FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En toch staat hij 5-1 voor en gaat hij 't toernooi winnen. Weinig nut om Nadal uit te lachen in een 1e ronde potje.
Dat toernooi winnen hoorden we vorig jaar ook steeds, laten we eerst eens kijken na hoeveel wedstrijden zijn knieën er weer de brui aan geven.
En laat die jongens eens een beetje doortrappen in Italië, ik wil tennis zien.
Ja, dit is toch triest? Die Mina verloor van Kubot, dat zegt genoeg en toch krijgt Nadal elke game bps tegen. Ik hoop dat het weer duidt op moeite, last en het niet winnen van RG.
Blijven jullie maar hopen. Nadal gaat gewoon iedereen opvreten
Wat doe je nou, Istomin?!
Ad Wim Wrote:Tja, dat is wel heel kort door de bocht. Monaco is nu wel een hele slechte keus geweest en Zemlja was bij verlies al redelijk rendabel.

6 man in de top 10 zonder Zemlja. Dat zegt genoeg. Die moest dus gewoon door. Haggie ong de enige zonder Monaco, dan mag hij best een ''slechte'' keuze zijn.
Lekker Denis!
Ferrero, Ferrer en Nadal geen enkel probleem. Mooi.
Alweer 290punten voorsprong op Buurs, daar moet Federer eerst 'mijn' Monfils voor verslaan Icon_twisted
Beest Notworthy

Istomin gaat ook aardig, volhouden vriend.
Alleen CC en ikzelf JCF in de top, LEKKER SUPERTROEF!!
Klasse Denis!
Helemaal niet slecht hoor, die Mina. Hij gaat er wel af natuurlijk, maar laat wel zien dat hij potentie heeft.
Mina mag best vaker diep terug moonballen wat mij betreft, Nadal heeft het daar toch lastig mee.
Haggie Wrote:Alleen CC en ikzelf JCF in de top, LEKKER SUPERTROEF!!
Lijkt me ook een logische keus, ondanks zijn vorm, met een onzekere Djoko in dat stuk. Dacht ook wel dat ie vaker gekozen zou zijn.
mindlight Wrote:Helemaal niet slecht hoor, die Mina. Hij gaat er wel af natuurlijk, maar laat wel zien dat hij potentie heeft.
Potentie is er zeker, maar zelfs tegen een matige Nadal is het nog niet veel.

Hopen dat Rafa ook zo speelt in de QF tegen Verdasco =P~
Dan verschillen we daar sterk van mening. Ik vond het wel zeer behoorlijk wat hij liet zien, al wat hij soms nog iets te enthousiast en ondoordacht. Rafa mag deze vorm zeker vasthouden, dan kunnen we wellicht tegen een vermoeide Zeballos al afscheid gaan nemen.
Klasse Hewitt, weg met Chardy! Geen fijne verjaardag voor CC zo :razz:
Ach hij is een troefje, meer niet. Hij zal niet het verschil maken in welke zin dan ook. Vanaf de QF's wordt 't beslist.
Kimiko Date, 39 jaar jong, wint van Safina.... =D>
Morgen belangrijke dag zeg:

Montanes, Gimeno, Chela, Youzhny en Monfils als troeven morgen op de baan!

Natuurlijk nog Thiemo in een mooie pot.
En het wordt de dag dat Wawrinka en Fedex uit het toernooi wordt gekickt!
Haggie Wrote:En het wordt de dag dat Wawrinka en Fedex uit het toernooi wordt gekickt!

Dan zou ik ze in combi spelen op Unibet.. Samen een quote van 200 Smile
cruijff Wrote:
Haggie Wrote:En het wordt de dag dat Wawrinka en Fedex uit het toernooi wordt gekickt!

Dan zou ik ze in combi spelen op Unibet.. Samen een quote van 200 Smile

Unibet en Haggie = geen goede combi
Thiemo tegen GGL is wel erg belangrijk. Als ie daar doorkomt zie ik hem tot grote dingen in staat. Tegen Patience vond ik 't niet veel en GGL staat ze aardig te raken de laatste tijd, dus het zal erg lastig worden.
Laat ze iemand anders spelen voor je dan Wink
centre court Wrote:Thiemo tegen GGL is wel erg belangrijk. Als ie daar doorkomt zie ik hem tot grote dingen in staat. Tegen Patience vond ik 't niet veel en GGL staat ze aardig te raken de laatste tijd, dus het zal erg lastig worden.

Jij mag helemaal niet kijken en moet aan de studie :wink: !
Ik heb hier opt werk, als 4e tabblad de livebeelden van de NOS klaarstaan! COME ON THIEMO :razz:
Mijn ultratroef begint weer lekker, Federer mag wel gaan uitkijken.
Soderling 7-0. lekkere start! Tegen Dent ook wel logisch. Montanes-Soderling gaat een leuke worden!

Gimeno mist weer een bp voor de rebreak ](*,)

Youzhny is ook nog niet helemaal wakker!
Wat een shit begin. Youzhny en Gimeno beiden break achter Icon_twisted
en Montanes juist een break voor ! klote