FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Florian Mayer wordt vervangen door Dieter Kindlmann. Mayer heeft maag-darm problemen volgens 221 ARD text. DUs vanmiddag Monfils-Kindlmann
Lapentti cry cry

Niet te geloven zeg, tegen fuckin Dent. Undecided Die gast verloor laatst nog van gasten als Sirianni en Kuznetsov op gravel en trok zich ook nog eens twee keer geblesseerd terug.
Lapentti was natuurlijk ook een flinke onzekerheid.
Supertroef Robredo begonnen, vamos!
Ad Wim Wrote:Lapentti was natuurlijk ook een flinke onzekerheid.

Dat is hij altijd, maar ik dacht dat hij Dent er toch wel af zou kunnen slaan. Maar nee, en dan ook gewoon in straight eraf. cry
Bolelli bedankt weer ! Ontezettende ei!
En nu ook Gasquet op de baan, ook een redelijke troef, zeker voor de poll.
Ongelooflijk hoe zo'n Petzschner er weer af gaat tegen Ball. Ik heb zijn partij in München tegen Youzhny op tv gezien en was behoorlijk onder de indruk. Buiten Duitsland blijft er weinig van over blijkbaar.
Hij was geblesseerd en uberhaupt al onzeker voor RG.
Gasquet wint de 1e set! Prachtige pot trouwens.
Ok, dat verklaart het een en ander dan.

De enige spannende wijvenpartij die bezig is, is natuurlijk op de baan van Haase. Schiet nou eens op!
Heb heel lang Robredo in mijn team gehad maar durfde het gezien zijn rugproblemen toch niet aan. Hup Troicki! Gooi het schema voor Youzhny maar open
Dan is het opeens van 6-4 6-4 3-0 nu 6-4 6-4 3-3
Robredo gaat dit waarsch toch niet winnen hoor. Stond heel lang stil na de 1e set, dus waarsch is ie nog niet fit.

Haase inmiddels ook begonnen, hup.
Ondanks dat ik Nico heb idd hup Haase
Must-win TB voor Gasquet, anders gaat ie eraf.

Haase doet leuk mee.
En hij wint hem. Ik begin zowaar weer sympathie voor hem te krijgen, hij speelt geweldig. Nu nog kijken hoe het mentaal zit.
Mocht ie hier ver komen dan ga ik op Wimbledon mijn excuses aanbieden Undecided
(remember 2007)
Giraldo verliest ook al na 2-0 voorgestaan te hebben in sets.

Haase verliest helaas de 1e set.
Ad Wim Wrote:En hij wint hem. Ik begin zowaar weer sympathie voor hem te krijgen, hij speelt geweldig. Nu nog kijken hoe het mentaal zit.

En dat kan nog misgaan als hij op mp staat, laten we dus nog niet juichen.
Juichen zeker nog niet, maar genieten wel. Damn, wat speelt hij goed zeg.
Maar dan breakt Murray terug. Kom op Richard, niet direct die negatieve houding.
Hij loopt al te trekken benen. Vermoeidheid gaat hem denk ik de das om doen. Het MOET in 3 sets
Dat trekkebenen was Murray. Het belangrijkste is dat hij nu geen kortsluiting bovenin krijgt.
Nou dan ben ik waarschijnlijk scheel. Ik heb toch echt al Gasquet zien lopen schudden met zijn benen. Niet zo gek na 2 lange tennisweken
Ik neem aan dat je zit te kijken nu? Dit is duidelijk weer die mentale zwakheid waar hij wel vaker last van heeft.
En dan van 0-30 met 3 briljante punten naar 40-30 en dan weer zo'n domme bal met een vrij veld voor hem. Zonde!
Wat belangrijker is, Haase pakt de break!
Sterker nog, de set!
En de set, klasse!