FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ik heb het idee dat hij het heel erg aan het weggeven is hier. 2e set had gewoon voor hem moeten zijn al spreken de cijfers dat een beetje tegen. Hij moet de backhand van tsonga veel meer gaan bestoken en minder rare onnodige fouten maken,
Wat een zwakke game zeg, ongelofelijk!
Kut, meteen 15-40 voor Tsonga. Nu aanhaken Thiemo!
perfect laatste punt om mijn punt te illustreren. Ongelofelijk hoeveel kansen hij daar mist.
Klasse Andy en Stan!

De Bakker is kansloos vanaf hier. Verprutst in de TB 2e set.
Mac Wrote:ik heb het idee dat hij het heel erg aan het weggeven is hier. 2e set had gewoon voor hem moeten zijn al spreken de cijfers dat een beetje tegen. Hij moet de backhand van tsonga veel meer gaan bestoken en minder rare onnodige fouten maken,

Exact wat Hag en ik hier al een set lang zeggen. 2e had ie minimaal moeten pakken. dan was 't over geweest voor Jo.
Nog niet opgeven jongens. Easy game 1-3 nu en Tsonga kan ook wel eens flink gaan klooien. Dat hebben we tegen Brands gezien
Hop Montanes op 0-2 in sets Big Grin
Thiemo is weer bij de les
Klasse Thiemo! \Big Grin/
Pfff dit wordt geen ML-week zo...
Zo voorspelbaar die Montanes, als het spannend wordt verliest hij z'n service en de set. Berdych maakt ondertussen gehakt van Isner, dubbele break alweer in de derde set. Thiemo op 3-3. :razz:
Berdych niet meer dan verwacht. Isner wint echt geen 3 wedstrijden best of 5 op gravel hoor.

hup Thiemo.
Die stats van Berdych. Notworthy
Dat heeft hij in de DC anders al best laten zien dat hij dat kan. Goed, Isner was duidelijk underdog, maar zo dik had ik het niet verwacht.
Maak nou eens gewoon een ''winnend'' punt af man, jezus.
break montanes :-({|=
Nog een break Montanes en de Bakker ook direct weer gebroken.
Wat een demonstratie van Berdych. Notworthy Op naar Murray. Icon_twisted
Hoewel niet best voor FTM hoop ik zeer dat Berdych Murray pakt.
Nou Cilic maak het eens af. Tijd voor Youzhny
kom op nou thiemo. die slechte services komen zo .nog. op 4-5 pak je hem
erg jammer dit. Compleet aan zichzelf te danken, hij had hier gewoon in de 4e ronde moeten zijn.
Lijkt mij ook Mac, zo zonde!
Youzhhny is verplaatst naar c6
6-2 Troicki!
TB koning Youzhny!
En hij breakt direct. Gewoon met een goede voorsprong de partij morgen afmaken jongen!
We zijn weer begonnen. Alle boodschappen al gedaan haha, weer een dagje alles op de voet volgen. Hamasvili mist zojuist een bp door een passing 1 cm uit te slaan. Zonde!
Die Gabashvilli is wel erg goed in vorm zeg.

Die gaat dit gewoon winnen van Roddick als hij zijn niveau van de afgelopen ronden kan vasthouden.