FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kap eens met die UE's Stan
Klasse Fedex!
Hij speelt echt goed zeg. Hopelijk houdt Fed dit tempo erin, dan kunnen we snel gaan genieten van Youzhny!
Boem, en met een dubbele break de eerste set na een half uur. Klasse!
Je hebt toch Soderling? Dan kan toch beter Wawrinka winnen?
3 bps en dan de 1e missen door een 2e serve return een meter uit te slaan
Stille Wrote:Je hebt toch Soderling? Dan kan toch beter Wawrinka winnen?

Nee ik heb Soderling niet, en zelfs al zou ik hem hebben zou ik voor Federer zijn. Zo waanzinnig goed.
Cilic en Soderling kunnen zich gaan opwarmen in de kleedkamers
Ik zeg 6-3 6-4 6-3 Fed
Ja zoiets inderdaad. Gaat ES nu serieus naar die jongens toe die elke dag een nieuwe zak bloed nodig hebben in plaats van naar Fed?
Topseed Berta ligt er alweer uit, die stelt toch wel teleur het laatste jaar.
Yep is laatste dag van de Giro, de tijdrit. Ligt contractueel vast
Hmm ok, ik neem aan dat die rond 17:30 wel uitgetrapt zijn?
mindlight Wrote:Topseed Berta ligt er alweer uit, die stelt toch wel teleur het laatste jaar.

Inderdaad hij is alweer out. Eleveld 1e 1-6 verloren van 6th seed maar in 2e set break voor
Rond 1730-1745 maar dan zullen ze nog nabeschouwing gaan doen. Ik hoop dat je een mooie stream kan vinden. Gelukkig hebben we nog Sport1 die geen wielrennen, de Fanny Blankers Koen games of onderwaterhockey uitzenden
nos.nl heeft wel Federer nu, maar geen baan 2. Sport1 is in mei/juni altijd een groot gemis om niet te hebben, de rest van het jaar kan ik prima zonder.
Moet je opletten wat er nu gaat gebeuren...
Wawrinka gaat wel beter spelen trouwens. Tempo jongens!
Die 2e set moet ie pakken anders is het snel afgelopen
Wat doe je nou! 40-15 voor en dan 2 domme fouten
En nog een UE, ja je kan ook de game direct weggeven
Wat een flater! Moet je eens opletten.... zeg dat nou niet Stille!
En dat doet hij dan ook. 4-4. Soderling ook direct in de problemen.
Hoe staat het met de buienradar? Groundsmen staan klaar
Focussen Stan
Hier in Utrecht helaas wat last van lekkage en dus regent het momenteel binnen. In Parijs zou het nog wel even droog moeten blijven volgens mij.
Das klote dan. Emmertje lenen?
Schaam je Waw. Wat ben je toch aan het doen!
Nee, ik overdreef. Ik heb ergens lekkage en dus bij heel harde regen last van wat vochtplekken aan de muur (en dat gaat dan weer schimmelen etc, dus klote). Maar ik hoop dat het nu stopt met regenen, dan stook ik dat vocht er snel weer uit.
Toch 5-5 en een brul van Stan