FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En de break voor Murray, wat een ellende...
Vooral typisch hoe.
Maar nu dan BP. Kom op jongen, doe het!
En weer een break voor Haase :eeeek: =D>
Gasquet breakt, nice!
Tuurlijk, nog maar een DF.
Undecided
En de set. Daar gaan we weer ](*,)
Hoe voorspelbaar! Ik zeg 5 sets Andy en dan ben ik er dus alweer 4 kwijt + misschien ook nog Nico, al vind ik dat uit Nederlands oogpunt natuurlijk minder erg
Dit was het wel denk ik.
Zo'n eerste game, je kan natuurlijk ook gewoon gelijk stoppen ](*,)
Hij wil zijn DFs nog even opschroeven.
Monfils laat ook een aardig staaltje choken zien.
Misselijk, misselijk ventje die Murray Puke
Wat een kans voor Gasquet op BP !
Die commentator zegt het net goed en het is weer zo typisch; z'n service niet verloren tot 6-4 7-6 *3-2 en dan 3x achter elkaar gebroken worden...
Ja, te treurig. En het was niet eens Murray die beter ging spelen, dat is nog wel het meest frustrerende...
Mooi is dat Haase weer de set pakt, nog 1 jongen!
Idd, kom op, zou zo prachtig zijn, op alle fronten!
Knap van Robin zeg !
Denk toch wel dat Nico hem eruit gaat pielen
Held Dolgo lijkt in zijn eerste GS-optreden meteen ook zijn 1e 5-setter te gaan spelen.
En de vierde set naar Murray. Nou Richard, bewijs ons ongelijk en laat zien dat je je mentale kracht al die jaren knap verborgen hebt kunnen houden.
Die Almagro! RG is min of meer verziekt dan maar oh wat gun ik het Haase
Ik moet er vandoor. Kan iemand me ajb updaten over Gasquet, Haase en Dolgo? Nog een maand, dan heb ik zelf internet!
Stille Wrote:Die Almagro! RG is min of meer verziekt dan maar oh wat gun ik het Haase
Waarom zeg je dat er telkens bij?

Geweldig dit! Hou vast!
Komt goed, ik zal wel smssen
Yep, al moet ik zo ook even weg.
Keurig Monfils trouwens!
Wat is er gaande bij Almagro - Haase?
Het scorebord staat minimaal al 10 minuten stil op 4*-3 voor Haase in de 4e set.