FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Godver, die tyfus Robredo doet is me altijd een doorn in het oog, waarom kan ie nu opeens wel weer tennissen joh?! Teringlijer...

Kohl geeft het ook aardig uit handen.
Kohl ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Kohl 3 bps gehad en gemist, Robredo 0 gekregen, maar pakt toch de set. Vieze anti-tennisser!
Och, wat heb ik toch een hekel aan die tyfus Robredo...
Haas-Federer maakte voor FTM weinig uit. Ik gun Federer nu de eindzege wel. Hij mag er in de halve finale wel af tegen Potro.

Potro-Tsonga *5-1 \Big Grin/

Kut Robredo. Icon_evil
Ad Wim Wrote:Vandaag wint Federer het toernooi.
Dat is een beetje voorbarig. Monfils, Del Potro, Gonzalez is een aardige kluif voor hem op gravel.
Een aardige kluif ja, maar de grootste, te grote, kluif is er uit, dus ik zie niemand hem stoppen nu. Heel misschien Gonzalez in topvorm...
Had wel gedacht dat Potro vrij duidelijk ging winnen vandaag, maar dat het zo makkelijk zou gaan...
Ad Wim Wrote:Een aardige kluif ja, maar de grootste, te grote, kluif is er uit, dus ik zie niemand hem stoppen nu. Heel misschien Gonzalez in topvorm...

Als ik 't goed begrijp was Haas er vandaag 1 punt en 1 game af om hem in 3 setjes te verslaan, ook Acasuso maakte 't hem vreselijk moeilijk. Ik zie in Federer tot nu toe niet de topfavoriet hier. Dan maken een Davy, Gonzo en Potro gewoonweg een betere indruk.
lekker Potro =D> Hou vol!
Kohl is wel even balen...Robredo wel heel constant..jammer van die epilepsie aanval na ieder punt.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Een aardige kluif ja, maar de grootste, te grote, kluif is er uit, dus ik zie niemand hem stoppen nu. Heel misschien Gonzalez in topvorm...

Als ik 't goed begrijp was Haas er vandaag 1 punt en 1 game af om hem in 3 setjes te verslaan, ook Acasuso maakte 't hem vreselijk moeilijk. Ik zie in Federer tot nu toe niet de topfavoriet hier. Dan maken een Davy, Gonzo en Potro gewoonweg een betere indruk.
Maar hij wint wel, en dat is het grote verschil met Djokovic en Nadal...
Ik heb 't niet over nadal of djoko, zeg alleen dat federer niet in topvorm lijkt. De mannen die ik noem zijn tot nu toe degelijker en maken een betere indruk.
lekker TSONGA!!!!!!!!!!!!!
Ja, en dat zegt dus niet zo heel veel zolang Federer maar blijft winnen...
Vergeet ook niet dat hij samen met Roddick de enige nog overgebleven GS-winnaar is.
Nu uitserveren die set, Jo!!!
sukkeltje
lekker Jo!
Klasse Jo! Nu ook winnen!
Pff alles valt net weer de kant van Tsonga op, netballetjes etc. Potro in beide sets beter dus ga ervan uit dat de kwaliteit uiteindelijk de doorslag geeft. Tsonga pas zijn 8e toernooi op gravel. Icon_evil
En meteen de break voor Potro in de 3e set. =D>
6-1 potro 3e set. Hij liep er echt weer overheen. Hoop dat de 4e net zo zal gaan maar Tsonga zal zich nog 1x oprichten met zijn alles of niets spelletje.
potro vergeet elke te breaken. Tsonga is rijp voor de slacht, maar ik voel dat tsonga zo een paar keer door knalt..
30-30 [-o<
Potro slaat een ace. Hele stadion blijft stil... Haha...
Tja, Potro is gewoon veel beter op gravel, jammer.
Robredo zal ook geen probleem zijn. Klote, want dan is Potro wel erg rendabel...
Yes hij breakt naar *5-4! Zó verdiend dit. Ik zag 't al wel weer gebeuren in de TB. Ik ga hier zo nog wat stats posten maar die moeten onvoorstelbaar goed zijn.
Dacht dat het al over was voor vandaag, maar we krijgen natuurlijk nog een hele partij!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Lekker Potroooooooooooo ....op naar de halve finale en 720 punten \Big Grin/
Del Potro! Notworthy
De 360 punten waar ik 'm voor nam zijn al binnen. Zijn partij tegen Djoko moest het sleutelduel worden maar 't wordt dus een partij tegen Robredo! Wat een kans op 720 punten!
Bps: Potro 6 uit 13, Tsonga 1 uit 1.
Hij wint 80% op 1e service en 72% op 2e service.
Slechts 22 ue's in 4 sets tennis.

De commentator op Sport1 kwam superlatieven tekort voor Del Potro en vond hem in deze vorm de grote favoriet voor de finale aan de onderkant van het schema. Het gaat mij te ver om zomaar een Federer voorbij te gaan maar tot nu toe maakt Potro gewoon meer indruk. Net als dat Gonzo meer indruk maakt dan Murray. Maar 't zullen toch wedstrijden op zich worden.

Ik ben echt benieuwd wat Roddick nu tegen Monfils gaat doen.