FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Gimeno achter mag geen verrassing heten, die gaat er vlotjes af vandaag. Youzhny komt nog wel terug.
Held Montanes gaat uiteraard geen probleem hebben met Kamke.
Haggie Wrote:Soderling 7-0. lekkere start! Tegen Dent ook wel logisch. Montanes-Soderling gaat een leuke worden!

Gimeno mist weer een bp voor de rebreak ](*,)

Youzhny is ook nog niet helemaal wakker!
Haha, kansloos voor Montanes natuurlijk.
Montanes won laatst nog van Federer, de man waar Soderling ong. nooit van wint. En die Soderling... verloor die vorige week niet van Ollie? En wat heeft ie verder eigen gedaan de laatste weken?
Dat moet je aan Scholt en ML vragen. En vorige week is natuurlijk absoluut geen graadmeter, net als de uitslagen van Federer eerder dit jaar geen graadmeter zijn nu.
Zijn overwinningen hier op RG ook niet, maar dat snap je zelf ook denk ik.
Haha, ik krijg er toch punten voor nu, dus die tellen wel degelijk.

En heb je, als je toch bezig bent, de uitslagen van Montanes de laatste weken bekeken?
Maar Soderling verliest toch steevast de grote wedstrijden? Die is dan kansloos tegen Fed.
Ad Wim Wrote:Haha, ik krijg er toch punten voor nu, dus die tellen wel degelijk.

En heb je, als je toch bezig bent, de uitslagen van Montanes de laatste weken bekeken?

Ik vond je iets te enthousiast mbt Soder. Volgens mij hoeft Federer niet zo bang van 'm te worden. Van Montanes heb ik de zege op Federer genoemd een paar weken terug. Daarna heeft ie een dipje gekregen, juist door die overwinning op fedex wss. Hij speelt nu weer goed.
Youzhny wordt eens wakker!
YOUZHNY!! :letitallout:
Ik heb genoeg reden enthousiast te zijn als ik hem zo zie spelen. Hij spaart iig genoeg energie voor de belangrijke partijen. En idd, hij wint vrijwel nooit de grote wedstrijden van de toppers. Maar vorig jaar wel hier, dat mag ie nu herhalen.

En zeges op Federer hebben dit jaar meer te maken met Federer zelf, dan met de tegenstand.
Niet zo negatief, Youzhny is aan het warmdraaien.

Allez Julien!
Dan nog zou een set verliezen van Lacko op gravel wel heel treurig zijn.
Ik ben ook altijd positief over Soderling, maar het valt me bij jou nu wel op Ad. Je was de laatste maanden met name negatief over hem als het ging om de grote tegenstanders, en hem dan nemen op een GS is niet echt consistent.

Maar het is goed te zien dat je enthousiast over hem bent, van mij mag hij RG dit jaar winnen.
Hup Benneteau! Deze TB is belangrijk!
Ad Wim Wrote:Dan nog zou een set verliezen van Lacko op gravel wel heel treurig zijn.

Zeur niet zo man!
En weer een break, nou kom op! geen grappen meer
Klasse Youz!
Kom op Gimeno!
Ad Wim Wrote:Dan nog zou een set verliezen van Lacko op gravel wel heel treurig zijn.

Dat gebeurt dan ook niet.
haggie-week!
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan nog zou een set verliezen van Lacko op gravel wel heel treurig zijn.

Zeur niet zo man!
Haha, ik?! Wat doe je zelf dan? Undecided
Tuurlijk Benneteau, kom maar op met die cash.
Klasse Benne!

Montanes blijft ook steady. Lacko is natuurlijk treurig maar die had dit toch nooit gewonnen, die heeft er al een 15-13 oid opzitten in de 1e ronde. Als Youzhny in de 3e ronde verliest vind ik 't best.
Haha, binnen het uur 6-0 6-1 4-1 Notworthy
Klasse Julien, mentaal beest Notworthy
Gimeno, wat krijg je toch een mogelijkheden in de games van Cilic. Weer geen break, dan kan je wachten op de deksel
Undecided Geef je hem echt kans?
Haha, ik wilde precies hetzelfde zeggen!

Ach, je kent Stille. Die klaagt straks weer de hele wereld bij elkaar als zo'n Gimeno verliest.
Tuurlijk heeft ie kans!