FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Jeetje, die Ferrer zeg, die zit ook op de wals. Wat kan ie nog dit toernooi?
En hij wint, erg netjes zeg!
Het is nu alweer een kut toernooi met de meest rare uitslagen. pff.
Nee hoor, gaat prima, nog niemand kwijt.
Ik zit te smullen!
Mannarino wint ook. Ik vind het prima dat sommige Fransen het zichzelf onnodig moeilijk maken, als ze maar winnen!
Beest Notworthy
Nalbandian wordt trouwens even gebroken door De Voest als ie voor de set serveert, dat is ook wel vrij triest.

Ik ga maar eens naar bed, het meeste spektakel is wel over.
Yep ik zo ook, al wacht ik even op Blake.
Ik ben weer eens afhankelijk van die nare Berdych. Mijn troeven tov hem zijn eruit dus alles wat hij extra pakt is verlies. Hij is een typische speler die ik niet heb als ie wint en als ik 'm wel heb verliest ie standaard snel. Geen goed teken vwb deze week.
Wat doet Mayer nou? Die Serra presteert al maanden helemaal niets.
O wacht, Dolgo heeft wellicht weer gefixed...
centre court Wrote:Ik ben weer eens afhankelijk van die nare Berdych. Mijn troeven tov hem zijn eruit dus alles wat hij extra pakt is verlies. Hij is een typische speler die ik niet heb als ie wint en als ik 'm wel heb verliest ie standaard snel. Geen goed teken vwb deze week.

Ik verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd, en hoopte dat hij nog iets meer een troef zou zijn dan dat hij nu is. Zelf ben ik volledig afhankelijk van Murray, hij moet er voor de SF uit, dan doe ik redelijk goede zaken.
Ad Wim Wrote:O wacht, Dolgo heeft wellicht weer gefixed...

Dat zou kunnen, maar op GS lijkt dat vaak minder te spelen. Zou toch treurig zijn als hij ook hier fixt.
Ik had ook wel gedacht met Berdych wat meer een troef te hebben. Zeker ook gezien zijn 1e ronde tegen Llodra.
Maar met een paar prima dagen kan ie hier zo maar weer een SF gaan halen.
Blake wordt teruggebroken door Vliegen cry
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:O wacht, Dolgo heeft wellicht weer gefixed...

Dat zou kunnen, maar op GS lijkt dat vaak minder te spelen. Zou toch treurig zijn als hij ook hier fixt.
Lees dat de odds voor Ferrer 3-0 vlak voor de wedstrijd op 1.12 stonden, dat is geen goed teken...
Nope, dat is veel te laag. Treurig zeg.

Blake breakt wel weer direct. Afmaken nu maar dan.
3 supertroeven Cilic, Chardy en Youzhny er nog in, alleen Kendrick eruit. Berdych en Fish moeten er snel uit, jammer dat Fish het overleeft. Hij zal vrij eenvoudig doorwandelen nu naar 4R, hopelijk stopt Djokovic hem daar. Cilic en Youzhny hopelijk goed voor een QF, voor beide niet onmogelijk maar dergelijke prestaties hebben ze al even niet meer laten zien.
heerlijk al die 5setters. never in doubt!
Ad Wim Wrote:Haha, Benneteau over z'n nek op de baan, foto's!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=fpqLPHcSOfE">http://www.youtube.com/watch?v=fpqLPHcSOfE</a><!-- m -->
Undecided
Nalbi een 5-setter tegen De Voest Undecided
Stond zelfs 4-2 achter in de 5e.
Het is dus weer eens helemaal niets met Nalbi als ie op een GS staat. Zo'n goede loting tot de laatste 8 en er dan bijna af tegen de Voest. Nu kan Ferrer daar weleens de man bij de laatste 8 worden.
centre court Wrote:Ik ben weer eens afhankelijk van die nare Berdych. Mijn troeven tov hem zijn eruit dus alles wat hij extra pakt is verlies. Hij is een typische speler die ik niet heb als ie wint en als ik 'm wel heb verliest ie standaard snel. Geen goed teken vwb deze week.

Wat dacht je bij Bagha en Gulbis dan, die hebben nog nooit wat kunnen betekenen voor mij op FTM-gebied. Kutzooitje dit, 2 dure jongens kwijt en links en rechts zie je de anderen zich met pijn en moeite naar de 2e ronde loodsen :-&
Come on Sam en Dustin!
Ingezet op RRH, leuke quotering.
Scholten! Wrote:Ingezet op RRH, leuke quotering.

hoop dat je er niet teveel op hebt ingezet :roll:
Ik ook niet, dan zou ik eerder inzetten op Harrison.
Of Starace..

Almagro is ook een prutser!
Nee, paar euries. Uit verveling.