FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:Dat heb je verkeerd, ik kwam er aanvankelijk mee die Murray geheel 2011 te nemen, in al mijn volgende posts had ik het ook over 2011, en daarna over dezelfde periode. Ik zie niet in hoe jij dat hebt kunnen interpreteren als de rest van dit jaar...

En geen tegenprestatie mbt Bogdanovic, dat lijkt me handiger om vooraf aan te geven, dan halverwege in een verloren partij over finetunen te beginnen...
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Prima joh, doe ik hem een jaar. Of twee jaar, als je dat wilt. Ik wilde concretiseren, maar jij bent niet meer concreet op mijn voorstel ingegaan, maar ik vind het prima.

En lekker omdraaien wat betreft Boggo, jij wilde daar vooraf geen tegenprestatie tegenover zetten.
Dat zeg ik toch, ik wilde vooraf geen tegenprestatie mbt Boggo, en dat lijkt me beter dan tijdens de weddenschap / na de weddenschap daarover te emmeren.
Nee, je draait het weer om. Als ik er niet mee gekomen was, had ik hem net zo goed een week kunnen laten staan. Dat is net zoiets als zeggen dat ik 50 euro zet op Henk en jij wilt 100 euro doen. We komen niet tot een overeenstemming, uiteindelijk verliest Henk en ik moet jou 100 euro betalen. Maar voor de 5e keer, ik ben de beroerdste niet.
Dat kapsel van Nadal... [gay]
Als hij nog niet uit de kast gekomen was, is hij dat nu wel...
Adje :lol: =D>
Ad Wim Wrote:Nee, je draait het weer om. Als ik er niet mee gekomen was, had ik hem net zo goed een week kunnen laten staan. Dat is net zoiets als zeggen dat ik 50 euro zet op Henk en jij wilt 100 euro doen. We komen niet tot een overeenstemming, uiteindelijk verliest Henk en ik moet jou 100 euro betalen. Maar voor de 5e keer, ik ben de beroerdste niet.

Ahh als dat het punt is, ik had eerlijk gezegd niet eens door dat er geen overeenstemming was, na gisterenavond dan. Maar kijk maar, als je 'm zat bent haal je 'm gewoon weg, waarbij 31-12-2010 toch wel het minimum is wat mij betreft.

Klasse trouwens dat de beste man inmiddels jouw avatar geworden is, vanaf volgende maand is hij gratis af te halen!
Nu moet ik eerst flink wennen aan die avatar van Ad. Zal niet lang duren denk ik zo, die komt vast veel langs.. :razz:
Mocht er nog ooit ergens een weddenschap rondom een avatar van Nadal aangegaan worden, kan ik deze aanraden:

[Image: 29w4ww7.jpg]
Nadal is favoriete positie

[Image: lrg-8697-rafael-nadal-spain-a3.jpg]
Gasquet geeft de 1e game in de 2e set even weg zeg :eeeek:

Hij slaat 2 smashes bovenop het net niet weg en mist daarna een makkelijke volley

Hij slaat een df, waarbij de 2e service aan de andere kant van de baan op de lijn beland :eeeek:

En hij slaat een backhand wild uit, na een normale return, richting hekken :eeeek:
Gasquet een beetje boos over setverlies en Buurs beetje geschrokken concludeer ik uit bovenstaande post.
die game moet je zien....binnen een minuut weggeven...
Ik word nu alweer gek van die vrouwenpot....
buurs Wrote:Ik word

=D>
Klasse Gael.
COME ON DJOKOOOOOOOOO!!

Djoko in straight sets!!
buurs Wrote:Ik word nu alweer gek van die vrouwenpot....

dat wordt obv een 3 setter
Cibulkova pakt 'm toch in 2 sets. Fish in 5 zometeen. :eten:
Anders verandert Haggie ff mijn avatar :razz:

Die van Ad is ook lekker, hij lijkt wel een beetje op Blake.
Wat een sjappie die Monfils, aanstellerij uiteraard op bp cry
Gasquet gaat voor de 3e set serveren en gaat weer choken Undecided

0-30'

de commentatoren op es2: Gasquet is choking :lol:
2 bp Undecided
centre court Wrote:Cibulkova pakt 'm toch in 2 sets. Fish in 5 zometeen. :eten:

het zou geweldig zijn, maar ik denk Djoko in 4.
Heerlijke rally, Monfils geweldig punt. Nog één sp te gaan.
gasquet mist de game erop 2 sp...
wat een punt van monfils :eeeek: Notworthy
en 0-30 :lol:

gasquet zal wel van 5-3 naar 5-7 gaan :8:
en nog maar een df Undecided
Ongelooflijk zeg ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)