FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://channelsurfing.net/watch-roland-garros.html">http://channelsurfing.net/watch-roland-garros.html</a><!-- m -->
Buurs haalt gewoon de tv! :eeeek:
:eeeek: Fedex schrok zich rot!
Ja dat lijkt me niet gek, wat een malloot.
Wat nou als zo'n gast een mes bij zich heeft en kwaad wil?

Federer zakt trouwens in, ook al voor die streaker.
Ja idd, en Soderling lijkt de ergste zenuwen te boven gekomen te zijn. Wie weet, komt er nog wat spanning.

Maar precies, je moet er toch niet aan denken dat die gast begint met steken ofzo
Wat een TB dan weer. Matige set, en dan zo'n TB. 4 aces deze TB Notworthy
Ja, fenomenaal, wat is het heerlijk om Fed weer in topvorm terug te zien Notworthy
Gewoon elk servicepunt een ace, ongelooflijk.
Soderling haalt weer zijn oude niveau, zoals bijvoorbeeld tegen Nadal in Rome =D>

Het verschil is dat Rafa met 6-1 6-0 won Notworthy
Toch we respect voor Federer wat ie laat zien maar oh oh oh wat is Soderling slecht zeg. Toch hoor je me verder niet klagen. 1200 punten voor deze magistrale Zweed :Big Grin
Whahaha, Buurs, je meent het waarschijnlijk nog ook!

Nadal ook al onzeker voor Wimbledon, haal de posters maar vast van de wand...
Vervelend wel dat iedereen op Wimbledon nu voor Federer gaat. Come on Andy !
of vind jij dat hij zijn niveau van de vorige ronde's benadert? :crazy:
Ik vind vooral dat Federer zijn niveau van de vorige rondes ver overstijgt.
Stille Wrote:Vervelend wel dat iedereen op Wimbledon nu voor Federer gaat. Come on Andy !

Uiteraard gaat iedereen voor Federer, Nadal is blessee/mentaal moe, Murray bezwijkt onder de druk, en is geen topper op gras, Djokovic zou het enige alternatief zijn, maar die legt het ook af tegen Federer.

Fed lijkt me (net als Nadal vooraf bij RG) een zekerheidje voor 2000 punten. Als je dan toch wilt gokken zou ik voor Nadal gaan (mits hij speelt).
mindlight Wrote:Ik vind vooral dat Federer zijn niveau van de vorige rondes ver overstijgt.

dat lijkt me niet.

hij begon aardig, maar dat kwam voornamelijk door het foutenfestival van soderling.
Ga jij maar lekker in je eigen wereldje rondlopen, en verveel ons niet met je achterlijke opmerkingen.

Waarom maak je geen eigen forum voor alleen maar gasten zoals jij: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voorbijnarcisme.nl">www.voorbijnarcisme.nl</a><!-- w -->?
Open dan maar meteen een topci of iemand je normaal Nederlands wil leren...
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ik vind vooral dat Federer zijn niveau van de vorige rondes ver overstijgt.

dat lijkt me niet.

hij begon aardig, maar dat kwam voornamelijk door het foutenfestival van soderling.

Maar als je er zo over denkt is het wel heel zielig dat Nadal van Soderling verloor Undecided \Big Grin/
Kan iemand trouwens ook even Buurs van de tribune halen, of dwingend verzoeken of hij stopt met 'vamos rafa' te roepen?
Ik dacht dat ik hem van het CC weggesleept zag worden?

Of zou dit betrekking hebben op...?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/algemeen/2003298/man-gooit-hond-van-balkon-na-ruzie-met-vriendin.html">http://www.nu.nl/algemeen/2003298/man-g ... endin.html</a><!-- m -->
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ik vind vooral dat Federer zijn niveau van de vorige rondes ver overstijgt.

dat lijkt me niet.

hij begon aardig, maar dat kwam voornamelijk door het foutenfestival van soderling.

Maar als je er zo over denkt is het wel heel zielig dat Nadal van Soderling verloor Undecided \Big Grin/

toen speelde soderling 10 klassen beter....

als je goed leest, dan zeg ik dat soderling weer op zijn oude matige niveau zit.
Ad Wim Wrote:Kan iemand trouwens ook even Buurs van de tribune halen, of dwingend verzoeken of hij stopt met 'vamos rafa' te roepen?

Zit ie nou weer op de tribune? Daarnet liep ie nog op het Centre Court met een vlag en werd ie hardhandig verwijderd...
Dat heeft natuurlijk ook met tegenstand te maken. Nadal speelt gewoon veel te afwachtend, en komt daar vaak mee weg. Tegen Soderling on fire blijkbaar niet. Federer speelt een veel slimmer spelletje vandaag.
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Kan iemand trouwens ook even Buurs van de tribune halen, of dwingend verzoeken of hij stopt met 'vamos rafa' te roepen?

Zit ie nou weer op de tribune? Daarnet liep ie nog op het Centre Court met een vlag en werd ie hardhandig verwijderd...

ad is dom en denkt waarschijnlijk dat ik weer op de tribune plaats mocht nemen na een excuus Undecided
PARIJS - De finale van de Open Franse tenniskampioenschappen in Parijs tussen Roger Federer en Robin Söderling is zondag verstoord door een toeschouwer. Een man met de Nederlandse nationaliteit rende in het begin van de tweede set het speelveld op en greep de Zwitserse tennisser even vast.
Ordebewakers maakten daarna jacht op de 'tennishooligan' uit Emmen, die uiteindelijk werd afgevoerd. Federer leidde op dat moment met 1-0 in sets en 2-1 in de tweede set.
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ik vind vooral dat Federer zijn niveau van de vorige rondes ver overstijgt.

dat lijkt me niet.

hij begon aardig, maar dat kwam voornamelijk door het foutenfestival van soderling.

Maar als je er zo over denkt is het wel heel zielig dat Nadal van Soderling verloor Undecided \Big Grin/

toen speelde soderling 10 klassen beter....

als je goed leest, dan zeg ik dat soderling weer op zijn oude matige niveau zit.
Federer heeft Soderling geen moment in de wedstrijd laten komen, en dat is klasse.
En ook al speelt Soderling 20 klassen beter, dan nog wint ie niet van Federer.

Blijf maar lekker om je heen schoppen, nu je idool de weg kwijt is, wij lachen wel.
kijken of "the swiss no. 1" straks wel een woord uit kan brengen, na zijn wanvertoning bij de AO Undecided
Zet hem dan maar vast uit, want dat tranendal gaat er natuurlijk komen nu hij definitief de allerbeste allertijden gaat worden op alle gebieden Hakkuh
Wat ben je toch een onvoorstelbaar triest ventje Buurs. Dead