FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zit je te kijken? Hoe is het niveau? Ik ben rond 18 uur thuis en ga dan zelf kijken
En deuce op service Youzhny. Pak meteen die set!
En weer een klote game van Youzhny en wederom BP = SP
Hakkuh

Dit is mentaal heel lekker zeg, bp overleven en dan zelf breaken voor de set.
Zo dat zijn harde cijfers zeg, dubbele break. Ik was er al bang voor. Heb zelfs met collega weddenschap dat Berdych de finale haalt
Dat is 13-0 sets voor Berdych in dit toernooi. He is unstoppable!
Stille Wrote:Zit je te kijken? Hoe is het niveau? Ik ben rond 18 uur thuis en ga dan zelf kijken

Nee sb op het werk.
Stille Wrote:Dat is 13-0 sets voor Berdych in dit toernooi. He is unstoppable!

Ongelooflijk idd. Heb hem laatst heel even zien spelen tegen Murray, die gast was idd net een machine.
Hij slaat zo ontieglijk hard vanaf de baseline. Als je hem de regie geeft ben je weg. Je moet heel goed serveren en hem onder druk zetten, dan krijg je kansen. Hey kijk nou 2 BP voor You
federer mist 2x op rij een 0-30 voor de set ](*,)
en nog een sp gemist #-o

federer wil een bal tussen zijn benen slaan en slaat hem bij zichzelf in zijn gezicht Undecided
Stille Wrote:Hij slaat zo ontieglijk hard vanaf de baseline. Als je hem de regie geeft ben je weg. Je moet heel goed serveren en hem onder druk zetten, dan krijg je kansen. Hey kijk nou 2 BP voor You

Z'n service is ook verschrikkelijk hard en scherp.
Regen. Iemand enig idee hoe de vooruitzichten zijn?
Het ziet er niet best uit. Morgen ook ellende

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://uk.weather.com/weather/hourByHour-Paris-FRXX0076?dayNum=0&flag=0">http://uk.weather.com/weather/hourByHou ... m=0&flag=0</a><!-- m -->
6.15 pm: Friends, it bucketeth still. No official announcement yet but il pleut cats and dogs at the moment. I wonder if Rog and Robin are currently sharing afternoon tea in the locker room? Perhaps playing a hand of whist, or even a school of bridge if they can get Mikhail and Tomas to make up a foursome.
Ze geven nu aan dat ze de baan weer gereed gaan maken en zsm weer met de partij verder willen gaan
Klopt al zeggen ze net dat de kans erg groot is dat ze straks weer moeten stoppen. Hopen dat het verder over waait
En Federer wordt gebroken. Soderling mag bij 6-5 serveren voor de 3e set Sad
En verdomme die Berdych rammelt direct door
2-1 Soderling in sets Big Grin
Fed breekt meteen Robin in de 4e set maar die breekt meteen weer terug. Toch wel vette pot om te zien hoor. Uiteindelijk zal Fedex toch wel weer winnen met 7-5 in de 5e maar jezus wat staat die Soderling te rammen en ook zo sick constant.
waar is buursje dan met zn grote mond?
Ik word zo gods afschuwelijk kots ziek van die regen steeds :letitallout:
Mensen met Berdych alvast feli. Wat is ie goed zeg. Dan maar hopen dat Soderling van Fed wint en daarna Berdych pakt.
Soderling wint gewoon ](*,)
Hij was ook echt heel goed. Wordt een mooie halve finale met veel gepeun. Heya Soderling!
Die 3e set speelde ie echt ziek goed. 4e set was niveau van beide wat minder maar die 3e set was zo sick goed, denk dat het misschien wel z'n beste set ooit was maar dat is natuurlijk moeilijk te beoordelen. Vond hem (en de partij) vandaag ook beter als vorig jaar tegen Rafa.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat mooi dit! Hier had ik veel voor over Hakkuh

binnenkort de koning weer op 1!
Nu mag het afgelopen zijn met de verrassingen.
haha die Buurs. Alles heeft ie gegokt op Federer dit toernooi om terug te komen in de FTM-stand. Nu Federer verliest, waarmee hij overigens Buurs direct degradeerd tot figurant, vindt Buurs 't ineens weer mooi voor Nadal. Undecided
Sinds ik de titel binnen heb interesseert het mij al een hele tijd niet meer.

Zoals je vast gemerkt hebt, ben ik ook bijna niet meer te vinden op het forum.

Ik hoop dat Nadal RG wint en de nr. 1 positie overneemt.

Andre doet het dit jaar geweldig en verdient de titel.

Hup Andre!
Snoer die Bakenezen de mond! :eten: