FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:gonzo is wel een held zeg Notworthy

4 sets de mindere zijn, maar toch met 3-2 winnen Icon_twisted =D> Notworthy

WAT ZEI JE BUURS ??? ](*,) ](*,) ](*,)
Feli Stille en Aadje. =D> =D> Mooi keuze hoor.

En als je Ferrer, Nadal, Davy en Gonzalez verslaat kun je niet meer over geluk spreken.
Tja, voorbarig is Buurs' middle name...
Maar die hoor je nu de eerste uren niet zeker :-k
Vind de choke wel meevallen Ad. Soderling staat vanuit het niets weer winners te produceren uit z´n reet. Onvoorstelbaar.
Gonzo vanaf 3-0 weer veel te passief...ging weer achteruit leunen en wachten op de fouten van soderling...die toch ook weer iets extra's vond en er vervolgens overheen denderde..... #-o
Die game om te breaken was knap, maar in de game op 4-4 sloeg Gonzalez opeens weer 4 forehand UEs, uit het niets. Daarvoor was het namelijk foutloos. Dat noem ik een redelijke choke.
Nou Hup Roger \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Soderling leek inderdaad zijn niveau van de eerste 2 sets weer gevonden te hebben, dan is er ook geen houden aan natuurlijk. Meest opvallende vind ik dat Soderling
1. Een 5-setter wint
2. Een voorsprong volledig weggeeft, ver achter komt, en dan toch nog wint.

Mentaal lijkt hij wel een andere speler geworden te zijn, waar komt dit vandaan joh?
Ad Wim Wrote:Ik heb zelden iemand het zo zien weggeven, en dan nog wel in zo'n partij...

wat kan jij weer overdrijven.
een breakje in de beslissende set...

soderling heeft het verdiend.

safin heeft het aantal keer flink weggegeven.
berdych in madrid
phm, benneteau en gasquet in diverse partijen.
kuiper Wrote:Feli Stille en Aadje. =D> =D> Mooi keuze hoor.

En laat dat nou net de 2 zijn die na het verlies van "hun" Djoko besloten te kappen met FTM... Undecided Undecided :Big Grin
Daar zijn de violen weer

:-({|= kim
:-({|= istomin
:-({|= ferrer
:-({|= nadal
:-({|= davydenko
:-({|= gonzalez

leuk om alles terug te lezen :razz:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:gonzo is wel een held zeg Notworthy

4 sets de mindere zijn, maar toch met 3-2 winnen Icon_twisted =D> Notworthy

WAT ZEI JE BUURS ??? ](*,) ](*,) ](*,)

prachtig toch! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ :Big Grin :Big Grin :Big Grin
Het is dat Gonzo zo vaak gekozen is, Soderling nauwelijks en dat Gonzo al genoeg punten heeft opgeleverd, maar pfff, dit is wel een zware dobber zeg. Nog eens 480 op een aantal vooraanstaande managers was wel erg fijn geweest. En het was zo dichtbij...

Erg knap van Soderling. Dat hij idd vanuit het niets weer een paar toverballen tevoorschijn haalt. Ik zag dat echt niet meer gebeuren. Je had hem moeten zien zitten onder zijn handdoek op 0-3 in de vijfde...
kuiper Wrote:Feli Stille en Aadje. =D> =D> Mooi keuze hoor.

En als je Ferrer, Nadal, Davy en Gonzalez verslaat kun je niet meer over geluk spreken.

thanks Kuiper!
kuiper Wrote:Feli Stille en Aadje. =D> =D> Mooi keuze hoor.

En als je Ferrer, Nadal, Davy en Gonzalez verslaat kun je niet meer over geluk spreken.

Met alle respect Kuiper.... Dead
buurs Wrote:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:gonzo is wel een held zeg Notworthy

4 sets de mindere zijn, maar toch met 3-2 winnen Icon_twisted =D> Notworthy

WAT ZEI JE BUURS ??? ](*,) ](*,) ](*,)

prachtig toch! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ :Big Grin :Big Grin :Big Grin

Wat is er prachtig? :crazy:
WTF, ik had me helemaal niet gerealiseerd dat ik hiermee kansloos ben geworden voor de weekwinst. Nu baal ik er toch ook wel behoorlijk van Dead
Kraai Wrote:
buurs Wrote:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:gonzo is wel een held zeg Notworthy

4 sets de mindere zijn, maar toch met 3-2 winnen Icon_twisted =D> Notworthy

WAT ZEI JE BUURS ??? ](*,) ](*,) ](*,)

prachtig toch! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ :Big Grin :Big Grin :Big Grin

Wat is er prachtig? :crazy:

die paar punten interesseren me niet.

nogmaals soderling heeft het verdiend!
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb zelden iemand het zo zien weggeven, en dan nog wel in zo'n partij...

wat kan jij weer overdrijven.
een breakje in de beslissende set...

soderling heeft het verdiend.

safin heeft het aantal keer flink weggegeven.
berdych in madrid
phm, benneteau en gasquet in diverse partijen.
Hahahaha, ík overdrijf? Zegt degene die helemaal los ging op Federer en nu ook al zei dat Gonzo gewonnen had op 4-1, hahahaha. Dit maakt toch wel weer een beetje wat goed!
Wat zit je nou toch te ijlen man? Eerder van de week was hij nog een dopingzondaar en nu verdient hij het ineens?
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb zelden iemand het zo zien weggeven, en dan nog wel in zo'n partij...

wat kan jij weer overdrijven.
een breakje in de beslissende set...

soderling heeft het verdiend.

safin heeft het aantal keer flink weggegeven.
berdych in madrid
phm, benneteau en gasquet in diverse partijen.
Hahahaha, ík overdrijf? Zegt degene die helemaal los ging op Federer en nu ook al zei dat Gonzo gewonnen had op 4-1, hahahaha. Dit maakt toch wel weer een beetje wat goed!

gonzo had al een tijdje zijn service niet ingeleverd en stond op 15-30

ik dacht dat gonzo het op ervaring zou winnen.
Inderdaad, wat ben je toch voorspelbaar. Nu, omdat iedereen opeens baalt, ga jij compleet de andere kant op door alleen maar te zeggen dat hij het verdient en dat wij overdrijven. Ga je hond uitlaten man.
buurs Wrote:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:gonzo is wel een held zeg Notworthy

4 sets de mindere zijn, maar toch met 3-2 winnen Icon_twisted =D> Notworthy

WAT ZEI JE BUURS ??? ](*,) ](*,) ](*,)

prachtig toch! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ :Big Grin :Big Grin :Big Grin

Wat is er prachtig? :crazy:

die paar punten interesseren me niet.

nogmaals soderling heeft het verdiend!

Die 480 punten interesseren Buurs niet....Ik spreek je wel weer als je op het eind van FTM weer tweede bent geworden en een paar punten tekort komt... :Big Grin
Omg... de wedstrijd op het werk (zoveel als mogelijk) op de stream gekeken. Rond half 5 richting huis met een 4-1 voorsprong voor gonzalez. De wedstrijd was helemaal gespeeld joh. Kom ik thuis... Federer al bezig dus dan moest Gonzo al een tijdje klaar zijn. Kijk je op teletekst heeft Soderling gewoon 5 games op rij gepakt. Sad
Kraai Wrote:
buurs Wrote:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:gonzo is wel een held zeg Notworthy

4 sets de mindere zijn, maar toch met 3-2 winnen Icon_twisted =D> Notworthy

WAT ZEI JE BUURS ??? ](*,) ](*,) ](*,)

prachtig toch! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ :Big Grin :Big Grin :Big Grin

Wat is er prachtig? :crazy:

die paar punten interesseren me niet.

nogmaals soderling heeft het verdiend!

Die 480 punten interesseren Buurs niet....Ik spreek je wel weer als je op het eind van FTM weer tweede bent geworden en een paar punten tekort komt... :Big Grin
Undecided =D>
Ik wil me niet indekken hoor maar ik vrees voor del potro deze wedstrijd. Federer is gewoonweg te slim voor 'm. Zal wel 3-0 in sets worden met 1 of 2 breaks per set. Maar zolang 't nodig is ben ik er voor Juan! \Big Grin/
Daar hoef je je niet voor in te dekken, dat roepen ML en ik ook al dagen.
Ad Wim Wrote:Daar hoef je je niet voor in te dekken, dat roepen ML en ik ook al dagen.

Ik was er bij voorbaat niet zeker van dat 't zo zou lopen. Federer tegen Acasuso en Haas flink in de problemen en een set kwijt aan PHM. Die zijn natuurlijk allemaal minder dan Del Potro die veel indruk maakt dit toernooi. Maar nu ze tegen elkaar staan en Federer ineens een acceptabel niveau haalt zie je het verschil wel.
Dat is het ook inderdaad. En ik geloof toch ook wel in van die duidelijke H2Hs, zeker als je de partijen hebt gezien, zoals bijvoorbeeld de afgelopen AO.
Federer is veel te geslepen voor Potro en weet precies hoe hij zijn ietwat eendimensionale spel moet ontregelen.

Maar goed, het kan natuurlijk nog steeds wel beide kanten op...