FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Fog wil niet verder anders gaat ie niet zo staan klagen. Dadelijk zien ze Monfils niet meer in het donker. Oneerlijk dit Undecided
mindlight Wrote:De spelers willen allebei graag verder, wat is dan het probleem?
Dan kijk je blijkbaar niet.
En nu krijgt ie nog een strafpunt ook, hahahaha!
Stille Wrote:Fog wil niet verder anders gaat ie niet zo staan klagen. Dadelijk zien ze Monfils niet meer in het donker. Oneerlijk dit Undecided

Ja, ga jij nog even de racist uithangen! Maar ik begreep dat het in eerste instantie juist Fognini was die verder wilde, en door zijn coach werd gecorrigeerd.
Wat een schande !!!!!!! Kut organisatie !!!!
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:De spelers willen allebei graag verder, wat is dan het probleem?
Dan kijk je blijkbaar niet.

Ik kijk, en heb geluid aan. Maar mijn Italiaans is niet best. En gezien het verloop geloof ik dat ik mis zit Wink
Zeg nou ff wat er aan de hand is vrienden. Wie wil er wel en niet verder?
ML is een geintje man
Fognini niet, Monfils wel, publiek op de banken. Fognini strafpunt, niveau blijft droevig.
Dit is echt schandalig, zelden zoiets gezien. Het publiek snap ik nog wel, maar de organisatie zet zichzelf wel heel erg te kijk zo. Echt ongelooflijk voor zo''n groot toernooi, ik kan er bijna boos om worden.
haha wat een grap, overal gestopt en hier gaan ze door? En nu moeten ze dus minimaal 2 games spelen?
Hier nog eentje
En Monfils die het nog zo voor zichzelf verkloot Undecided
Ja, het is weer typisch Frans dit. Al heb ik zo'n geintje met Henman ook wel eens gezien op Wimbledon.

Als ik nou zo kijk, een dommere speler dan Monfils is er toch niet?
haha heb deze game de stream er maar even bij, maar die monfils... Undecided
het interesseert hem geen zak, loopt er lui bij en slaat de domste ballen uit. zo kennen we 'm weer.
Daar gaan we weer...
En daar is het deuce. Nou, laat maar komen.
Fognini staat er ook maar bij alsof ie aan het inslaan is.
BP Undecided
Juist, hup Fognini, ik ben nu zo erg voor jou! Ik heb zo'n hekel aan onrecht.
Aardig balletje daar van Monfils, het kost een uurtje kijken, maar dan heb je ook wat.
Juist, op z'n hoofd!
Als deze games zo lang blijven duren moeten ze het straks met maanlicht doen :lol:
Ik heb zo'n ontiegelijke hekel aan Fransen.....
Ik ben juist enorm voor Monfils nu trouwens, ik kan nog minder tegen racisme dan tegen onrecht....
Het is mooie tv, maar dit kan toch gewoon niet?!
mindlight Wrote:Ik ben juist enorm voor Monfils nu trouwens, ik kan nog minder tegen racisme dan tegen onrecht....
Heb ik iets gemist? Heeft Fognini iets gedaan?

Ik wil nu zooooo graag dat ie dat Franse publiek stil krijgt. En vooral die organisatie. Ik kan niet wachten tot Fognini straks wint en naar hem toe gaat.
Toch prachtig dit, Fognini en z'n trainers tegen duizenden Fransen.
Klasse Fog! Dit zijn toch wel de potten die je bij blijven. Hilarisch dit.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik ben juist enorm voor Monfils nu trouwens, ik kan nog minder tegen racisme dan tegen onrecht....
Heb ik iets gemist? Heeft Fognini iets gedaan?

Ik wil nu zooooo graag dat ie dat Franse publiek stil krijgt. En vooral die organisatie. Ik kan niet wachten tot Fognini straks wint en naar hem toe gaat.
Toch prachtig dit, Fognini en z'n trainers tegen duizenden Fransen.

Zie de bovenste post op deze pagina... Maar natuurlijk is dat prachtig, ik kan me alleen geen verlies veroorloven hier, in meerdere opzichten.
0-15 come on