FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
schitterend punt, eindelijk! 15-30
15-30, doe het Gonzo!
15-30!! [-o< [-o<
15-40, dit was er 1 in de categorie Chokerling.
2 sps! [-o< [-o<
Jaaa \Big Grin/
jaaaaaaaaaaaaaa come on!!
Hoppa \Big Grin/
VAMOS!
Jaaaa daar zijn de fouten al onder druk! Nu moet ik 't nog zien met Soderling!

Vamosssssssssssssss.
Come on Robin!!!!
Maar het nieuws van de dag komt van Nadal. Hij heeft afgezegd voor Queens \Big Grin/
mindlight Wrote:Maar het nieuws van de dag komt van Nadal. Hij heeft afgezegd voor Queens \Big Grin/
Het is over met Nadal...
mindlight Wrote:Maar het nieuws van de dag komt van Nadal. Hij heeft afgezegd voor Queens \Big Grin/

Dan wint ie Wimbledon ook niet. :-({|=
daar is het ECHTE gonzalez weer.. VAMOS!!
Bp knap weggewerkt. Niet laten breaken meteen!
mooie game, ik begin te genieten van deze wedstrijd.. Nu pas..
Wat een spannende en goede game zeg. 1-0 gonzo.
Soderling afgemeld voor Halle trouwens.
Cruciale eerste game...en nu is het opeens soderling die anderhalve meter achter de baseline staat en gonzo die kan dicteren met zijn forehand :Big Grin
mindlight Wrote:Soderling afgemeld voor Halle trouwens.

Undecided
Zo deed Baghdatis dat toch vorig jaar voor Rotterdam? Werd dat niet verboden met de regels?
Soderling gaat minder goed bewegen en loopt ook al op minder ballen, een fysiek slag moet altijd in het voordeel van gonzo zijn. Soderling houdt de punten ook korter.
Allemachtig wat zakt Soderling ver weg, uitstekend nieuws voor Federer dit trouwens =D> \Big Grin/
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Soderling afgemeld voor Halle trouwens.

Undecided
Zo deed Baghdatis dat toch vorig jaar voor Rotterdam? Werd dat niet verboden met de regels?
In principe niet. Je hebt alleen opkomstplicht bij toernooien vanaf 500...
Gonzo gaat zo breaken. [-o<
mindlight Wrote:Maar het nieuws van de dag komt van Nadal. Hij heeft afgezegd voor Queens \Big Grin/
Nieuws van de dag is natuurlijk de uitkomst van deze partij.

Maar misschien kan Nadal nog een WC krijgen voor Rosmalen...
Uiteraard, maar meer tot nu toe.
En dat hoop ik zeer, held Devilder zal Nadal daar alle hoeken van de baan laten zien :-({|=
Gonzo erg boos!
die gonzo.. Gaat ff op 15.15 zich paar minuten druk maken. Dramatisch dat we niet geen herhaling te zien kregen. Tot voor de break gonzo!!
Toch 5-4 gonzo! Heel apart moment op 15-0. Ik heb geen geluid dus geen idee wat er aan de hand was. Bal van Soderling leek me duidelijk in maar gonzo stond erop dat ie uit was. Lijnrechter en scheidsrechter erbij en die gaven ''m in. Gonzo erg boos en veegde met z'n kont de afdruk uit. Undecided
Later was ie erg provocerend bezig richting de lijnrechter.