FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Prima Gabash en Verdasco.
Monaco verliest zelfs de 1e set van Zemlja :lol:
Monaco is 13x gekozen, Zelmja maar 8x, dus moven met die Monaco !!
doooor zembja Hakkuh
Monaco wint dit gewoon in 4 sets. Kollerer gaat nu kampfen
Dat eerste denk ik ook, dat tweede lijkt me te laat.
Laten we het hopen Ad
Idd, opvallend weinig gekozen die Gabash.
Koellerer heeft er wel een handje van om op te geven in kansloze positie, dat is gunstig.
Er is een blessurebehandeling geweest maar weet niet voor wie. Koellerer won wel zijn laatste game op love
Lijkt dus Dani geweest te zijn (staat nu inmiddels ook op mijn favo Oostenrijkse sportsite Big Grin)
Lijkt me de beslissing, lekker. Nu alleen Istomin nog voor de poll.

Verdasco moet maar de Soderling van dit jaar worden.
stunten zemhja, doe t
en de 3e set is voor zembja :Big Grin
Lekker Grega!
Hop, daar gaat Monaco.
Dit gaat lekker!
Gaba was al mooi, Zemlja 4-1 voor in de 4e set tegen Monaco :8: , Mahut die Zverev gaat pakken, Marchenko die de 1e set van Starace wint =D> , Ginepri en Nieminen een break voor tegen resp. Querrey en Roddick.
cc, jij hebt monaco hoor....
:lol:
Zemlja is toch minder gekozen? Ook door mijn concurrenten... uitstekend dit dus. En een goede kans voor zowel Gaba als Zemlja om de 3e ronde te halen.
Tja, dat is wel heel kort door de bocht. Monaco is nu wel een hele slechte keus geweest en Zemlja was bij verlies al redelijk rendabel.
Wat loopt Querrey nu weer te doen. #-o Ik word zo ziek van die gokjes die meteen gaan lopen kloten. :x
Zemlja, Ouanna, Andujar, meer dan genoeg van dat soort spelers in de 2e ronde.
Mahut daarintegen is wel leuk.
Knap van Roddick hoor, zonder enige gravelpot in de benen.
Kavcic overigens 2-1 voor tegen Schwank...
Poeh, ik had mijn eigen niet serieus bedoelde post toch serieuzer moeten nemen en Fish en Ginepri in mijn team op moeten nemen. Mooi om te zien dat zeker Ginepri weer helemaal terug is.
En Schwank eraf, prima. Verder is Ferrer aan het walsen en heeft Nadal het lastig tegen Mina cry

Hup Istomin voor de poll!
Volgens mij een heel redelijke dag vandaag. Mooi om te zien dat er een hoop opvullers de 2e ronde halen.
Ook wel wat spelers eraf die een paar keer gekozen zijn. Allemaal prima in dit stadium.
Lekker JCF ontzettende troef!
Nadal heeft al 6 bps tegen gehad Undecided