FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ferrero lijkt hem er iig toch nog uit te slepen. held!
iets te vroeg gejuicht Sad
Idd dammit!
5-3, maar 0-30...
Wat een wedstrijd, JCF breakt weer terug. Wat een gekke partij is dit zeg
het is niet te geloven ](*,)
En het regent
Wat een rally's, wat een gevecht. Oh my god
Helaas geen Stille week maar verdiende zege voor Robby
lekker robby! =D>
Dan moet Jo het maar gaan doen
En dan wint Verdasco ook nog. Scheisse Tag!
haha wat een grap weer. eerst Verdasco die zich er weer doorpielt en dan JCF die van fucking fucking ginepri verliest. hoe is 't nou in godsnaam mogelijk.
Toch nog een goed einde dus. Ik ben vooral bang voor Almagro nu, die staat sterk te spelen. Niets voor mij om Almagro niet te nemen.
In de 4e ronde staan 3 verrassingen, allemaal in het 3e kwart.
Edit: En Wawrinka, dat is ook geen gelopen koers voor Federer.
De weerman zegt morgen heel veel regen. De heren partijen staan op beide banen pas na 2 dameswedstrijden gepland
De 4e ronde bevat een heleboel interessante, en voor FTM cruciale partijen.
Voor mij is het belangrijk dat Wawrinka, Berdych, Youzhny en Almagro verliezen.
Stille Wrote:De weerman zegt morgen heel veel regen. De heren partijen staan op beide banen pas na 2 dameswedstrijden gepland

Klopt niet, het is wel bewolkt, maar er zal maar een enkel spatje vallen. Het zou mij niet verbazen als het de hele dag droog blijft.
buurs Wrote:Voor mij is het belangrijk dat Wawrinka, Berdych, Youzhny en Almagro winnen.
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Voor mij is het belangrijk dat Wawrinka, Berdych, Youzhny en Almagro winnen.

Nou, niet helemaal mee eens. Youzhny oké, maar die andere 3 mogen nog wel een rondje verder hoor. :wink:
Dat zeg ik, ze mogen allemaal nog wel een rondje verder!
Mooi dat het weer nu anders voorspelt wordt. Ze hadden het er bij game set & mats over dat er vandaag problemen zouden komen. Laten we maar hopen dat de damespartijen snel gaan en dat het droog blijft
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur">http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur</a><!-- m -->

Het rechterplaatje ziet er minder goed uit inderdaad.
Het jeugdtoernooi begint vandaag. Lupescu, Eleveld (jongens) en Hogenkamp, Van der Sar (dames) doen voor ons land mee. 3e ronde Lupescu-Mina is mogelijk
Hoe ontwikkelt Hogenkamp zich? Mooi dat er eindelijk wat tennistalent uit de Achterhoek doorstroomt.
Het gaat redelijk. Ze heeft de laatste maanden niet veel gespeeld omdat ze eindexamen moest doen. Deze zijn nu afgerond dus zal ze weer wat futures gaan spelen. Volgens mij speelt ze ook competitie.

OP RG speelt ze nu tegen de dochter van oud Nederlandse elftal speler Wilbert Suvrijn. 2-0 voor 1e set. Lupescu gaat er af tegen een Spanjaard. Set en break achter
We gaan zo beginnen met Federer-Wawrinka. Maar ik vraag me af hoe lang, over een half uurtje gaat het regenen aan de radar te zien.
Mooi, de regen is eruit en bewolking rest. Als dit nou eens heel de dag kon duren hebben we nog een prachtprogramma voor de boeg.
Fed al de break helaas al had Stan 2 BP in de vorige serve game. Op 30-40 had ie aan kans op een passing maar helaas gemist.
Murray en Berdych gaan vandaag de partij nooit afmaken. Ik schat dat Cilic-Soderling pas rond 17 uur gaan beginnen
Overigens Lupescu en Hogenkamp beiden naar 2e ronde :Big Grin