ik al eerder memoreerde weiger ik voor hem te juichen, en nu pakt het ook FTM-technisch nog eens geniaal uit. Stel je de verlies-verlies situatie eens voor als ik toch voor Nadal gegaan was, dan zou ik mijn principes verloochend hebben, en ook nog eens een matige score hebben gehaald, dat voorkom ik hier idd wel mee.
5 bps gemist, pfff...
Maria krijgt ook klapjes
Over de vergelijking met Verkerk gesproken trouwens, wat vonden we het destijds allemaal prachtig dat het Franse publiek massaal de kant van de underdog koos....
ja want het was een Nederlander :razz:
Dat was ook tegen een vervelender mannetje (Coria).

En het gaat om de vergelijking tussen Nadal en Federer. Federer kreeg gisteren wel massive support, Nadal niet.
Ja precies, maar dat gebeurt nu weer en nu is het ineens vreselijk publiek (wat het natuurlijk zo nu en dan ook wel is), maar het partij kiezen voor de underdog doen ze dus wel vaker en is niet persé een hetze tegen Nadal.
Ik heb het ook nergens een hetze tegen Nadal genoemd. Ik vind het alleen hoogst opmerkelijk dat ze het bij Federer wel zo extreem doen en bji Nadal niet.
Het kan met de manier van spelen van Soderling te maken hebben. Of dat Federer nog nooit gewonnen heeft. Maar toch vind ik het frappant.
Ad Wim Wrote:Dat was ook tegen een vervelender mannetje (Coria).

En het gaat om de vergelijking tussen Nadal en Federer. Federer kreeg gisteren wel massive support, Nadal niet.

Exact, en dat vind ik volstrekt logisch. Nadal heeft het toernooi al 4x gewonnen, en vrijwel iedere liefhebber hoopt dat het Federer een keer zal lukken om RG te winnen. Dan vind ik de massale support voor Federer dus verklaarbaar.

Dan Nadal, hij treft een tegenstander die boven zichzelf uitstijgt. Het publiek is op zijn hand (als underdog), en raakt door zijn spel nog meer op zijn hand. Dat is toch wel verklaarbaar? Dat dat niet leuk is als viervoudig kampioen kan ik me ook wel voorstellen, maar het is ook flauwekul om te stellen dat het publiek uit een raar soort respect maar voor je zou moeten juichen omdat je nr 1 van de wereld bent en al 4x gewonnen hebt.
Ad Wim Wrote:Ik heb het ook nergens een hetze tegen Nadal genoemd. Ik vind het alleen hoogst opmerkelijk dat ze het bij Federer wel zo extreem doen en bji Nadal niet.
Het kan met de manier van spelen van Soderling te maken hebben. Of dat Federer nog nooit gewonnen heeft. Maar toch vind ik het frappant.

Zie mijn andere post Wink
En jij noemde het idd geen hetze, maar Toni doet het wel bijna zo voorkomen.
Ik wacht met smart op de analyse van Buurs (die opvallend weinig op het forum is \Big Grin/ )
Nadal is een groot kampioen!
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Zijn er ook nog vaste forummers die zometeen voor Murray zijn? VAMOS GONZO!
Ik gok Eli...

En iedereen die voor Nadal, Djoko, Monaco ging.

Hup Hup Murray!! Lijkt me een mooie finale.. Murray - Federer =P~
Ja dat zou voor jou inderdaad de mooiste uitkomst zijn. Ik wil Gonzo-Robredo in FTM opzicht, maar in dit geval wint de gunfactor het van de FTM-ratio, en hoop ik derhalve op Gonzo-Federer.
Ad Wim Wrote:Nadal is een groot kampioen!

Hehe ook al zo'n tekst die ik deze week ineens gemist heb :-"