FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ai, hij mist een smash :Big Grin

bibber bibber
2e ook gemist [-o<
Choke?
40-30.... nog steeds NID natuurlijk! 8-[
2e serv...
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hakkuh
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-({|= :-({|= :-({|=
Pfff, hoewel de return prachtig was maakt Llodra het goed af. Feli mensen zonder Berdych, dit pakt wel erg beroerd uit.
wat een held Notworthy

waar is dorpsgek Adje Wimpie nou dan? :lol:
Thanks ML, sportief =D>
Blijft triest dat hij er zo'n rare blessurebehandeling voor nodig had.
Hadden jullie deze al gezien? Azaranka mist gewoon een opslag vanwege de hitte! :roll:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jk7ExYARW6I[/youtube]


Vervolgens valt ze flauw en is het over! :o

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ap9CgKY3Ul4[/youtube]
Yesssssssssssssss! De belangrijkste rivaal is er uit! Nu kan ik niet heel veel meer verliezen. Troeven Staky en fucking Ball mogen nu 't verschil gaan maken. \Big Grin/
Berdych haalt in de laatste GSs SF en F en op zijn favoriete ondergrong pakt ie geen set in de 1e ronde, tja.
Gaat die umpire nou aan Azarenka uitleggen hoe ze moet opslaan? :Big Grin
Oef, dit ziet er lelijk uit zeg, het zal wel geen blijvende schade aanrichten, maar ik hou niet van dit soort beelden.
Mooi dat Harrison vandaag heeft laten zien dat hij die WC veel meer verdiende dan Young.
buurs Wrote:ai, llodra stopt en heeft behandeling nodig aan zijn enkel :letitallout:

het zou ook eens meezitten
centre court Wrote:In de belangrijkste wedstrijd tot nu toe gaat Llodra door z'n enkel bij 7-6 2-2. Het zal ook eens meezitten.
[Image: 2r5z12o.gif]
Ad Wim Wrote:Mooi dat Harrison vandaag heeft laten zien dat hij die WC veel meer verdiende dan Young.

Yep, al was Young hard op weg die WC niet eens nodig te hebben obv zijn ranking, dus in die zin is het wel verdedigbaar. Wel is het een blamage van de bovenste plank dat hij er zo dik af gaat hier. Youhzny nog even winnen en R1 is een daverend succes geweest.
Als ik nou programmamanager zou zijn van Eurosport, zou ik toch kiezen voor Monfils-Andreev, in plaats van Youzhny-Golubev. Het zijn allebei rukpartijen, maar Monfils is dan tenminste nog een crowd pleaser.
Berdych, Ginepri en Baghdatis eruit, mooi hoor. Allemaal over getwijfeld en toch gepasseerd. Jammer dat niet ook nog Fish eruit werd geknikkerd, anders was R1 helemaal perfect, met alleen Kendrick eruit.

Mijn US Open gaat afhangen van de prestaties van Youzhny, Cilic en Chardy, en het falen van Fish.
centre court Wrote:Yesssssssssssssss! De belangrijkste rivaal is er uit! Nu kan ik niet heel veel meer verliezen. Troeven Staky en fucking Ball mogen nu 't verschil gaan maken. \Big Grin/
Zoals je zelf al laat blijken, mooi dat dat soort mensen het verschil moet maken.
Naast Berdych is ook Roddick uitgeschakeld. Gaat lekker zo :cry:
roddick, mijn held er gewoon eruitSad
voor FTM gewoon heerlijk Hakkuh !!

iedereen lekker op save met berdych en roddick. lol
Roddick Undecided
Wel mooi dat de weg nu open ligt voor Monfils.
mindlight Wrote:Roddick Undecided
Wel mooi dat de weg nu open ligt voor Monfils.

Voor Djoko ligt de weg open ja, geen problemen meer tot de halve finale en dan knalllllllen!! Icon_twisted
Djoko moet eerst maar zien te winnen van Blake, en met name Fish.
mindlight Wrote:Djoko moet eerst maar zien te winnen van Blake, en met name Fish.

Zeg je nu Blake? Undecided en Fish is lekker in vorm :roll:
Wow Tipsa, held! Even Roddick op zijn toernooi naar huis tikken.

Wel typisch voor hem, lastig hebben tegen Rochus en dan daarna Roddick verslaan.
Ik zie nu pas dat het weer iets koeler gaat worden, wat in die zin jammer is. Dan is Blake idd kansloos, maar Fish zeker niet.