FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat is er met Ferrer aan de hand?
melzer staat ze geweldig te raken.
Mag Melzer wel winnen, dan gaat ie er tegen Gabashvili af. Almagro begint prima tegen dat meisje. Moet je eens kijken....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fromsport.com/v-0/0/0/v-194.html">http://www.fromsport.com/v-0/0/0/v-194.html</a><!-- m -->
Melzer mist op 6-4 6-0 4-4 een 0-40 op de serve van Ferrer
Melzer mist op 6-4 6-0 4-4 een 0-40 op de serve van Ferrer. Lekker
Maar wint dan de TB met 7-1. Wat een verrassing zeg. Wat zou Ad hier van vinden?
Dolgopolov is een eerste klas wijf en hier op het forum aanbidden ze hem/haar Undecided
Lekker Nico dat is set nr 2. De ATP zet nu een A ipv O voor zijn naam. Die zijn er nu ook achter gekomen dat het Alexandra is. Voor een meid speelt ze wel erg goed zeg :Big Grin
JCF ook al breakje gepakt en Kohlschreiber is on fire! Nu effe de Gavia kijken bij de Giro. Er ligt meters sneeuw, prachtig!
Wat een flauwekul-standen en uitslagen vandaag.
Stille Wrote:Nu effe de Gavia kijken bij de Giro. Er ligt meters sneeuw, prachtig!
Vooral omdat je er niets van kunt zien, 1988-taferelen?
hopen dat kohl en ginepri vandaag ook voor een stunt kunnen zorgen.
Djoko staat trouwens erg goed te spelen.

Hopelijk rolt hij iedereen in het 3e kwart op.
Dat lijkt me met Ginepri/JCF/Gabashvili en Melzer geen probleem
ginepri van 3-5 naar 7-5 2*-0 =D>
Ik zit die partij te kijken. Man wat speelt die Ginepri geweldig. JCF wordt alle kanten opgestuurd en zit maar aan zijn bandage te kloten
En weer een break. De man staat echt geweldig te spelen. Waar haalt ie het vandaan
9 games op rij voor Robby
nu 3 games op rij voor JCF...

ginepri 5-3

hij moet het nu wel uitserveren!
JCF 3x van 0-2 achter in sets terug gekomen zegt de commentator. Er is dus een klein beetje hoop maar ik zie het vandaag niet gebeuren
Robby de laatste games wel wat UE dus vamos Juanqui!
nadal speelt erg matig door de wind.

jcf pakt de 3e set...

robby gaat het nog weggeven ben ik bang :x
kohl en verdasco gaan naar een 5e set.
blessurebehandeling voor ginepri... Icon_evil
Remember vorig jaar op de zaterdag : Kohlschreiber def Djokovic in 5 sets. Goh wat was ik toen kwaad zeg.
Nu mag Kohllie het weer gaan doen Big Grin
Vamos JCF!
won kohl toen niet in 3 sets?

3x 6-3 of 3x 6-4...
Verrek je hebt helemaal gelijk! 6-4 6-4 6-4. Klasse Buurs!
Maar de woede was er niet minder om toen. Was des duivels totdat Robin op zondag van Rafa won Big Grin
Wakker blijven Philipp!
Nee ei! van 4-0 naar 4-5!