FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat een dropshot, kom op nou!
mooi dropshot op belangrijk moment =D> =D>
En een goede 1e service... =D> =D>

En de game ... =D> =D> :Big Grin
En nu breaken!
Juist! Je moet nu breaken!
klasse Thiemo, breaken voor de beslissing nu!
:cry:
nu HOLD!
Nou lekkere game...

EN NU BREAKEN! :lol:
Ad Wim Wrote::cry:

Als Bakker alsnog wint weegt dat toch wel op tegen de uitschakeling in de poll?
Klasse hold weer.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA =D> =D>
bp!
JAAAAAA NU AFMAKEN!!!!!!
Juist!
MP!
Grote klasse! \Big Grin/
Bakker! Hakkuh :-({|=
HOPPA!
Netjes Thiemo!
Thiemo! Notworthy
Toch weer 90 punten erbij. Ik vrees alleen wel dat ie eraf gaat tegen Tsonga. Hij zal iig een stuk beter moeten spelen.
Wawje 4-1! Monfils en Fedex gaan eraan. :-({|=
centre court Wrote:Wawje 4-1! Monfils en Fedex gaan eraan. :-({|=

Grote klasse! Hakkuh
Monfils 6-2 *3-2! Wawje en Fedex gaam eraan! :-({|=
Monfils-Wawrinka, prima, lekker achterover leunen en iemand eruit zien gaan en vervolgens de ander van Federer te zien verliezen.
Kutwijventennis. Kuznetsova overleeft 4 mps en gaat nu de derde set in. Mannentennis willen we zien.
Ad Wim Wrote:Monfils-Wawrinka, prima, lekker achterover leunen en iemand eruit zien gaan en vervolgens de ander van Federer te zien verliezen.

hehe.

Murray - Chela zometeen! lekker achteroverhangen en chela zien winnen :eten:
Ad Wim Wrote:Monfils-Wawrinka, prima, lekker achterover leunen en iemand eruit zien gaan en vervolgens de ander van Federer te zien verliezen.

Als ik dit zo lees dan neem ik 't volgende toernooi gewoon helemaal niemand denk ik!
Die was dus nu al geweest als die trut die 40-0 had gemaakt.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Monfils-Wawrinka, prima, lekker achterover leunen en iemand eruit zien gaan en vervolgens de ander van Federer te zien verliezen.

Als ik dit zo lees dan neem ik 't volgende toernooi gewoon helemaal niemand denk ik!
Federer.