FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Oh oh oh die Ferrer zeg. Soderling pakt de 3e set met een dubbele break. Komt Nadal weer tegen z'n favo-tegenstander.
Sharapova 5-1 achter tegen een onbekend snolletje.
Tipsa-Murray 4-2. Maak 't hem maar moeilijk jongen!
bp tipsa voor de dubbele break
soderling met 2-1 in sets voor :lol:

tipsa leidt met 5*-2 tegen murray =D>
Pak iig deze set tipsa, zo'n jongen als murray moet je richting 5 sets dwingen. dan wordt ie zenuwachtig.
2 sps Tipsa. Murray lijkt geen nieuw ''Murraytje'' te kunnen doen.
Kom eens op, Ferrer en Tipsa.
En Murray werkt twee breaks weg: 5-5.
Murray ondanks 2 sps tegen toch weer van 2-5* naar 5-5. Grr. Kut Murray en Federer.
Tipsa pakte weer de break, maar Murray breakte weer even zo snel terug. Kortom, een tiebreak.

edit: Ah, nu ook op ES.
1e set Murray. Tipsa drie keer geserveerd voor de set, zonder succes dus. :cry:
Het gaat lekker met Tipsarevic, een break achter in de tweede set en dit:

1809: If things could get any worse for Tipsy, they just have...he needs treatment on an injured hip and is getting a massage on the problem area as I write this. Murray is pacing around at the back of the court like a caged tiger, waiting to serve (which tigers are well known for doing). He wants to get on with this...

edit: zie dat ze inmiddels weer bezig zijn. En hij breakt gewoon terug: 1-1. :lol:
Lekker Soderling!
Verwacht weinig verrassingen vandaag...
Chardy moet Haas even uitschakelen en Potro moet winnen van Andreev.
Keurig gisteren van Hanescu en Soderling =D>

Vandaag moet Chardy idd winnen, en ook Monfils en Federer uiteraard. =D>
Ook weinig closepotjes. Federer Djoko Potro Robredo Tsonga en Roddick zullen allemaal wel winnen waarvan de eerste 4 in 3 sets verwacht ik. Enige 50-50 potten zijn voor mij Chardy-Haas en Melzer-Monfils. Hoop dat Chardy Haas kan pakken. Hij moet toch iets beter zijn dan Mayer en daar had Haas veel moeite mee. Monfils is normaal gesproken beter maar ik verwacht dat Melzer er een lange pot van kan maken.
5-5 bij Haas Chardy nog steeds een 50-50 wedstrijd...Beide serveren goed
6-5 Haas Publiek gaat er zogenaamd achter staan maar vervolgens slaat Chardy geen bal meer goed...7-5 Haas
pff wat is dat toch met die Fransen zeg. Chardy nog geen bp tegen gehad maar op 5-6 slaat ie 4 ballen in 't hek/net.
Haas gaat goed..break te pakken en geen enkel probleem in eigen servicebeurt.
Hup, en Haas met 6-3 naar 2-0 in sets. Hakkuh
Haas breakt meteen weer in de derde maar dan wel terug gebroken...Nu jij Jeremy!
weer 2 bps haas en roddick meteen naar 3-0.
toch 2-1 chardy. gebruik deze 2 opstekers nou eens jongen.
Kom op Haas, afmaken in 3 dit keer!
En dan 0-40 op *4-5. #-o
Set chardy =D>
Maar meteen weer de break voor Haas in set vier, *1-0. Kom op Tommy!
Ik vind dat Roddick zich toch opvallend makkelijk door de eerste paar rondes slaat zo. Had gedacht dat hij meer moeite zou hebben met Gicquel.
En Chardy breakt weer meteen terug. Kopie van de 3e set. Ga nu door jongen.

Roddick weer heel souverein hoor. heeft flink progressie gemaakt.
Haas, kom op nou jongen! Ik vertrouw het voor geen vijf cent, zo als het nu gaat. :x