FTM Forum

Full Version: US Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Dat zeg ik, hij is niet minder.

hij is beter.

Hij scoort beter op een aantal statistieken ja, maar ik neem aan dat jij ook zit te kijken? Het gaat volledig gelijk op.

ik kijk ook en op het oog gaan ze gelijk op, maar stats liegen niet.
Zou Tursunov nog eens een BP gaan benutten?
Tipsarevic is ook nog niet helemaal fit...
6-5 haider-maurer en 0-30 op service soderling...
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Dat zeg ik, hij is niet minder.

hij is beter.

Hij scoort beter op een aantal statistieken ja, maar ik neem aan dat jij ook zit te kijken? Het gaat volledig gelijk op.

ik kijk ook en op het oog gaan ze gelijk op, maar stats liegen niet.

4e set:
1e service percentage 65% Soderling 55% Haider Maurer
Wins on 2nd service 57% Soderling 47% Haider Maurer

Stats liegen niet, Soderling is de betere. :crazy:
2 sp voor een 5e set :eeeek:
Wat een fout :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Dit ga je toch niet menen, hè? Dit zou wel keihard mijn gelijk zijn, maar toch gun ik hem dat ook weer niet...
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Dat zeg ik, hij is niet minder.

hij is beter.

Hij scoort beter op een aantal statistieken ja, maar ik neem aan dat jij ook zit te kijken? Het gaat volledig gelijk op.

ik kijk ook en op het oog gaan ze gelijk op, maar stats liegen niet.

4e set:
1e service percentage 65% Soderling 55% Haider Maurer
Wins on 2nd service 57% Soderling 47% Haider Maurer

Stats liegen niet, Soderling is de betere. :crazy:

jij kijkt altijd alleen naar de stats van de huidige set...?

soderling mist nu trouwens een smash bovenop het net :lol:
Monfils 2 bp tegen. Wat een drama....
Monfils joh, lul! Ga nou niet mijn perfecte start verkloten...
Ad Wim Wrote:Dit ga je toch niet menen, hè? Dit zou wel keihard mijn gelijk zijn, maar toch gun ik hem dat ook weer niet...

jouw gelijk?
Jouw gelijk Ad? Als ik het me goed herinner stelde jij toch dat Soderling consistent is in de potten die hij moet winnen, maar vaak faalt als het erop aan komt in de grote wedstrijden? Of verwar ik nu uitspraken?
Ad Wim Wrote:Monfils joh, lul! Ga nou niet mijn perfecte start verkloten...

jij hebt kendrick niet...?
dat was toch ook wel zo'n must-pick qualifier.
mindlight Wrote:Jouw gelijk Ad? Als ik het me goed herinner stelde jij toch dat Soderling consistent is in de potten die hij moet winnen, maar vaak faalt als het erop aan komt in de grote wedstrijden? Of verwar ik nu uitspraken?
Dat eerste klopt, maar het begon met dat hij te vaak faalde op grote toernooien.
ai, kendrick verprutst een 40-0 bij 2*-1...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Monfils joh, lul! Ga nou niet mijn perfecte start verkloten...

jij hebt kendrick niet...?
dat was toch ook wel zo'n must-pick qualifier.
Wel de minste, en ik moest ergens iets gokken en iets zekerdere picks laten liggen.
Monfils op Eurosport. Gekke keuze, maar wel grappig.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Jouw gelijk Ad? Als ik het me goed herinner stelde jij toch dat Soderling consistent is in de potten die hij moet winnen, maar vaak faalt als het erop aan komt in de grote wedstrijden? Of verwar ik nu uitspraken?
Dat eerste klopt, maar het begon met dat hij te vaak faalde op grote toernooien.

Maar dan vaak later in het toernooi. Op de AO na doet hij het namelijk helemaal niet slecht in de grote toernooien. Wel kan er vandaag een zwarte bladzijde bij komen.
Allez! Wat een bal.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Monfils joh, lul! Ga nou niet mijn perfecte start verkloten...

jij hebt kendrick niet...?
dat was toch ook wel zo'n must-pick qualifier.
Wel de minste, en ik moest ergens iets gokken en iets zekerdere picks laten liggen.

je komt denk ik goed weg, want kendrick verknalt een 40-0 voor 3-1 in de 5e set... :letitallout:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Jouw gelijk Ad? Als ik het me goed herinner stelde jij toch dat Soderling consistent is in de potten die hij moet winnen, maar vaak faalt als het erop aan komt in de grote wedstrijden? Of verwar ik nu uitspraken?
Dat eerste klopt, maar het begon met dat hij te vaak faalde op grote toernooien.

Maar dan vaak later in het toernooi. Op de AO na doet hij het namelijk helemaal niet slecht in de grote toernooien. Wel kan er vandaag een zwarte bladzijde bij komen.
Het ging een tijd goed in de grote toernooien, en daar heb ik dan ook m'n ongelijk toegegeven.
Ik ben ook over naar Monfils, hij heeft de support momenteel even harder nodig. Allez!
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Jouw gelijk Ad? Als ik het me goed herinner stelde jij toch dat Soderling consistent is in de potten die hij moet winnen, maar vaak faalt als het erop aan komt in de grote wedstrijden? Of verwar ik nu uitspraken?
Dat eerste klopt, maar het begon met dat hij te vaak faalde op grote toernooien.

Maar dan vaak later in het toernooi. Op de AO na doet hij het namelijk helemaal niet slecht in de grote toernooien. Wel kan er vandaag een zwarte bladzijde bij komen.
Het ging een tijd goed in de grote toernooien, en daar heb ik dan ook m'n ongelijk toegegeven.

Nee ok, dan klopt mijn herinnering toch. Het zou bij de "nieuwe" Soderling passen als hij deze pot alsnog wint, maar ik zie het somber in. Mocht het niet lukken mogen de credits naar Haider Maurer trouwens, wat een vechtersbaas.
Berankis loopt ook meesterlijk te choken trouwens, stond een dubbele break voor deze set.
Nou inderdaad. Wel zaak dat hij deze set alsnog wint.
Wat me opvalt, is dat ik Monfils helemaal niet zie steunen, buigen, kreunen en proesten...
En dat Kendrick zo'n vreselijk stereotype arrogante Amerikaanse lul is. Allez!
Hehe Monfils doet inderdaad eens niet raar, en serveert zowaar aardig. Nu breaken zou wel leuk zijn.
0-30 Soderling. Kom op!