FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Maar die reactie en emotie van Tsonga is wel weer prachtig om te zien, ik vind dat echt mooi!
Wat een geweldige tennisser die Tsonga, maar wel een toneelspeler. Kerel doet alsof die de titel gepakt heeft.
Ad Wim Wrote:En ja hoor, weer een belangrijke close pot die verkeerd valt. Wat een kans ook weer op mp voor Monaco, daar ging het dus de hele tijd fout...

belangrijke pot Undecided

wat lul je weer dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

je zei net nog dat deze pot niet zo belangrijk was ](*,) :crazy:
mindlight Wrote:Maar die reactie en emotie van Tsonga is wel weer prachtig om te zien, ik vind dat echt mooi!

Ik kan dat op dit moment even slecht hebben, maar dat zal er mee te maken hebben dat ik Monaco in m'n team heb :wink:
Break Monfils. =D>

Tsonga laat Monaco struikelen. Totaal onverwacht natuurlijk maar ik heb nog als voordeel dat Del Potro nu achtereenvolgens Andreev en Tsonga/Rochus krijgt op weg naar Djoko. Dat kan een voordeel zijn. Monaco is natuurlijk geen echte troef.
Scholten! Wrote:
mindlight Wrote:Maar die reactie en emotie van Tsonga is wel weer prachtig om te zien, ik vind dat echt mooi!

Ik kan dat op dit moment even slecht hebben, maar dat zal er mee te maken hebben dat ik Monaco in m'n team heb :wink:

Heb hem ook in m'n team, dus ook voor mij niet best, maar toch, het heeft wel wat.
ad is teruggekropen in zijn hol Undecided
mindlight Wrote:Maar die reactie en emotie van Tsonga is wel weer prachtig om te zien, ik vind dat echt mooi!
Uiteraard, Tsonga is een held. En hij speelde ook erg goed, maar ik blijf het frustrerend vinden dat Monaco niet zijn niveau haalde en er geen 5e set uit kon slepen.
monaco kon zijn niveau natuurlijk niet halen door het goede spel van tsonga...

begrijp je dat echt niet PIPO!!!!!!! :crazy:
Die gekke Monfils joh, mooie keuze van Tampie.

En Mats mag nu gloryhunten dat ie Tsonga tipte als 5e favoriet Undecided
En dan gaat ES eruit, dus moet ik Djoko via de stream volgen...
Die 5 games die djoko gaat weggeven vind ik niet zo interessant hoor. dan liever een potje voetbal kijken.
Klasse Monfils. Rol dat hele gedeelte daar maar op.
Idd, Monfils mag van mij zelfs het toernooi winnen, ik vind het allemaal prima :-"
centre court Wrote:Die 5 games die djoko gaat weggeven vind ik niet zo interessant hoor. dan liever een potje voetbal kijken.
Dat voetbal boeit me nou ook niet echt. Laat dat RKC maar winnen van die hotseknotsploeg.
Nee RKC is fijn in de eredivisie.
Tja, ik heb die Jupiler League niet echt gevolgd, maar RKC wilde altijd nog wel vroeger, dat heeft De Graafschap sinds hun oprichting al opgegeven...
Lekker hoor, haas meer poenkte dan Monaco

nu nog de finale Djoko nadal
Wordt morgen weer spelen voor DJokovic, niet bepaald gunstig.

Wel mooi dat Kohl 2-1 in sets voorkomt.
Gaan nog wel even door toch Ad? Meestal stoppen ze tegen half 10 toch pas of zit ik verkeerd?
Half tien max ja, meestal iets eerder. Dus Djoko gaat het nooit afmaken...
Ferrero 3-0 4e set Sad
Inmiddels 5-5 bij JCF. Maak 't af deze set Kohli.
Tiebreak nu.. Zal daarna ook wel gelijk over zijn.... Dus forza Kohlie!
morgen de fernando's en hewitt die gaan winnen! Hakkuh
Bocaloca Wrote:Lekker hoor, haas meer poenkte dan Monaco

nu nog de finale Djoko nadal

Ja toch wel een zeer belangrijke pot Monaco-Tsonga, alle mensen met de combi Nadal-Djoko-Monaco uitgeschakeld.
Ik zet de relevante quotes even bij elkaar;

Scholten! Wrote:
mindlight Wrote:
Scholten! Wrote:Met alle respect, maar wat een pech voor Chucho deze TB

Pech? Hij doet het voornamelijk zelf.

Wat betreft ballen net uit zeker wel pech.


Ad Wim Wrote:En daarom staat Federer 2 en Chucho 50.


mindlight Wrote:Precies, maar ga dan niet zeggen dat Federer geluk heeft. Want daar heeft het niet veel mee te maken.


buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En daarom staat Federer 2 en Chucho 50.

Jij altijd maar zeggen dat ik geluk heb :lol:

Daarom sta ik 1 en jij 11 Undecided


Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En daarom staat Federer 2 en Chucho 50.

Jij altijd maar zeggen dat ik geluk heb :lol:

Daarom sta ik 1 en jij 11 Undecided
Inderdaad, moedig dat je het nog even bevestigt en toegeeft.


Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ja Ad, wat wil je nou beweren. Is het geluk waardoor Federer/Buurs steeds van Acasuso/Ad Wim wint, of is het verschil in kwaliteit en dus ranking?
Ik trek die vergelijking helemaal niet, als je goed leest. Ik zeg dat de klasse van Federer de doorslag geeft tegen Chucho. Daarop reageert Buurs en als je dat ook goed leest, zie je de hilariteit er wel van in.

Ik zal niet snel de gelijkenis trekken tussen managen en tenniswedstrijden op zich. Die discussie hebben we nl al eerder gehad. Als manager heb je geluk als een speler van je wint, die 10 mps tegen heeft gehad, want je hebt er geen invloed op. Als speler heb je die wedstrijd gewoon verdiend gewonnen.

Scholten zegt dat Chucho pech heeft omdat hij veel ballen net uit slaat.

Je zegt dat daarom Federer 2 en Chucho 50 staat. Dat impliceert dat je het geen pech vindt van Chucho maar het net uit slaan van ballen verklaart door het gebrek aan kwaliteit.

Stukje voorgeschiedenis: jij verliest wekelijks van buurs en klaagt vaak over pech.

De parallel: Scholten/Ad Wim klagen over pech voor Chucho/Ad Wim en (dus) geluk voor Federer/Buurs. Ad Wim/Buurs geven aan dat het zo structureel is dat het geen geluk is, en dat het te maken heeft met kwaliteit en dit is terug te zien in het verschil in ranking tussen Federer/Buurs en Chucho/Ad Wim.


Ad Wim Wrote:Ik zal niet snel de gelijkenis trekken tussen managen en tenniswedstrijden op zich. Die discussie hebben we nl al eerder gehad. Als manager heb je geluk als een speler van je wint, die 10 mps tegen heeft gehad, want je hebt er geen invloed op. Als speler heb je die wedstrijd gewoon verdiend gewonnen.

En die vergelijking is hier getrokken, dus deze escape uit de discussie wordt niet toegestaan.
=D>
Neeeeeeeee. Ik dacht dat Almagro - Verdasco wel op het Centre Court gespeeld zou worden. Wat een deceptie dit =;
Tsja, er staat een Fransman op het programma hè. Voordeel voor jou daarvan is dat Gonzo wel op CC gespeeld wordt. Overigens is Almagro-Verdasco een formaliteit, voor Almagro wordt het pas lastig tegen Nadal :-({|=